Tänään jyrähti Orpo. Vieläkö joku haluaa jyrähtää pääministerin Hornet-ehdotuksesta?
Ps, kesk ja kok ovat monissa miehissä kertoneet loukkaantumisestaan. Vieläkö maanantaina joku jyrähtää vai jäädäänkö odottamaan uusia jyrinän aiheita?
Kommentit (34)
Pääministeri ei itse asiassa ole ehdottanut mitään muuta kuin keskustelua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
EU:han keskustelee myös hävittäjien luovuttamista Ukrainalle kesällä, eli saadaan odottaa siihen saakka ja kaataa silloin kunnon paskamyrsky Orpon niskaan.
Tämä. Mitenkä niin meillä ei ole varaa lahjoittaa 8 miljardin euron Hornetteja ensimmäiselle halukkaalle?
Kaikkihan sitte kehuu meitä.
Tai sitten ei...
Jyrähtää ja tärähtää paska housuun.
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri ei itse asiassa ole ehdottanut mitään muuta kuin keskustelua aiheesta.
Hänen ei olisi pitänyt mainita asiasta yhtään mitään! Niinkuin nyt on tuotu esille,
Suomi tarvitsee Hornetit itse ainakin seuraavat kolme vuotta ja sen jälkeen kalusto alkaa olla jo vanhaa, joten siinä on paljon asioita, joita Sanna ei osannut huomioida. Mites Hornettien lentäjäjien koulutukset ja montako vuotta siellä oltas oltu valmiina odottaaman Sannan lupausta, koska siltä se kuulosti.
Sannan pitäisi pääministerinä kuunnella asiantuntijoita ennenkuin avaa suunsa.
Vai tussahti Petteri Orpo? Voisiko vaikka joku Anteista pröötätä seuraavaksi?
Vaalit on kolmen viikon päästä ja toivottavasti silloin Suomen kansa jyrähtää. Oli kyllä harvinaisen nolo moka Marinilta tämä. Ei sitten yhtään raksuttanut, että Suomi tarvitsee itse koneitaan ja muutaman vuoden päästä ovat jo museokamaa. Kuinkahan monta drinkkiä Sanna oli oikein juonut, kun tuommoisia järjettömyyksiä suustaan päästää.
Perussuomalaiset möykkäävät VKK:n seurana oppositiossa, heiltä ei maailmalla kukaan kysy mitään.
Nyt jyrähti Saarikko, äänten toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vai tussahti Petteri Orpo? Voisiko vaikka joku Anteista pröötätä seuraavaksi?
Vaikkapa pride-paraatissa patsastellut Rinne. Keikisteli kuin kantakirjahomo.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jyrähti Saarikko, äänten toivossa.
Nyyh, ensin Annika sanoi ettei jatka enää vihervassarihallituksen kynnysmattona ja nyt vielä ettei fanita Sannan lennokkilupauksia.
Mitä idiootimmin marin käyttäytyy sitä enemmän idiootit demarit hurraa.
Voi luoja mitä pelleporukkaa.
Perussuomalaisten vaalituloksen pitää olla 51% jotta ovet hallituksessa aukeaa.
Aloituksen taso= Suomen euroviisuedustajien luokkaa kaikuu "zeto points"