Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa aiotte tehdä viikonloppuna? Entä tänä iltana?

Vierailija
13.10.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana teen Thaimaalaista Red Currya ja huomenna pitkään haudutettua ranskalaista lihapataa. Lisäkkeet ovat vielä mietinnässä.

Vierailija
2/9 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomenna ajattelin tehdä possun kyljyksiä ja haudutettuja kasviksia pitkästä aikaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna mies tekee pizzaa ja sunnuntaina ulos syömään.

Vierailija
4/9 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan käy? Minä olen jo paranemassa, mutta lapset vasta sairastumassa.... ellei ihmeitä tapahdu. Jos ollaan kaikki räkiksiä, juhlitaan keskenämme koko perhe ja kutsutaan vieraat, kun ollaan terveitä!

Vierailija
5/9 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kokkailla itse, todennäköisesti syömme tänä syksynä kaadettua hirveä ja muuta riistaa eri muodoissa. Myös jäätelöä ainakin aion saada, ja äitini pakkasesta sitä varmasti löytyy=)

Vierailija
6/9 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ruokatunnilla jotain eineksiä ja illaksi ajattelin sipsejä ja karkkii. Sunnuntaina menen siskon kanssa ulos syömään. Pitäs vielä sunnuntai-illalle keksiä jotain hyvää iltapalaa, kun mies ja lapsi kotiutuu reissusta.

Vierailija
7/9 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taidetaan syödä eilisiä rippeitä

Vierailija
8/9 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi viikolla se olis sitte meillä syysloma alkamassa..mitähän sitte herkuttelis:)

Vierailija
9/9 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuniperunoita kinkkutäytteellä. Huomenna varmaan tomaatti-jauhelihakastike ja spagetti, sunnuntai on vielä ihan auki, jotain hyvää täytyis keksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi