Miksi mies ei vastannut viimeiseen tekstariini?
Jossa vastasin hänen viestiinsä ja kerroin tulevani takaisin kotiseudulle missä hänkin asuu.
Ei reagointia.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa olla yhteydessä jonkun kanssa, kannattaa kysellä asioita ja kuulumisia tai "pallotella" juttuja. Ilmoitukset ilman mitään vastaamiselle pohjaa antavaa on aika blääh. Toivottavasti viestisi ei siis ollut sellainen "Joo. Muutan muuten Tampereelle takas."
Niinhän minä tein eka viestissä johon tämä vastasi.
Vierailija kirjoitti:
Millainen se miehen ensiksi lähettämä viesti oli?
Minä laitoin ekaksi viestin johon tuli vastaus.
Kertoi tekemisistään ja olostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa olla yhteydessä jonkun kanssa, kannattaa kysellä asioita ja kuulumisia tai "pallotella" juttuja. Ilmoitukset ilman mitään vastaamiselle pohjaa antavaa on aika blääh. Toivottavasti viestisi ei siis ollut sellainen "Joo. Muutan muuten Tampereelle takas."
Okei, sinä aloitit tällä kertaa viestittelyn. Olette tuttuja. Tuttujen kesken viestittely ei aina ole kovin kiihkeää. Ei siis varmaan mitään erityistä syytä, ettei hän vastannut, jatkatte taas myöhemmin. Vai olisitko kiinnostunut hänestä enemmänkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, sinä aloitit tällä kertaa viestittelyn. Olette tuttuja. Tuttujen kesken viestittely ei aina ole kovin kiihkeää. Ei siis varmaan mitään erityistä syytä, ettei hän vastannut, jatkatte taas myöhemmin. Vai olisitko kiinnostunut hänestä enemmänkin?
Kyllä hän on myös kiinnostunut seurastani.
Siksi ihmettelen ettei reagoinut.
Outoa ettei ilmaissut mitään sen tiedon johdosta että tulen kotiseudulle.
Mulle on joskus käynyt silleen , että olen vastannut viestiin en vain ole muistanut lähettää sitä.
Ei liian usein mutta silloin kyllä.kun ollaan samalla paikkakunnalla.