Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torin ilmoituksessa "en voi postittaa tuotetta". Jokainen yhteydenottaja kyselee ensitöikseen postitusta.

Vierailija
16.11.2025 |

Miten vaikeaa se luetun ymmärtäminen on? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kirkkaimmat kansankynttilät eivät kyttää käytettyjä 5 euron tuotteita. Madalla odotuksiasi ja varaudu siihenkin että 10 noutajasta 9 tekee oharit.

Vierailija
2/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista kirkkaimmat kansankynttilät eivät kyttää käytettyjä 5 euron tuotteita. Madalla odotuksiasi ja varaudu siihenkin että 10 noutajasta 9 tekee oharit.

Sori, mut kansankynttilä on kyllä aika vakiintunut sana tarkoittamaan opettajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori onkin hölmölä. Toinen hölmölä on nettiauto. Vaikka ilmoituksessa lukee kissankokoisin kirjaimin että ei vaihtoa niin ensimmäisenä tulee 10 viestiä joissa jokaisessa tarjotaan ties mitä romuja vaihdossa. 

Vierailija
4/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt Torissa vuodesta 2009 ja se näkyy profiilissani.

Ostajista yhä useampi on siinä 2010-luvun alun jälkeen ollut totaalisia retardeja.

Impulsiivisia tolloja jotka huvikseen varailevat tuotteita ja maksun hetkellä tilillä ei olekaan 30 euroa vaan minun pitäisi odotella 14 päivää että hän saa työmarkkinatukensa yms.

En enää jaksa listata tuotteita joista ei saa tuntuvaa vaivanpalkkaa kymmenien retardien kanssa vääntämisestä.

Alle 80-100e tuotteet annan vaan suosiolla tutuille eteenpäin sitä mukaan kun on tarvetta. Alle 10€ jutut piironkiin tai roskiin.

Vierailija
5/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori onkin hölmölä. Toinen hölmölä on nettiauto. Vaikka ilmoituksessa lukee kissankokoisin kirjaimin että ei vaihtoa niin ensimmäisenä tulee 10 viestiä joissa jokaisessa tarjotaan ties mitä romuja vaihdossa. 

Nyt ei enää tarjota sentään skootteria vaihdossa.  Yhteen aikaan oli vakio kysymys kun skootterit oli yleisempiä nuorilla. 

Vierailija
6/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika vakuuttunut että nettiautossa noin 90 prosentilla kyselijöistä on joku älyllinen kehitysvamma. Ehkä sitten jos myydään jotain Lamborghinia tai M8 bemaria nuo tyypit katoavat ja tulee asiallisia kyselyitä. En tiedä.

Vierailija
7/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla teksti. Ei erotu muuten. Ei ole pakko vastailla kysyville.

Vierailija
8/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voi pyytää lähettämään Matkahuollolla.

Vierailija
9/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paikat joissa liikkuu käytetty tavara liikkuu myös totaalipersaukisia mt-häiriöisiä jotka vaan omaksi huvikseen ns. potkivat renkaita ilman aikomustakaan ostaa mitään.

Tai tehdään joku "vitsikäs" 'tarjoon 20e' viesti johonkin 500e tuotteeseen joka ollut uutena 1500.

Vierailija
10/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on ilmot joissa hintaa ei ole ja kuulemma pitää tarjota, ja sitten iso liuta uhkauksia ja víttuilua ennakkoon niille jotka tarjoavat alakanttiin.

Yleensä joku täysin mitätön bulkkituote jossa ei ole mitään harvinaista. Luultavasti näille yksinäisille se konfliktihakuisuus ja riitely on suurempi ilo kuin itse tavaran myynti. Ehkä se tavara ei edes ole kaupan.

Vierailija
11/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa eri yhteydessä on tullut myös viestiä että voisinko tuoda tuotteen jonnekin yli 20 km päähän, ilman mitään ylimääräistä korvausta edes. 

Vierailija
12/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voi olla syynä että ei "voi" postittaa? Käytetyn tavaran vuoksi ei kyllä autollakaan kannata lähteä kovin kauas, polttoainekulut muodostuu helposti kalliimmaksi kuin postikulut / matkahuollon kulut.

Sitäpaitsi jos itse olisin myymässä, mieluiten möisin vain postin / matkahuollon toimittamana kun en haluaisi kotiini ketään tuntemattomia tyyppejä, kukaties tulevat vain katselemaan onko kotonani jotain ryöstämisen arvoista...

Vierailija
13/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä voi olla syynä että ei "voi" postittaa? Käytetyn tavaran vuoksi ei kyllä autollakaan kannata lähteä kovin kauas, polttoainekulut muodostuu helposti kalliimmaksi kuin postikulut / matkahuollon kulut.

Sitäpaitsi jos itse olisin myymässä, mieluiten möisin vain postin / matkahuollon toimittamana kun en haluaisi kotiini ketään tuntemattomia tyyppejä, kukaties tulevat vain katselemaan onko kotonani jotain ryöstämisen arvoista...

Kuten jo todettiin, ei maksa vaivaa jos on alle 20 euron ostos. Siinä vaiheessa voi yhtä hyvin viedä suoraan kierrätyskeskukselle. 

Vierailija
14/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut jossain Nummi-Pusulassa niin ihan turha kuvitella että kukaan tulee niitä tavaroitasi sieltä noutamaan. Ei sillä että kyselisin ikinä postituksen perään, säälittää vaan vähän nämä takahikiöiden "en postita" ja tavara jää sitten myymättä.

Vierailija
15/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikeaa on tehdä hyvä, tiivis ilmoitus jossa on mitat ja

"VAIN NOUTO.  VAIN KÄTEINEN"

Ei mulla ole ollut noita ongelmia. En edes vasraa järjettömiin kysymyksiin. 

Vierailija
16/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne tarvitsisi sisään päästää? Minä olen aina tehnyt kaupat ulkona. 

Vierailija
17/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut jossain Nummi-Pusulassa niin ihan turha kuvitella että kukaan tulee niitä tavaroitasi sieltä noutamaan. Ei sillä että kyselisin ikinä postituksen perään, säälittää vaan vähän nämä takahikiöiden "en postita" ja tavara jää sitten myymättä.

Ihan suotta säälit. Minä laitan tavarat yleensä myyntiin aluksi nettiin sillä oletuksella, että joku lähialueen asukkaista on kiinnostunut (ja usein onkin), ja jos tuote ei mene niin kokoan tällaiset kuormaan, joka lähtee kierrätyskeskukselle jossain välissä. En itke itseäni uneen jos et tule ostamaan. 

Vierailija
18/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyn painavia, suurikokoisia tavaroita, ja mainintana on aina että nouto tai kuljetus saman kaupungin sisällä. Silti välillä tulee kyselyitä että postitanko. En edes viitsi vastata näihin mitään.

Vierailija
19/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset lue enää mitään huolellisesti alusta loppuun. Vaikka olisi vain 2 lausetta niin silti kysellään asiaa mikä toisessa lauseessa luki. 

Vierailija
20/20 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se on joillekin olla torimyyjä. En ymmärrä näitä tällaisesta marmattajia, ikään kuin olisi jokin valta olla myyjänä ja voisi sillä sanella miten pitää vastata, kukin viestii siten kuin haluaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän