Miksi miespoliitikko saa olla humalassa töissä ja ostaa viinaa veronmaksajien rahoilla?
Naurettavaa miten jahtasitte Sannaa, leimasitte huumeidenkäyttäjäksi, tuomitsitte VAPAA-AJAN tanssimisesta ja alkoholinjuonnista. Olitte raivona, käskitte erota, jahtasitte, syytitte pettämisestä, käskitte kotiin hoitamaan lasta.
Miesministeri kännissä TÖISSÄ, ja se on mukaanne ajojahti, turhaa journalismia ja niin väärin! Jäätävää miesten puolustelua, ja väitätte vielä että miehet on muka huonommassa asemassa.
Miesten töppäilyistä ja rikoksista keskustelu on siis jahti? En ole ikinä kuullut että naisten kiusaamista kutsuttaisiin jahdiksi, vaikka Marinin kimpussa olitte.
Naurettavaa miten miespuolinen ei ole vastuussa valtansa väärinkäytöstä ja jatkuvasta valehtelusta. Tuomitsitte Sannan sairaaksi kun tämä imuroi, mies saa juoda työajalla ja mitään kritiikkiä ei näy.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naispoliitikko Saarikko ehdotti että Lintilä olisi toiminut oman työn ohessa puolustusministerin tuuraajana? Eikö Saarikko tai Marin ymmärrä ettei Lintilä selviydy, sanan varsinaisessa merkityksessä, edes nykyisessä asemassaan?
Ei tämä ehdotus Marinin syytä ole. Saarikko on harvinaisen typerä ja hänen oma puolueensa kapinoi ja esti tuon älyttömyyden.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Sannan ja Lintilän tulee erota.
Ministerin ohjekirjassa ja perustuslaissa ei määrätä että pääministerin olisi oltava absolutisti. Sen sijaan työhuoneessa ryyppääminen ei ole asiallista.
Et ole ilmeisesti uutisia lukenut kun asiaahan on puitu lehdissä harva se päivä.
Vierailija kirjoitti:
Sannan juomistahan puolusteli Yleä myöten lähes koko media... Nyt taas kun mies kyseessä niin ajojahti päällä.
Eikä puolustellut. Media levitti valheita huumeiden käytöstä ulkomaisiinkin medioihin. Vaikka Alma tai siskonsa olisivat jauhoissa, ei Sanna niitä käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt joka lehti vääristelee Marinin hornet-kommenttia ihan kuin hän olisi niitä luvannut. Hän on luvannut keskustelua. Nyt kaikki Antit ja Saulit kommentoivat että ei olla keskusteltu. No ei olla ei, eihän Marin niin väittänytkään, mutta niistä voidaan keskustella tulevaisuudessa. Keskustelua on luvattu, ei hornetteja näillä puheilla. Mutta kun ei mene perille ei. Todella noloa toimintaa jälleen kerran suomalaiselta medialta. Kerrassaan noloa.
Kokoomuspersumedia tekee nyt ahkerasti vaalityötä ja siksi noita kohuja kyhäillään innokkaasti. Hallituspuolueiden yhteenlaskettu kannatusta ei ole saatu laskemaan suunnitellusti ja se puolestaan osoittaa ettei valtiosetämiesten viestintä ole onnistunut asiakkaille luvatulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ministerin ohjekirjassa ja perustuslaissa ei määrätä että pääministerin olisi oltava absolutisti. Sen sijaan työhuoneessa ryyppääminen ei ole asiallista.
Ei muuten ole bileiden pitäminenkään Kesärannassa jossa näytellään tissejä tai laulellaan huumeista ja ryypätään. Kun siis asiallisesta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti Lintilää ryhdyttiin jahtaamaan vasta sen Sannan meemikuvan jälkeen. Tämä näyttää olevan Sannan kosto.
Sannaa ei se meemi vähempää voisi kiinnostaa. Sanoi että hänkin lähettelee meemejä "joista osa on jopa hauskoja". Lintilän meemin vuosi medialle Mikko Kärnä joka on kepulaisten kanssa myös Lintilän juomispaljastusten takana. Kilpailevat samoista eduskuntapaikoista kun Kepu menettää kymmeniä edustajia.
