Miksi suomalainen mies ei osaa olla herrasmies?
Kommentit (915)
Ei enää ole naisia tai miehiä. Siksi ei voi olla herrasmiehiä.
Samasta syystä kun suomalainen nainen harvoin on lady. Matuskat haukkuneet maan alle miehet. Sen huomaa täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää ole naisia tai miehiä. Siksi ei voi olla herrasmiehiä.
On vain herrasoletettuja 🤣🤣🤣
Tämän(kin) takia kannattaa ottaa arabimies<3 Ne pitävät naistaan hyvänä kaikilla tavoin eivätkä läträä alkoholin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Äidit, miksi ette vaadi pojiltanne enempää? Miksi he eivät osaa edes alkeellisia käytöstapoja?
Mun aikuisella pojalla on hyvät käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen kansainvälisen matkailun parissa ja aloittaja on todellakin oikeassa. Ne suomalaiset miehet, jpilla on käytöstapoja, ovat noin 80+ ikäisiä!!! Suomalaiset miehet ovat erittäin tökeröitä.
Todellakin. Oma mies on yhdysvaltalainen. On kauniit kotoa opetetut käytöstavat. Sukulaismiehillä samoin iästä riippumatta. Nuoretkin miehet osaavat käyttäytyä, sellaisia asioita arvostetaan. Käytöstavat näkyvät jo siitä miten mies kantaa itsensä. Seisooko ryhdikkäästi siisteissä vaatteissa vai röhnöttääkö lysyssä roikkuvissa verkkareissa kuten suomalaiset miehet iästä riippumatta. Jos valittavana on kauniisti käyttäytyvä, itsensä kauniisti kantava mies ja röhnöttävä plösö, joka ei edes ymmärrä avata sitä ovea naiselle, niin mitäpähän veikkaatte?
Suomalaismiehillä yleensä on hyvät käytöstavat ja pukeutuvat tilanteen mukaisesti. Naurettavaa kun yhdysvaltalaiset miehet eivät voi mitään tehdä mökillä esimerkiksi, jotta ei vaatteet mene.
Miten naiset viitsivät haaskata aikaansa näille inceleille? Jättäkää ne kypsymään omiin liemiinsä kunnes luut irtoavat. Siperia opettaa.
M 56
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kun suomalainen nainen harvoin on lady. Matuskat haukkuneet maan alle miehet. Sen huomaa täälläkin.
Haukkumisella on aina kunnon syy. Miehet opetelkaa käyttäytymään niin teitä ei haukuta, ei luulisi olevan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavoista on paljon etua sille, joka ne hallitsee. Saa esimerkiksi naisseuraa, rakkautta ja fyysistä lempeä. Joten olkaa jatkossakin törkimyksiä, keskenkasvuiset.
-Aikuinen mies parisuhteessa, seksiä joka päivä
Omaan myös erinomaiset käytöstavat, mutta seksiä parisuhteessa ehkä kerran kuukaudessa, eli nämä eivät mene mitenkään käsi kädessä.
Minä käyttäydyn itse kuin herrasmies, vaikka olen nainen. Siitä tykkäävät kaikki ikään ja sukupuoleen katsomatta eikä tarvitse odottaa sellaista mistään tipahtavan.
Olen asunut Saksassa, Yhdysvalloissa sekä Ruotsissa että Suomessa ja pitää myöntää, että ei kyllä käytöstapojen puolesta ainakaan hävitä näille muille verrokeille.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset halusivat tehdä lapsia väkivaltaisten juoppojen kanssa ja sitten pistivät ne pihalle. Sitten uhriudutaan kun heitä syytetään poikien huonosta kasvatuksesta.
Mulla on ollut väkivaltainen puoliso mutta en tehnyt lasta hänen kanssa. Potkin pihalle sen paskan. Olin yh ja mun poika kohtelee kaikkia hyvin.
Pohjimmiltaan silti etiketti ja käytöstavat ovat näyttelemistä.
Mikäs on naissukupuolinen herrasmies? Niin, sille ei edes ole vastinetta. Mitä se kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidit, miksi ette vaadi pojiltanne enempää? Miksi he eivät osaa edes alkeellisia käytöstapoja?
Mun aikuisella pojalla on hyvät käytöstavat.
Mahtaako olla naista. Äippää ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen kansainvälisen matkailun parissa ja aloittaja on todellakin oikeassa. Ne suomalaiset miehet, jpilla on käytöstapoja, ovat noin 80+ ikäisiä!!! Suomalaiset miehet ovat erittäin tökeröitä.
Todellakin. Oma mies on yhdysvaltalainen. On kauniit kotoa opetetut käytöstavat. Sukulaismiehillä samoin iästä riippumatta. Nuoretkin miehet osaavat käyttäytyä, sellaisia asioita arvostetaan. Käytöstavat näkyvät jo siitä miten mies kantaa itsensä. Seisooko ryhdikkäästi siisteissä vaatteissa vai röhnöttääkö lysyssä roikkuvissa verkkareissa kuten suomalaiset miehet iästä riippumatta. Jos valittavana on kauniisti käyttäytyvä, itsensä kauniisti kantava mies ja röhnöttävä plösö, joka ei edes ymmärrä avata sitä ovea naiselle, niin mitäpähän veikkaatte?
Suomalaismiehillä yleensä on hyvät käytöstavat ja pukeutuvat tilanteen mukaisesti. Naurettavaa kun yhdysvaltalaiset miehet eivät voi mitään tehdä mökillä esimerkiksi, jotta ei vaatteet mene.
Ehkä se mökkeily vaan ei ole jenkin juttu. Ei se omankaan mieheni juttu ole, ei viihdy.
Jotkut ovat ja toiset eivät ole. Ne jotka eivät ole ovat usein katkeria setämiehiä joilla se elämä ei ole ollut helppoa ja vika on aina ollut naisissa. Sellaiset eivät kykene käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on naissukupuolinen herrasmies? Niin, sille ei edes ole vastinetta. Mitä se kertoo?
Onhan, sulla vain on juntin suppea sanavarasto. Hieno nainen, leidi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin, eli tasa-arvo. Jos miehet ja naiset kerran ovat tasa-arvoisia niin ei naisia tarvitse kohdella sen hienommin kuin miehiäkään.
Ei siitä olekaan kysymys. Herrasmies kohtelee kaikkia hyvin.
Otan tuon kohteliaisuutena, koska olen joutunut treenaamaan kirjallista ilmaisuani vietettyäni lapsuuteni ja nuoruuteni kuudessa eri maassa.
Äidinkieleni on englanti, vaikka vanhemmat suomalaisia. Kasvoin Afrikassa ja Lähi-Idässä, tulin Suomeen lukioon enkä todellakaan osannut hyvin suomea.
-Aikuinen mies