Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uhmaikäisen saa lopettamaan kissan kiusaamisen? ov

Vierailija
24.11.2006 |

Pitkän aikaan sai kissa olla rauhassa, mutta nyt kun selkäni käännän, on lapsi kissan häntää repimässä.

Mikään ei tehoa... kiellän, komennan, laitan huoneeseen miettimään, otan syliin otteeseen ja kerron että kissaa sattuu eikä niin saa tehdä.

Tietää hyvin, että tekee väärin, mutta siltikin sitä tekee jatkuvasti kielloista huolimatta.

Miten saan kiusaamisen loppumaan? Alan jo olla ihan neuvoton tän asian kanssa :(

Miten teillä asia on hoidettu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täällä kaikki muutkaan neuvoja anna kysymyksiin, vittuilee vaan!!! t:6.

Vierailija
2/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, jätetään asia tähän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ole tosi tiukkana asian kanssa, lapsi saa rangaistuksen (menettää lelun tms) jos edes hipaisee kissaa. Sitten kun osaa olla kiusaamatta, voi taas silitellä.

Vierailija
4/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietääkseni tämä on aihe vapaa että tänne saa kirjoittaa mitä haluaa. t: 6.

Vierailija
5/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaakin lähteä lempipuput yksitellen piiloo tästä lähtien, kun kissaan koskee.

ap

Vierailija:

Ja ole tosi tiukkana asian kanssa, lapsi saa rangaistuksen (menettää lelun tms) jos edes hipaisee kissaa. Sitten kun osaa olla kiusaamatta, voi taas silitellä.

Vierailija
6/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uhmis alkoi myös kiusata kissaa. Semmoista pikku tönimistä, hännästä kiskomista yms.

Tehtiin heti selviksi pelisäännöt. Kissaa ei kiusata tai joutuu jäähylle.

Jokaisesta rumasta tempusta lävähti samantien 3min jäähy. Ekoina päivinä tuntui että esikoinen istui suurimman osan päivästä jäähyllä. Ei pidä luovuttaa vaikka tuntuu ettei mikään tehoa.

Nykyisin riittää kun ilmoittaa että tosta tuli nyt varoitus ja seuraavasta tempusta seuraa sitten jäähy.

Pääasia että aikuinen on sitkeämpi ja päättäväisempi kuin jääräpäisinkään uhmaikäinen.

Vierailija
7/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitte oot jälkeenjäänyt, nimittäin todella lapsellista tekstiä vaikka kuinka olis aihe vapaa. Vituttaa sunkaltaiset ihmiset jotka vaan vittuilee näissä ketjuissa kun toinen pyytää apua!! Jos ei sulla oo muuta tekemistä niin yritä vähän edes sivistää ittees!

Vierailija
8/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi mitää jos et usko ikääni, taidat ite olla 15 vuotias. niin ja en ole ainut kuka tällä palstalla vittuilee. no joka tapauksessa ap sai hyviä neuvoja mun vittuilusta huolimatta. edes ap ei vetäny hernettä nenäänsä mun tekstistä niinku esim. sinä, ellet sä sitte ole ap. t: 6.

Vierailija
9/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosinaan kyllä ihmetyttää miksi ihmiset vastaavat viesteihin, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa asiaan. Ihmisiä kun on niin moneen junaan ja se suotakoon. Eli en ole se henkilö, kenen kanssa taistelet :)

Hyviä neuvoja olen kyllä saanut, siitä olen kiitollinen niitä antaneille. Toivottavasti saan asian kuntoon niitä kokeilemalla.

ap

Vierailija
10/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli meille pentuna kesällä ja on siis tottunut lapseen paremmin kuin hyvin. Ei tajua raapaista lasta, maukuu vain kun lapsi kiusaa ja hakeutuu minun suojaani, kun vaan karkuun pääsee. Useimmiten ei edes lähde karkuun, vaan odottaa tyhmänä mitä lapsi taas seuraavaksi keksii.

ap

Vierailija
11/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun lapseni osaa kunnioittaa eläimiä.

Vierailija
12/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten lapselle menee kuri suht hyvin perille, mutta tämä asia on ihan mahdoton, johon ei ratkaisua tunnu löytyvän. Isompi kissa saa olla rauhassa, mutta pienempää kissaa lapsi kiusaa jatkuvasti.

ap

Vierailija
13/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissa lopulta suuttuu ni varmasti lopettaa poika sen jälkee kiusaamisen. muista sitte että se oli poikas vika, ja älä tule tännä itkemään mitä tehä ku pojalla silmät puhki...

Vierailija
14/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele saatanan pälli ensin lukemaan eli ap kysyi neuvoa mitä tehdä. Ei mitä mahdollisesti tapahtuu vitun idiootti lehmä!!!

Vierailija
15/15 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsena kissoja kotona ja muistan vieläkin miten kissan raapaisu kirveli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme