Pitsa maksaa kuljetusmaksujen kanssa noin 20 euroa. Ei ole enää varaa tilata pikaruokaa
Kommentit (35)
Kannattaa leipasta itse pitsa tai kaksi.
Söisin mielellään pizzaa mutta kroppa ei pidä enää vehnästä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kotiinkuljetus on ilmainen ja pizza maksaa 11€. Maukkaitakin vielä ovat.
Meillä kuljetusmaksu on 11€ ja pizzaa on ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi kävellä paikan päälle syömään?
Kaikki ihmiset ei asu Helsingin ydinkeskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Syön niin harvoin pizzaa, niin ihan sama, vaikka maksaisi viisikymppiä.
Samma här.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne siellä muualla asu niin halvalla, että on rahaa 20€:n pitsoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun lähiössä. Lähin pizzeria on tien toisella puolella. -eri
Kotiin tilaaminen onkin velttojen touhua, laiskuuden huippu
Vierailija kirjoitti:
Selvitetetääpä tämä kuvio oikeasti auki. Tilaat pizzan tai kebabin Ahmedin ravintolasta hintaan 15€. Wolt-lähettipalvelu firma ottaa annoksen hinnasta 30% itselleen. Lähettipoika saa toimituksesta yhden euron. Niin se vain menee
Miksi ihmeessä pitäisi tilata välikätyreiden kautta kuten Wolt tai Foodora, kun voi tilata suoraan siitä pitseriasta tai mikä paikka se nyt sitten onkaan.
En ole koskaan tilannut ruokaa. En ymmärrä laiskoja jotka ei hae itse ruokaansa.
Ei mulla muuta kirjoitti:
En ole koskaan tilannut ruokaa. En ymmärrä laiskoja jotka ei hae itse ruokaansa.
Kipeenä en kyllä lähtisi ruokaa hakemaan.
Fiksu pyytää ja tyhmä maksaa. Hintoja korotetaan kunnes tyhmemmätkin lopettaa tilaamisen.
Voi hyvät hykkyräiset mitä jeesustelua, leipase itse terveellinen pitsasi. Mun anoppiko täällä trollaa? Mulle 30e olisi ihan käypä hinta pitsasta ja kuljetuksesta, jos sellaisen voisi täällä pöndellä tilata. Vaikka joku päivä, kun on joutunut tekemään työpäivän päälle useamman tunnin lumityöt, niin olisipa kiva tilata!
Riippuu vähän. Tilasin tänään kaksi pizzaa laadukkaimmasta italialaisesta pizzeriasta jota lähialueilta löytyy, ja maksoi 21e toimituksineen. Jotkut alet foodorassa aina menossa.