Tavoitteeni on irtautua yhteiskunnasta
Suomi on pilattu. En halua olla osa tätä "suvaitsevaa" yhteiskuntaa. Olen osana tätä pelleilyä niin kauan, että saan omavaraisuuteni kuntoon.
Sitten katselen vierestä kun idiootit tuhoavat maan.
Kommentit (48)
Tuohan on oma valinta ja täysin sallittua.
Älä unohda omavaraisuusarsenaalista lääkärikirjaa.
Mitä toimenpiteitä aiot tehdä/teet ja minkälaisia asioita opetella omavaraisuuteen liittyen? Aihe kiinnostaa
Rupeisit pressaksi ja pelastaisit suomen edes, pliis
Terveyskeskukseen ei tulla sit vinkumaan hoitoa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä toimenpiteitä aiot tehdä/teet ja minkälaisia asioita opetella omavaraisuuteen liittyen? Aihe kiinnostaa
Haen ison kuorman viinaa virosta kunhan sossumassit tulee.
Ensin irtaudut av:sta ja internetistä. Onnistuuko?
Vapaapudotuksessa koko yhteiskunta
Sinun kannattaa siis muuttaa jonnekin sademetsään. Tukia et tietenkään saa.
Hyvää matkaa!
Muuta maaseudulle äläkä selaa uutisia, niin huomaat miten vitutuskäyrä rupee laskemaan. Sitten luot sellaisen omavaraisen elämän mistä itse pidät.
Miten hoidat terveysasiat ilman yhteiskuntaa? Jos tarvitsisit vaikka jonkun ison leikkauksen jossain keskussairaalassa? Miten ihmeessä hoidat tällaisen asian ilman yhteiskuntaa?
Mä haaveilin jo lapsena metsään muuttamisesta yksin. Tää yhteiskunta on vaan jotenkin niin sairas.
Ei tuollaisesta haaveilemiseksi tarvitse olla mikään persu. Itse olen vuosia ihaillut Kaarina Davisia (kannattaa lukea hänen kirjansa, suosittelen) mutta en ole vielä lähelläkään omavaraisuutta.
-ei ap
Asun maaseudulla pienen kaupungin ulkopuolella, ja omasta mielestä ihmiset ovat yhtä mukavia sekä kaupungissa että maaseudulla. Ehkä suurkaupunki vetää puoleensa vaikeimpia ihmisiä jotka eivät pärjää pienessä piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten hoidat terveysasiat ilman yhteiskuntaa? Jos tarvitsisit vaikka jonkun ison leikkauksen jossain keskussairaalassa? Miten ihmeessä hoidat tällaisen asian ilman yhteiskuntaa?
Samoin kuin ihmiset aina. Kestän minkä kestän ja sitten kuolen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
T. tuilla elävä lössykkä
Palkka 7k kuukaudessa ja väitän, että yhteiskunnassa olen korkeammalla kuin 99% tämän palstan ihmisistä.
Vai löytyykö sinun seinältäsi tasavallan presidentin allekirjoittama virkanimityskirja?
Onnistuu, anna mennä vaan. Kauhulla itsekin seuraan mihin tämä maa on valumassa eikä into riitä osallistua enää.
Hienoa, persu.
Hyvästi.