Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maikkari: Marin syyttää "kotimaista keskustelua" Hornet-lausuntojen ylitulkinnasta :D

Vierailija
13.03.2023 |

Jos syyllisiä etsii , niin ottaa vain peilin käteen.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/marin-hornet-lausunnoistaan-suuhuni…

Kommentit (491)

Vierailija
81/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään, ettei ota vastuuta ei mistään! Onneksi pian päästään tuosta ihmisestä eroon.

En usko. Eiköhän feministit äänestä Marinia uudestaan.

Vierailija
82/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus pidin Marinista, vaan en enää.

Toivottavasti lähtisi johonkin kv-virkaan.

Johonkin jossa ei pääse käsiksi suomalaisten rahoihin.

Sokoksen kassa ei taida olla sitten enää sopiva työpaikka :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt koko kansa on ymmärtänyt väärin ja Sanna on taas uhri?

Kertoo vain kuinka selvästi Sanna on muiden yläpuolella kommunikaatiotaidoissaan: antaa täydellisen lausunnon ja kaikki ymmärtävät väärin.

Vierailija
84/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääministerin pidä lähteä julkisesti spekuloimaan mahdollisuudella, jos mahdollisuutta ei oikeasti ole.

Vierailija
85/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Toimii nimittäin just noin. Tekee ja sanoo  mitä haluaa, mutta väittää ettei ole tehnyt / sanonut jotain, jos asiasta tulee sanomista.

Väittää näin vaikka olisi selkeät todisteet. Uskoo itse siihen ja pitää muita typerinä kuvitellen, että

muut uskoo häntö. Selittää mustan valkoseksi. Toki hännystelijät on hänen puolellaan.

Vierailija
86/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt koko kansa on ymmärtänyt väärin ja Sanna on taas uhri?

Juuri näin.

Vierailija
87/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin päätti keräillä poliittisia irtopisteitä, ja nyt sitten itkettää kun ei mennytkään ihan putkeen. Odotan viihdyttäviä puheenjohtajatenttejä.

Olen varannut valmiiksi viikoiksi popcorneja. Tulee sellaiset päällehuutamis- ja uhriutumisskabat ettei ole ennen nähty. Paskanpuhumisbingolaputkin on valmiina. Putouksen sketsihahmot potenssiin sata koolla vaalitenteissä. Voi kun olisi vielä Antero Kekkonen ja Riikka Uosukainen remmissä ylellä laittamaan ruotuun nuo narsistiset kiljuhanhet.

Vierailija
88/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on että Stand up-koomikko Petri Hankosen suureen suosioon noussut Sanna Marin iskee tulta-musiikkivideo nousi suureksi hitiksi. Nyt kun Pete nähnyt mikä Jauho-Sanna on naisiaan niin videot poistuneet joka puolelta nettiä vähin äänin.

Vierailija
89/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja vaikuttaa aika ikävältä ihmiseltä, kun noin pilkallisesti kommentoi aihetta.

Varsinkin kun ei ole mitään syytä kirjoittaa noin.

Tsemppiä ensi kertaan. Silloin se menee varmasti jo paremmin 👍🤸

Kiitos tästä erittäin miedosta passiivisagressiivuudeta, vaikutat olevan aika neutraali tapaus :D

Vierailija
90/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähdä tulevatko YLE ja Hesari puolustamaan Orpoa yhtä raivokkaasti kuin Marinia.

Vierailija
91/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoremmin sanottuna media on manipuloinut Marinin kommentit tarkoittamaan ties vaikka ja mitä, koska omat ei vielkään riitä objektiiviseen journalismiin.

Onhan se liian haastava suoritus tietysti uutisoida asiat niin kuin ne on eikä säveltää sinne sekaan omaa agendaa.

Oikeisto näytti taas olevansa säälittävä reppana kiusaaja.

Mitään ei tarvitse manipuloida, kun löytyy suorat sitaatit Marinin omasta suusta.

Mutta ne on laitettu hänen suuhunsa. Sanna nielaisi sanat mutta ne eivät pysyneet sisällä vaan tunkivat ulos suusta.

