Vinkkejä miten antaa ihan mukavalle naiselle pakit?
Nainen on mukava ja ihan hauska mutta elintapamme ovat erilaiset. Suomeksi sanottuna nainen on lihava ja liikkumaton. :( Itse harrastan päivittäin liikuntaa, käyn salilla ja juoksemassa ja niin edelleen monipuolisesti. Mieheksi olen tarkka siitä mitä pistän suuhuni, joten olen hoikka ja hyvässä fyysisessä kunnossa. En valitettavasti usko naisen pysyvän perässäni. Miten antaa pakit valehtelematta ja vaikuttamatta tylyltä?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Oot kuule jumissa nyt sen kanssa!
?
Sanot että kymmenen kiloa pois tai erotaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoithan sen itse jo? Nainen ei pysy perässäsi, joten juokset vaan kovaa
Tästä tulikin mieleen että kerran yks mies kysyi minua lenkkitreffeille. Sanoin hänelle, että menen aika kovaa etkä pysyisi mun perässä. Otti huumorilla mutta ymmärsi olla kyselemättä sen jälkeen :D
Tainnut mennä harjoittelun sisäistämisessä jotain pieleen jos aina mennään lujaa.
No hänelle varmasti mun normaali kävelyvauhtikin olisi ollut liian lujaa. Ei siis ollut mikään ylipainoinen mutta näki kyllä päällepäin että ei juuri liikuntaa harrasta ja elintavat muutenkin mitä on.
Kivat oletukset
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään lähdit tuolle tielle? Eikö se ollut alusta asti selvää?
Kuvassa nainen näytti hoikalta ja kertoi harrastavansa liikuntaa, mutta totuus olikin sitten aivan muuta.
Tuollaiset asiat kuten "liiallinen pyöreys" näkyvät kyllä pitkälle (jos et ole sokea), joten miten olet ajautunut tapailemaan näin väärää henkilöä.. ?
Näithän sä jo alussa minkä näköinen nainen on. Tyhmyydestä ei pääse eroon, läskistä voi päästä. Ihan sama millä dumppaat naisen, voitta hän on päästessään susta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen että kerran yks mies kysyi minua lenkkitreffeille. Sanoin hänelle, että menen aika kovaa etkä pysyisi mun perässä. Otti huumorilla mutta ymmärsi olla kyselemättä sen jälkeen :D
Tainnut mennä harjoittelun sisäistämisessä jotain pieleen jos aina mennään lujaa.
No hänelle varmasti mun normaali kävelyvauhtikin olisi ollut liian lujaa. Ei siis ollut mikään ylipainoinen mutta näki kyllä päällepäin että ei juuri liikuntaa harrasta ja elintavat muutenkin mitä on.
Kivat oletukset
No tää oli mun opiskelukaveri ja sen verran ihan omin silmin näin että alkoholi maistui aika kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Tee itsestäsi idiootti niin nainen antaa sinulle pakit.
Olen liian kohtelias ja hyvätapainen esittääkseni idioottia. :(
Vierailija kirjoitti:
Tuosta naisesta voi tulla hoikka (miksi??) mutta sinusta ei saa fiksua millään. Nainen väistää luodin kun ymmärrät jättää rauhaan!
"tarkka mitä suuhuni pistän" eli ortorektisedti anorektinen. Juuei!
Oon hoikka nainen, ja ymmärrän täysin mitä AP on sanomassa.
Pitää ne elintavat olla edes suunnilleen samoilla linjoilla, ei sillä ole ulkonäön kanssa tekemistä.
Oon seurustellut ylipainoisten miesten kanssa eikä se läski haitannut ikinä jos oli muuten jaksavat ja osallistui arkeen. Mutta sit kun se istui vaan sohvalla pelaamassa ja nätti pullaa ja sipsiä, kuorsasi mut unettomaksi, ei jaksanut edes panna ja valitti koko ajan väsymystään ja siitä jos laitoin ruokaan vihanneksia, se oli niin rasittavaa etten enää lähtis.
Sano, ettet ole vielä valmis seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on paksuna jo. Ähä
Ei ollut, koska kertoi ylipainon ja sinkkuuden olevan syitä miksi ei juuri nyt voi saada lasta. Pitäisi ensin laihuttaa extrat pois, jotta raskaus onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat oletukset
No tää oli mun opiskelukaveri ja sen verran ihan omin silmin näin että alkoholi maistui aika kivasti.
Eli päällepäin näki että oli alkoholisti vai olisiko oikeampi alkuperäinen teksti ollut tiesin kyllä etukäteen että ei juuri liikunta harrasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on paksuna jo. Ähä
Ei ollut, koska kertoi ylipainon ja sinkkuuden olevan syitä miksi ei juuri nyt voi saada lasta. Pitäisi ensin laihuttaa extrat pois, jotta raskaus onnistuisi.
Saa kyllä olla melkoinen himoläski jos ei raskaaksi tule. nimim. 150kg naisen kahdesti raskaaksi siittänyt
Heikkoitsetuntoinen ukko. Itse viihtyy ja ajattelee muiden mielipiteitä. Älä huoli. Naiset saa aina, sillä on jo muu mies ja todennäköisesti nauraa kuin ruma naama ja pieni muna sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nyt oot sen kanssa edes treffeille lähtenyt?
Seksi kuitenkin kelpasi?Pallit oli toki sinisenä mutta vain sen takia että se ryhävalas oli päällä.
Ap
Ole hyvä ja lopeta valehtelu. En harrastanut seksiä naisen kanssa.
Miksi ei voi olla rehellinen? Jos sanot ympäripyöreyksiä, nainen jää miettimään mikä oli vikana, ja yleensä kuvittelee itselleen kipeimmän kohdan syyksi, jolloin torjumisesta tulee satuttava.
Jos olet rehellinen ja kerrot että kyse on painosta, naisen ei tarvitse miettiä asiaa eikä hän jää kaipaamaan sinua vaan on päinvastoin iloinen ettei teille tullut suhdetta. Molemmat ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä nyt oot sen kanssa edes treffeille lähtenyt?
Seksi kuitenkin kelpasi?Pallit oli toki sinisenä mutta vain sen takia että se ryhävalas oli päällä.
Ap
Ole hyvä ja lopeta valehtelu. En harrastanut seksiä naisen kanssa.
Siis hän ei antanut sulle. Kertoo paljon susta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta naisesta voi tulla hoikka (miksi??) mutta sinusta ei saa fiksua millään. Nainen väistää luodin kun ymmärrät jättää rauhaan!
"tarkka mitä suuhuni pistän" eli ortorektisedti anorektinen. Juuei!
Oon hoikka nainen, ja ymmärrän täysin mitä AP on sanomassa.
Pitää ne elintavat olla edes suunnilleen samoilla linjoilla, ei sillä ole ulkonäön kanssa tekemistä.
Oon seurustellut ylipainoisten miesten kanssa eikä se läski haitannut ikinä jos oli muuten jaksavat ja osallistui arkeen. Mutta sit kun se istui vaan sohvalla pelaamassa ja nätti pullaa ja sipsiä, kuorsasi mut unettomaksi, ei jaksanut edes panna ja valitti koko ajan väsymystään ja siitä jos laitoin ruokaan vihanneksia, se oli niin rasittavaa etten enää lähtis.
Kiitos, että ymmärrät.
Sinullahan on turhan vilkas mielikuvitus, kun mitään sellaista ei tapahtunut. Kävimme kaksilla treffeillä: ensin tapasimme kahvilassa jutelleen ja toisella kertaa lenkillä.