Pitsa maksaa kuljetusmaksujen kanssa noin 20 euroa. Ei ole enää varaa tilata pikaruokaa
Kommentit (35)
Aika halpaa tuo on siihen nähden mitä työ yleensä maksaa.
Huh, onpa kallista nykyään. Enpä ole kyllä muutamiin vuosiin pizzaa tilannutkaan, mutta viimeksi kun tilasin taisi maksaa noin 10 euroa (pizza + kotiinkulj). Saattaisin ehkä 12-13 euroa olla valmis maksamaan, mutta lähemmäs 20 eurolla suuntaan mieluummin 25-35 euron ravintola aterialle.
Eihän aikuinen mies edes välttämättä tule täyteen yhdestä pizzasta, onko perhepizza ja kuljetus sitten jo 25 euroa?
Eikö voi kävellä paikan päälle syömään?
Jostain kurdilätystä nyt en maksaisi euroakaan. Lisämausteena hiki...
Miksi kenenkään pitäisi tilata valmisruokaa, kun voi käydä kaupassa ja tehdä itse?
No ei kai pizza mitään perusruokaa olekaan! Kyllä sen voi maksaa, kun joskus harvoin tulee pizzahimo eikä viitsi itse tehdä.
Miksi ihmeessä kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi tilata valmisruokaa, kun voi käydä kaupassa ja tehdä itse?
Sitten kun syömisen ohessa katsoo vielä Gladiaattoreita tai Onnenpyörää nauhalta, voi kokea 90-luvun oikein kunnolla.
Meillä kotiinkuljetus on ilmainen ja pizza maksaa 11€. Maukkaitakin vielä ovat.
Itsehän tuommoisen pitsan tekee nopeasti ja halvalla.
Eihän niitä ole koskaan juuri kannattanut tilata kotiin yhtä. Lähes joka pitseriassa on jo 90-luvulta asti ollut, että kannattaa tilata kaksi, niin saa kuljetuksen ilmaiseksi.
miksi ihmeessä ostaa kirja kun voi kirjoittaa sen itse
miksi ihmeessä kuunnella musiikkia kun voi soittaa itse
jne ...
Pakastepizza on parempaa ja maksaa femman
Onko inflaatio iskenyt jo eliittiihinkin? Minulla keskituloisena ei ole ollut varaa kotiinkuljetukseen koskaan. Meillä vain h_mot heittää Wolttia.
Ei sinun pitäisi edes syödä roskaruokaa. Hyvä vaan että on kallista.
Vierailija kirjoitti:
miksi ihmeessä ostaa kirja kun voi kirjoittaa sen itse
miksi ihmeessä kuunnella musiikkia kun voi soittaa itse
jne ...
Miksi ihmeessä pitäisi, jos ei ole rahaa? Muutenhan asialla ei juuri ole väliä.
No älä sitten tilaa sitä, jos ei ole varaa.
Vad om du skulle ta 200 g deg (kolla hur man gör en sådan), kavlade ut den och lade på olika ingredienser som du vill ha? I en normal pizza som beställs finns det mest botten och olja, samt lite skräp såsom pizza kött (korv) och pizza ost (konstgjord) på.
Fyller du pizzan rikligt kan du lägga dit 50 g malet kött, 25 g pecorino ost, lök, kapris, fast räkstjärtar, tomatpuré och oregano. Kostnaden blir:
deg 200g = 20 c
malet kött 50 g = 50 c (100 % nötkött)
Pecorino 25 g = 50 c
lök & kapris = 10 c
räkstjärtar 50 g = 50 c
tomatpuré och oregano = 10 c
Totalt 1,90 € för en verkligen riklig pizza som väger ca. 350 g. Om det är för mycket byter man nötköttet till gris eller höna, pecorinon till Oltermanni och räkstjärtarna mot burk majs. Pris nu 0,80 € för hela pizzan!
Syön niin harvoin pizzaa, niin ihan sama, vaikka maksaisi viisikymppiä.
Selvitetetääpä tämä kuvio oikeasti auki. Tilaat pizzan tai kebabin Ahmedin ravintolasta hintaan 15€. Wolt-lähettipalvelu firma ottaa annoksen hinnasta 30% itselleen. Lähettipoika saa toimituksesta yhden euron. Niin se vain menee
Hyi miten joku voi syödä sellaista roskaa ja vielä maksaa noin paljon.
Tee itse ruokasi niin säästät