Eli onko se taas a) Sipilän b) kokoomuksen vai c) persujen vika ?

Vierailija
92/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tavoin toimii oikea oppinen narsisti nainen muutama kansa ymmärtää väärin ja muutama kansa valehtelee kun hänhän ei tietenkään sanonut sitä mitä kaikki pystyvät tarkistamaan ja näkemään hänen valheet vaan se sanoi jotain aivan muuta ja sitä ei ollut kuulemassa kukaan muu kuin hän itse

Vierailija
93/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne keskustelut on niin alkuvaiheessa, että edes keskustelukumppanit ei tiedä niistä.

Vierailija
94/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Hornettien mainitseminen tuossa yhteydessä oli nyt vain vastaansanomattomasti tyhmää, tuli muulle valtionjohdolle ihan puskista.

Ja heti todettiin, että mitään keskusteltavaa asiassa ei ole kun Suomi tarvitsee Hornetit itse vielä vuosia ja muutenkin ne ovat käyttöikänsä päässä.

Vierailija
95/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä luki sen alkuperäisen haastatteluvastauksen, sanasta sanaan? Ei mielestäni luvannut koneita, mutta totuus on ennenkin pilannut monta hyvää juttua.

Vierailija
96/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannakin vois joskus kokeilla tämmösiä "nyt tuli puhuttua ohi suuni, olen pahoillani" Siinä juhlahumussa harkintakyky hieman petti, myönnän, että näin ei olisi saanut käydä, olen pahoillani" tein virheen, olen ensi kerralla tarkempi, pahoittelen aiheuttamani harmia"

Ois kohut haudattu tunneissa, jos vähän nöyrtys ja myöntäs virheensä. Luulis ymmärtävän perusasiat kuinka ihmiset toimii. Ei taida narsismi antaa myöden.

Vierailija
97/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen sitä, että mihin se ukraina tarvitsee vielä joskus vuonna -26 meidän vanhoja hornetteja kun tuon r ssälänhän pitäisi olla häviämässä ihan päivänä minä hyvänsä tuo sota? Tai no, niinhän sitä on väitetty viimeinen vuosi..

Vai onko tästä sodasta tulossa jonkin uusi normaali jonka ei edes haluta loppuvan?! Ja jos jotain niin ennemminkin halutaan sen leviävän.

2026 hornetit täytyy hinata Ukrainaan. Haluaako ne silloin tuollaista ongelmajätettä riesakseen?

No sepä se. Ja on kyllä melkoinen äititeresa tämä meidän marin, kun lupailee jotain käyttöikänsä päässä olevaa romua avuksi -ja senkin joskus aikaisintaan 3 vuoden päästä.

Eihän tuota olisi pitänyt sanoa ääneen eikä varsinkaan julkisesti, että tällaisesta pitäisi edes käydä keskustelua.

Jos niistä ei enää ole puolustamaan Suomea niin kuinka niistä olisi puolustamaan mitään muutakaan maata? Vai onko ukraina marinista jokin kehitysmaa jolle kyllä välttää kaikki muiden jämät?

Muutenkin marinista saa vaikutelman, että tämä jotenkin nauttii tästä sodasta (ainakin sen avulla saamastaan kansainvälisestä näkyvyydestä jota ei tod jätä käyttämättä).

Vierailija
98/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset laittaa sanoja muiden suuhun ja se tekee keskustelusta ihan mahdotonta ja sekopäistä valehtelua, tais olla pääministerin pointti ja sit vauvapalstan va jakein väki keksi todistaa sen väittämän viidellä sivulla sekopäisiä valheita ja sanomisuen vääntelyä.

Käyttäydytteks te näin ulkomaailmassa?

Saaks hyvin naisia ja rahaa ja kunnioitusta?

Vierailija
99/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannalta pyydettävä anteeksi kun ymmärsimme väärin mitä hän sanoi.

Vierailija
100/491 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset jaksaa puolustella ja vieläpä äänestää tuota keskenkasvuista pissistä?

Sitä olen ihmetellyt myös. Robotti, varsinainen puhuva pää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme