asiantuntija: seksikupmppanien määrällä ei väliä
Minttu, 29, kertoo seksikumppaniensa määrän ja asiantuntija selittää, miksi asialla ei ole mitään väliä https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009441491.html
Kommentit (414)
Niinpä tästä kannattaa olla avoin.
Tätä olen täällä sanonutkin, kysykää avoimesti hyvät ihmiset toisiltanne menneisyydestä. Tästä ihmisen oppii parhaiten tuntemaan.
Ja asiantuntijaksi on jälleen valittu feministi nainen joka puolustaa aina toista naista ja syyllistää miehiä. Totuus on kuitenkin se että kukaan ei halua jakorasian kanssa suhdetta perustamaan. Eihän naisetkaan tykkää pelimiehistä (ainakaan puheissa) jotka juoksee sängystä sänkyyn niin miksi se olisi yhtää erilaista kun puhutaan sängystä sänkyyn juoksevasta naisesta
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen täällä sanonutkin, kysykää avoimesti hyvät ihmiset toisiltanne menneisyydestä. Tästä ihmisen oppii parhaiten tuntemaan.
Minä aina kysyn tapailunaiselta suoraan
- monen kanssa olet harrastanut sexiä
- mitä asioita olet sexin aikana tehnyt
- kumppaneiden värimaailma
- kimppakivat
- orgiat
Suosittelen.
Keskustelemalla tämäkin lasikatto murretaan.
Olipas outo asiantuntija. Hän sanoo, ettei asialla ole mitään väliä, mutta ei kuitenkaan ollenkaan erittele miltä kannalta asialla ei ole väliä. Hänen mielestään yksiavioisuuden ihanne koskee vain naisia ja johtuu häpeästä. Hän ei yhtään mieti, voisiko ihanteella olla jotain muitakin syitä, jotka ovat sitten viktoriaanisella ajalla muuttuneet tuomitsemiseksi ja häpeäksi. Se ei silti tarkoita, etteikö noilla ihanteilla olisi alkujaan voinut olla ihan merkittäviä, todellisia syitä takana ja etteivätkö ne olisi koskeneet myös miehiä. Nykyään tällaiset arvot ovat kadonneet, mutta silti ei voi sanoa etteikö niillä koskaan olisi ollut mitään väliä.
En jaksa klikata niin voisko joku kertoa et paljonko se luku on? Ahdistaa aina nää vaatimukset naisena kun pitäis olla h ja neitsyt samaan aikaan :(
Vierailija kirjoitti:
Kunhan saa rehellisen vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen täällä sanonutkin, kysykää avoimesti hyvät ihmiset toisiltanne menneisyydestä. Tästä ihmisen oppii parhaiten tuntemaan.Minä aina kysyn tapailunaiselta suoraan
- kimppakivat
- orgiatSuosittelen.
Keskustelemalla tämäkin lasikatto murretaan.
Saatko vastauksia tai uutta tapaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen täällä sanonutkin, kysykää avoimesti hyvät ihmiset toisiltanne menneisyydestä. Tästä ihmisen oppii parhaiten tuntemaan.Kunhan saa rehellisen vastauksen.
Oletko kuullut kehonkielestä, kysyt ja katsot tiukasti silmiin.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa klikata niin voisko joku kertoa et paljonko se luku on? Ahdistaa aina nää vaatimukset naisena kun pitäis olla h ja neitsyt samaan aikaan :(
Ei pitäisi ahdistaa. Pitää olla koskematon.
Ei muka väliä! Meillä inceleillä ei ole koskaan ollut naissuhdetta, vaikka haluaisimme. Incelit unohtuvat aina noissa jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen täällä sanonutkin, kysykää avoimesti hyvät ihmiset toisiltanne menneisyydestä. Tästä ihmisen oppii parhaiten tuntemaan.Minä aina kysyn tapailunaiselta suoraan
- kimppakivat
- orgiatSuosittelen.
Keskustelemalla tämäkin lasikatto murretaan.Saatko vastauksia tai uutta tapaamista?
Helposti saan, sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi ahdistaa. Pitää olla koskematon.
Mitäs jos eka avioliitto menee mönkään esim miehen harjoittaman vä**vallan takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen täällä sanonutkin, kysykää avoimesti hyvät ihmiset toisiltanne menneisyydestä. Tästä ihmisen oppii parhaiten tuntemaan.Kunhan saa rehellisen vastauksen.
Oletko kuullut kehonkielestä, kysyt ja katsot tiukasti silmiin.
Tuohan on kolmannen asteen kuulustelu ja hyvä merkki psykopaatista. Naisen pitää poistua mahdollisimman pian paikalta.
Ei hyperseksuaalille riitä mikään normi suhteilu kovin pitkäksi aikaa kun tulee taas tylsää. Ei se sen kummempaa.