Miksi suomalainen mies ei osaa olla herrasmies?
Kommentit (915)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäydyn perinteisen herrasmiehen tapaan mutta vain niille naisille, jotka käyttäytyvät perinteisen naisellisesti.
Vahvat, tsenäiset, töykeän vittunaamaiset bossbitchit saavat ansaitsemaansa vahvaa ja töykeää käytöstä.
Jokainen saa sellaista kohtelua kuin ansaitsee.
Sinä et ole muuta kuin manipuloiva sadisti, joka yrittää alistaa naisen mieleisekseen :D
Tuoko on naisten logiikka kun vaaditte miehiä muuttumaan? Olette sadisteja jotka yrittää alistaa miehiä?
No mutta hei, jos sinä sanot niin...
Ei, en yritä saada miehiä muuttumaan. Sen lumihankeen sammuneen alkoholistin ei tarvitse kuolla hankeen ja syntyä udelleen raittiina saadakseen apua. Soitan hänelle avun juuri siksi, että hyväksyn hänen alkoholisminsa ja ymmärrän hänen tarvitsevan apua.
Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisetkaan ole enää ladyjä.
Mikä on ladyjä? Etkö osaa käyttää suomea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt tullut solvattua molemmat sukupuolet yhdenvertaisesti?
Tsiisus tätä palstan, tai tämän ketjun porukkaa.
Ja vielä vaaditaan herrasmiesmäisyyttä tai leidimäisyyttä!
Huomauttaisin että ketju on taas naisten rinkirunkkausta jossa miehet vastaavat kuten metsään huudetaan.
Ja mällitehdas taas siellä syyttelee naista omasta käytöksestään.
Minä en tehnyt ketjua :) Sinä täällä miehiä haukut
Lol, en minäkään ole tehnyt tätä ketjua. Sinä et edes tajua kirjoittavasi useamman ihmisen kanssa. Olet luullut kirjoittavasi vain ap:n kanssa koko ajan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kommentoi kykyjensä mukaan.
Minä tykkään naisena miehistä enemmän. Naiset on toisilleen ja kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kommentoi kykyjensä mukaan.
No eiköhän tuo asia tullut selväksi, lady tai leidi
Joku sen sanoikin jo täällä. Miehet ei valita tästä, vaan naiset. Mitä tapahtui? Miehet alkoi kohtelemaan naisia kuten toisia miehiä. Tasa-arvo viesti meni perille ja se on hyvä.
Ihan oikeesti. 2023 ja porukka valittaa jostain herrasmiesmäisyyden puuttumisesta. Tietty ehkä ap on yli 40 ja kontrasti osuu silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä MTV:n artikkeli: 12 asiaa, jotka todellinen herrasmies tekee toisin kuin muut miehet.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/12-asiaa-jotka-todellinen-herrasmie…
Tuollaista miestä naiset käyttävät aivan varmasti vain hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin, eli tasa-arvo. Jos miehet ja naiset kerran ovat tasa-arvoisia niin ei naisia tarvitse kohdella sen hienommin kuin miehiäkään.
Herrasmiehen tunnistaa hyvistä käytöstavoista. Osaa syödä hienommillakin illallisilla, osaa valita oikeat veitset ja haarukat. Samaa sarjaahan se on avata naiselle ovea tai auttaa takkia päälle. Hyviä käytöstapoja on myös pukeutua siististi ja pitää huolta hygieniastaan.
Eli herrasmies tuo omat Sorsakosken veitset ja haarukat mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä MTV:n artikkeli: 12 asiaa, jotka todellinen herrasmies tekee toisin kuin muut miehet.
Tommonen mies mulla on aviomiehenä. Olen äärimmäisen onnellinen hänestä enkä ikinä tule pettämään tai jättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te suominaiset ansaitse herrasmiesmäistä kohtelua. :)
Tämä. En auta vanhusta tien yli, en auta eksynyttä lasta, en avaa ovea vammaiselle, en tervehdi naapuria......, koska en saa P I L L U U U U U palkkioksi.
Pllua halutaan todella viehättäviltä ja seksikkäiltä naisilta. Ei muilta naisilta.
Vaatimattomuudesta. Sanana herras tuo jo ylemmuuden oletuksen. Herras ja mies on muita parempi, kuin jumala. Pukeutuu muita paremmin ja avaa ovekin muita paremmin.
Suomalainen mies ei halua olla elokuvan pääsankari tai kuvittele olevansa muita parempi, vaan on nöyrä kuolevainen erehdyksineen.
Tavallisuus on se juttu nykyään ja huomaamattomuus. Eläimetkin luonnossa sulautuu massaan, eikä rehentele paremmuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommonen mies mulla on aviomiehenä. Olen äärimmäisen onnellinen hänestä enkä ikinä tule pettämään tai jättämään.
Tuollainen on vaarallista mieleterveydelle. Mies antaa hyväksikäyttää itseään ja on samalla kiltti hyväksikäyttäjäjille vaikka kuitenkin puristaa nyrkkiä taskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös tuollainen mies, ja luoja, miten paljon häntä rakastan ja kunnioitan! Jos yhtään on minusta kiinni, niin sinkkumarkkinoille ei tämä helmi vapaudu. Teen kaikkeni, jotta hän on onnellinen kanssani suhteessa
Nämä ovat harvinaisia aarteita, joista pitää pitää kiinni eikä tod ottaa itsestäänselvyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös tuollainen mies, ja luoja, miten paljon häntä rakastan ja kunnioitan! Jos yhtään on minusta kiinni, niin sinkkumarkkinoille ei tämä helmi vapaudu. Teen kaikkeni, jotta hän on onnellinen kanssani suhteessa <3
Nämä ovat harvinaisia aarteita, joista pitää pitää kiinni eikä tod ottaa itsestäänselvyytenä.
Etkö tiedä, että tuollaisella miehellä on tavallista voimakkaampia aggressioita, jotka ovat kääntyneet sisäänpäin. Se näkyy ulospäin kiltteytenä, mutta sisällä kuohuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös tuollainen mies, ja luoja, miten paljon häntä rakastan ja kunnioitan! Jos yhtään on minusta kiinni, niin sinkkumarkkinoille ei tämä helmi vapaudu. Teen kaikkeni, jotta hän on onnellinen kanssani suhteessa <3
Etkö tiedä, että tuollaisella miehellä on tavallista voimakkaampia aggressioita, jotka ovat kääntyneet sisäänpäin. Se näkyy ulospäin kiltteytenä, mutta sisällä kuohuu.
Mistä ihmeen aggressioista sinä puhut. Miehistä, jotka ovat pysyvissä ja onnellisissa parisuhteissa, joissa heitä arvostetaan ja rakastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat kiltteyden lapasena olevaan myötäilijään, jota minun mieheni ei ole. Kyllä tässä kuuden vuoden aikana olisi padotuista aggressioista jo tullut viitteitä. Päinvastoin, hän on hyvin rauhallinen ja seesteinen. Henkisesti tasapainoinen ja vahva. Kaikki miehet eivät ole aggressiivisia möykkääjiä tai edes itsekseen mököttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmiehillä on kunniakäsite koska kuvittelevat olevansa parempia ja käyttäytyvät sen mukaisesti. Kilpailu karsii herrasmiehiä, siksi he harvenevat.
Herrasmiehet tunnetaan kaksintaisteluista. Miekkailu, puukot tai nyrkkeily (nykyään vapari). Nykymies haluaa olla pasifisti ja tavallinen mies. Tasa-arvoinen ja elämää kunnioittava samanarvoinen olento. Ei muita parempi ja ylväämpi jumalallinen herrasmies.
Herrasmiehiä on perinteisesti löytynyt korkeista sotilasarvoista. Herrasmiesmäisyyttä odotetaan tappamisen erikoisalalta. Tämä tulee ritarien ajoilta asti. Tavan siviilit jotka ovat rauhallisia noin muutenkin, ei odoteta teennäistä käyttäytymistä. Kosna työläinen tekee työnsä ja ei rauhanaikana kerkeä aiheuttamaan harmia ympäristössään muille samanarvoisille. Miekka tuo ylemmyyden muihin nähden ja herrasmiehen kunnian. Työmies ei kanna miekkaa.