Tavoitteeni on irtautua yhteiskunnasta
Suomi on pilattu. En halua olla osa tätä "suvaitsevaa" yhteiskuntaa. Olen osana tätä pelleilyä niin kauan, että saan omavaraisuuteni kuntoon.
Sitten katselen vierestä kun idiootit tuhoavat maan.
Kommentit (48)
Älä hukkaa mt-lääkkeitäsi ennen omavaraisuuttasi.
Minä tykkään asua yhteiskunnassa, jossa jokaisesta ihmisestä huolehditaan edes jollakin tavalla, jopa niistä omavaraisista höperöistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. tuilla elävä lössykkä
Palkka 7k kuukaudessa ja väitän, että yhteiskunnassa olen korkeammalla kuin 99% tämän palstan ihmisistä.
Vai löytyykö sinun seinältäsi tasavallan presidentin allekirjoittama virkanimityskirja?
😂 Ai luoja
Usko mitä uskot. Wokelle on kauhistus, että koulutettu ja menestyvä ihminen ei olisikaan woke.
No niin, tulihan sieltä se wokeksi nimittelykin. Sinä olet pelkkä persoonallisuushäiriöinen syrjäytynyt typerys.
Vammanen vassari pää täynnä ulostetta suoltaa sitä itteensä.
Ja vähän lisää todellista minääsi tulee esiin. En äänestä vihervasemmistoa mutta sinun häiriintyneessä pienessä mielessäsihän kaikki joihin tuo absurdi sekoilusi ei uppoa ovat "vammasia vassareita." Hyi että mitä kaikkea se leipä elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. tuilla elävä lössykkä
Palkka 7k kuukaudessa ja väitän, että yhteiskunnassa olen korkeammalla kuin 99% tämän palstan ihmisistä.
Vai löytyykö sinun seinältäsi tasavallan presidentin allekirjoittama virkanimityskirja?
😂 Ai luoja
Usko mitä uskot. Wokelle on kauhistus, että koulutettu ja menestyvä ihminen ei olisikaan woke.
No niin, tulihan sieltä se wokeksi nimittelykin. Sinä olet pelkkä persoonallisuushäiriöinen syrjäytynyt typerys.
Vammanen vassari pää täynnä ulostetta suoltaa sitä itteensä.
Ja vähän lisää todellista minääsi tulee esiin. En äänestä vihervasemmistoa mutta sinun häiriintyneessä pienessä mielessäsihän kaikki joihin tuo absurdi sekoilusi ei uppoa ovat "vammasia vassareita." Hyi että mitä kaikkea se leipä elättää.
Tuo ei kyllä ollut minun kommenttini. Siis tuo vammainen vassari.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä toimenpiteitä aiot tehdä/teet ja minkälaisia asioita opetella omavaraisuuteen liittyen? Aihe kiinnostaa
No. Vesi sähkö ja lämmitys on turvattuina jo nyt. Ruuan tuotantoa pitää lisätä.
Ap
Ihan ymmärrettävää, mutta Suomalaisen ainoa todellinen turvasatama on Suomi ja muut valkoiset länsimaat. Jos annamme poliitikkojemme paskoa ne piloille niin saamme aika orpoina tuolla maailmalla yksin vaeltaa vailla kenenkään suojelusta tai sympatioita.
kommentteja lukematta voisin veikata, että oravanpyöräläiset itkee, kun joku aikoo tehdä elämällään jotain muuta, kun mitä yhteiskunta edellyttää. ei tämä erakoituminen aluksi ole mitään kivaa, mutta ajan myötä asiat kirkastuu, helpottuu ja lopuksi ei todellakaan kaipaa yhteiskuntaa. laumaeläimenä ihmisen aivot pistää hanttiin, kun on viikon ilman ihmiskontaktia. vähän samanlaisia oireita, kun tupakoinniin lopettamisessa. loppujen lopuksi karua mutta palkitsevaa elämää. kannatan.
Ei mulla ainakaan ole minkäänlaista mielenkiintoa olla osa tätä paskaa yhteiskuntaa. Mitä pikemmin kaatuu sitä parempi.
Tämä. Isänmaallinen Persu hakee viinat Virosta, käy tankilla Venäjällä, tilaa kaiken mahdollisen Kiinasta tai Saksasta ja vinkuu siitä, että Suomessa kaikki on kallista eikä mikään toimi.