Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ruokahalu

Vierailija
13.03.2023 |

Poikaystäväni kävi nuorempana paljonkin salilla. Ja ruokahalu oli sen mukainen.
Saliharrastus on sittemmin jäänyt, samoin ruokahalu. Näkyy kyllä vyötäröllä.
Jos teen lihamakaronilaatikon (400g jauhelihaa, 5 dl makaronia (kuivamitta)) niin mies ottaa siitä kerralla puolet. Jos tehdään lihamureke (800g) niin mies syö siitä noin puolet. Sitä ruokaa vain lapataan lautaselle kuin se olisi viimeinen ateria (ennen seuraavaa...). Sitten ihmetellään kun paino vain nousee ja syytetään hiilareita. Aivan turha sanoa että olisiko syy annoskoossa.

Turhauttavaa tehdä ruokaa kun sitä vedetään kaksinkäsin niin kauan kuin sitä vain on. Eikä ajatella että sitä olisi tällä kertaa tehty esim. kahdeksi ruokailukerraksi.

Kai muillakin on tällaista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tehtävä tässä maailmassa on syöttää syön boifrend.

Vierailija
2/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää pienempiä annoksia. Mun mies sanoi kerran, että hänelle iskee vauhtisokeus kun sitä ruokaa on kerralla paljon tarjolla ja sit iskeekin usein jo ähky kesken annoksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tuota enemmän. Aterialla menee 800 grammaa perunaa (kuivapaino). 250-300g jauhelihaa. Voita perunan sekaan, tomaattia, kurkkua, salaattia ym. ja vähintään puoli litraa maitoa.

Vierailija
5/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei rohmua pääruokaa tuolla tavalla. Syö normaalin annoksen ja sitten esim leipää/rahkaa jos jää nälkä.

Vierailija
6/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää pienempiä annoksia. Mun mies sanoi kerran, että hänelle iskee vauhtisokeus kun sitä ruokaa on kerralla paljon tarjolla ja sit iskeekin usein jo ähky kesken annoksen.

Tuo on totta. Jos teen 5 litran kattilan keittoa, niin syön sen yksin päivässä tyhjäksi.

Vierailija
7/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ärsyttävää. Siitä ruuasta on usein tarkoitus riittää kahdeksi päiväksi ja kalliiksihan tuollainen syöminen tulee. Jos asutte yhdessä ja mies myös ostaa ruokaa niin ei niin paha, mutta jos tulee sun kämpille syömään sun ruuat niin ei ole ok.

Vierailija
8/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen syö pääruokaa saman annoksen ja jotain muuta kylkeen jos jää nälkä TAI tekee itse ruuat,suunnittelee ja maksaa jos ahneuttaan rohmuaa noin paljon mistä tarkoitus jäädä usealle päivälle. Kyllä itsekin tekisi mieli syödä padat tyhjäksi välillä jos ollut super hyvää ruokaa mutta tosiaan kalliiksi käy ja vähintään vituttaa.

Vierailija
9/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni syö valtavasti. Syönyt vuosikaudet. Silti hän on aina vaan 173cm ja 72kg.