voisitko käydä saunassa poikasi tyttöystävän kanssa?
Kommentit (24)
Miniän kanssa voisin, poikani menisi varmaan mieheni kanssa, jos olisi sellainen tilanne, missä on mies- ja naisvuorot erikseen. Mutta en menisi, koska saunominen ei ole minulle sosiaalinen tapahtuma vaan saunon vain yksin tai puolisoni kanssa.
Siis äiti, poika ja pojan tyttöystävä saunassa kolmestaan? Siinä olisi pojalla hämmentävä seisokki.
Oikein mielelläni, kiitos kysymästä. Poika voi mennä vaikka pihalle mopoa korjaamaan.
Jotenkin veikkaan että kysymys oli tarkoitettu vain naisille.
Kyllä. Yksin ei poikaakaan auta päästää, kun se voi koskea kiukaaseen.
Miksi ihmeessä pitäisi? En sauno edes äitini kanssa, saati sitten anoppini. Miniä saisi kyllä saunoa ihan rauhassa joko puolisonsa kanssa tai yksin.
Mikä ettei? Mikäs meidän kahden naisen olisi lauteilla istuessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi? En sauno edes äitini kanssa, saati sitten anoppini. Miniä saisi kyllä saunoa ihan rauhassa joko puolisonsa kanssa tai yksin.
jos okisi esim miesten ja naisten vuorot
Kysymys toisinpäin. Miksi poikasi tyttöystävä haluaisin saunoa appiukkonsa kanssa.
No en poikani mutta miniän kanssa tottakai ja olen sanonutkin. Itsekin olen sanonut anoppini kanssa aikoinaan, nyt on maan alla.
Kiitos mielelläni, jos hänelle myös tämä sopii.
Miksi en voisi? Siis minä, poikani äiti, ja hänen tyttöystävänsä? Kun käytiin yhdessä porukalla kylpylässä niin naisten saunassakin olin tuon miniä-kokelaan kanssa.
Miksi ei? Olen saunonut anoppini kanssa mökillä monesti ja myös jouluna.
Tyttöystävän kanssa kaksin voisin saunoa jos hän haluaisi, mutta luulen että hän saunoo mieluummin pojan kanssa.
Miksi ei voisi käydä kaksijalkaisen nisäkkään kanssa?