Vinkkejä miten antaa ihan mukavalle naiselle pakit?
Nainen on mukava ja ihan hauska mutta elintapamme ovat erilaiset. Suomeksi sanottuna nainen on lihava ja liikkumaton. :( Itse harrastan päivittäin liikuntaa, käyn salilla ja juoksemassa ja niin edelleen monipuolisesti. Mieheksi olen tarkka siitä mitä pistän suuhuni, joten olen hoikka ja hyvässä fyysisessä kunnossa. En valitettavasti usko naisen pysyvän perässäni. Miten antaa pakit valehtelematta ja vaikuttamatta tylyltä?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nyt oot sen kanssa edes treffeille lähtenyt?
Seksi kuitenkin kelpasi?Pallit oli toki sinisenä mutta vain sen takia että se ryhävalas oli päällä.
Ap
Ole hyvä ja lopeta valehtelu. En harrastanut seksiä naisen kanssa.
Siis hän ei antanut sulle. Kertoo paljon susta :)
Ei kuules kuulu tapoihini eikä tullut naisenkaan puolelta edes puheeksi, että se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoithan sen itse jo? Nainen ei pysy perässäsi, joten juokset vaan kovaa
Tästä tulikin mieleen että kerran yks mies kysyi minua lenkkitreffeille. Sanoin hänelle, että menen aika kovaa etkä pysyisi mun perässä. Otti huumorilla mutta ymmärsi olla kyselemättä sen jälkeen :D
Tainnut mennä harjoittelun sisäistämisessä jotain pieleen jos aina mennään lujaa.
No hänelle varmasti mun normaali kävelyvauhtikin olisi ollut liian lujaa. Ei siis ollut mikään ylipainoinen mutta näki kyllä päällepäin että ei juuri liikuntaa harrasta ja elintavat muutenkin mitä on.
Kivat oletukset
No tää oli mun opiskelukaveri ja sen verran ihan omin silmin näin että alkoholi maistui aika kivasti.
Eli päällepäin näki että oli alkoholisti vai olisiko oikeampi alkuperäinen teksti ollut tiesin kyllä etukäteen että ei juuri liikunta harrasta...
Siis ne päätelmät mitä hänen liikunnan harrastamisestaan ja elintavoistaan ulkonäön perusteella tein meni todennäköisesti aika lähelle oikeaa. Näen kyllä onko ihmisellä lihaksia ja tällä ei ollut, ja tuo alkoholin maistuminen vahvisti, että mikään varsinainen terveysintoilija ei ollut.
Tiedän että hän löysi myöhemmin naisen, joten ei tarvitse hänen puolestaan loukkaantua. Hänellä on elämässä kaikki sillä saralla ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Heikkoitsetuntoinen ukko. Itse viihtyy ja ajattelee muiden mielipiteitä. Älä huoli. Naiset saa aina, sillä on jo muu mies ja todennäköisesti nauraa kuin ruma naama ja pieni muna sulla on.
Harmi, kun alennut moiseen kiusaamiseen. :( Minulla on ihan hyvä ja terve itsetunto, mutta en ole kenenkään kiusaaja. Nainen vaikutti aidosti mukavalta, mutta elintapamme vain osoittautuivat liian erilaisiksi ettei kannata enää tavata.
Palstanaiset syyttelee AP:ta, kun se on mies.
Jos AP olisi nainen, niin ei palstanaiset haukkuisi, että seksi kuitenkin kelpasi.
Hei! Suomitantat! Just te!
Mies saa dumpata naisen. Deal with it. M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nyt oot sen kanssa edes treffeille lähtenyt?
Seksi kuitenkin kelpasi?Pallit oli toki sinisenä mutta vain sen takia että se ryhävalas oli päällä.
Ap
Ole hyvä ja lopeta valehtelu. En harrastanut seksiä naisen kanssa.
Siis hän ei antanut sulle. Kertoo paljon susta :)
Ei kuules kuulu tapoihini eikä tullut naisenkaan puolelta edes puheeksi, että se siitä.
Impotenttiongelmia siis. Asia selvä, ilmankos noin herkkä parista kilosta.
Älä laita valheita suuhuni. Ei ole ongelmia, mutta ei kiinnosta seksi ilman tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Oot kuule jumissa nyt sen kanssa!
Hoikkana naisena kommentoin, että on naisen oma vika jos on jumissa eikä mahdu s-koon takki päälle. Ylipaino on vakava ongelma tässä maassa!
Sanit vaan, että me ollaan niin erilaisia ettet taida jatkaa. Sitten vielä vakiovalheet, että voidaan olla kavereita jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoithan sen itse jo? Nainen ei pysy perässäsi, joten juokset vaan kovaa
No kiitos, mutta en ole ghoustaaja. :(
Miksi jatkoit tapailua eka treffien jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole mitään yhteistä, joten ei enää tavata.
Noin sanon rumille, lihaville tai tyhmille miehille. Teitä riittää.
Vaikuttaa siltä että osu ja upposi, meni sen verran tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sanot nätisti että tässä elämäntilanteessasi et nyt halua jatkaa tapailua/seurustelua. Ei tarvitsee avata sen kummemmin, mutta älä loukkaa toista ottamalla noita liikunta/ulkonäköasioita puheeksi.
Juuri näin, ystävällisesti kerrot sen ikävän asian, että et halua jatkaa. Suhteita menee vuosittain poikki paljon. Kaikki varmaan joutuvat joskus kertomaan toiselle halusta lopettaa. Se pitää kuitenkin tehdä milempien parhaaksi, jollei eväitä jatkoon ole.
Mitä hittoa? Hänestä näkee päällepäin että hänellä on erilaiset elämäntavat mutta silti sinä olet tutustunut häneen. Miksi? :D
Voi sanoa kohteliaasti, että ollaan liian erilaisia tai että et ole kiinnostunut. Se siitä, ei parien treffien jälkeen tarvii sen enempää selitellä. Se, ettei kiinnosta, riittää.
Sanot suoraan että teidän elämät on niin erilaiset, eikä meistä tule koskaan paria.
Söikö kahvilassa pari viineriä ja munkkipossun, kun itse nautit vihersmoothien?
En ole osannut, liian viehättäville tai ei viehettäville, olen vain karannut. En ole vain varma itsestäni.
sano suoraan että nyt ei oikein natsannut mutta kiitos ja hyvää jatkoa näin toimisin itse
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole mitään yhteistä, joten ei enää tavata.
Noin sanon rumille, lihaville tai tyhmille miehille. Teitä riittää.
Ja muitahan sinä et tietenkään tapailekaan, tuolla luonteella, ja teitähän myös riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta naisesta voi tulla hoikka (miksi??) mutta sinusta ei saa fiksua millään. Nainen väistää luodin kun ymmärrät jättää rauhaan!
"tarkka mitä suuhuni pistän" eli ortorektisedti anorektinen. Juuei!
Öh, ehei, lihavasta ei tule hoikkaa, ainoastaan laihaläski, jolla iho roikkuu. Nähty ja koettu.
Haukut päin näköä. Niin itsekkin olen hoikkana miehenä muutamille niin tehnyt.
Miks pitää alkaa haukkumaan?