Jos jokainen poliitikko joka on juonut työaikana veronmaksajien rahoilla saisi kenkää, meillä olisi virassa ainoastaan jyrkimpiä absolutisteja, kuten Matti Vanhanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole bileiden pitäminenkään Kesärannassa jossa näytellään tissejä tai laulellaan huumeista ja ryypätään. Kun siis asiallisesta puhutaan.
Oikeuskansleri totesi ettei vieraiden kutsuminen Kesärantaan ollut sääntöjen vastaista.
Ja ostihan se marinkin juotavaa veronmaksajien rahoilla vaikka kuinka monta kertaa...
Tässä Marin puolustelijoiden kaksoisstandardit näkyy hyvin.
Itse erottaisin molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeuskansleri totesi ettei vieraiden kutsuminen Kesärantaan ollut sääntöjen vastaista.
Ei ole viinakaappi työhuoneessakaan. Tässä puhuttiin asiallisuudesta.
Kuka aiempi pääministeri on toiminut vastaavanlaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naispoliitikko Saarikko ehdotti että Lintilä olisi toiminut oman työn ohessa puolustusministerin tuuraajana? Eikö Saarikko tai Marin ymmärrä ettei Lintilä selviydy, sanan varsinaisessa merkityksessä, edes nykyisessä asemassaan?
Ei tämä ehdotus Marinin syytä ole. Saarikko on harvinaisen typerä ja hänen oma puolueensa kapinoi ja esti tuon älyttömyyden.
Katkelma perustuslain 61 pykälästä.
ministerit presidentti nimittää pääministeriksi valitun tekemän ehdotuksen mukaisesti.
Perustuslain mukaan Marin olisi ollut se joka olisi esittänyt Lintilää puolustusministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti Lintilää ryhdyttiin jahtaamaan vasta sen Sannan meemikuvan jälkeen. Tämä näyttää olevan Sannan kosto.
Höpö höpö. Lintilää rankaistaan nyt Rosatomin hankkeen torppaamisesta. Hankkeen, jonka oli määrä tiivistää Suomen ja Venäjän suhteita ja lisätä Putinin hallintoon myötämielisesti suhtautuvan elinkeinoelämän valtaa Suomessa. Suomettumisen syvimmän vaiheen, voikin katsoa osuneen 2000-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Ja ostihan se marinkin juotavaa veronmaksajien rahoilla vaikka kuinka monta kertaa...
Kesärannassa on saunalla juomakaappi josta tarjoili vierailleen myös Sipilä vaikka on uskovainen eikä itse juo. Ei ole Marinin erikoisetu. Edustuskulut Kesärantaan kutsutuille vieraille kuuluvat asiaan.
"Saunan jälkeen Veitola ilahtuu löytäessään valikoiman juomia jääkaapista.
- Juha, haluatko jonkun juoman, nainen huikkaa.
Sipilä paljastaa, että ei itse huolehdi saunan jääkaapin täyttämisestä. Kun kaksikko huomaa, että kaapin karpalolonkero on alkoholitonta, he päätyvät oluttölkkeihin."
Vierailija kirjoitti:
Kuka aiempi pääministeri on toiminut vastaavanlaisesti?
Esim.Katainen joka tullessaan juhlista kännissä kaatui pihan ainoaan kukkaruukkuun ja halkaisi päänsä, joutui Töölöön tikattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesärannassa on saunalla juomakaappi josta tarjoili vierailleen myös Sipilä vaikka on uskovainen eikä itse juo. Ei ole Marinin erikoisetu. Edustuskulut Kesärantaan kutsutuille vieraille kuuluvat asiaan.
Sipilä paljastaa, että ei itse huolehdi saunan jääkaapin täyttämisestä. Kun kaksikko huomaa, että kaapin karpalolonkero on alkoholitonta, he päätyvät oluttölkkeihin."
Ei tässä ole kukaan muuta väittänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäministerinä ollessaan Orpo juotti ja syötti veronmaksajien rahoilla Kokoomuslaisia sekä heidän vaimonsakin, joille nämä rahat eivät tosiaankaan olisi kuuluneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kukaan muuta väittänytkään.
Onpas väittänyt. Täällä syytetään yksin Sannaa vieraille annetuista tarjoiluista. Maksoi itse Kesäradan kännikalojen vinat, niistä oli kuititkin jossain ip-mediassa.
Kansanedustajan tehtävä on luottamustoimi! Se ei ole virkasuhde eikä varsinaisesti työsuhde. Kansanedustajat eivät saa palkkaa vaan edustajanpalkkion, koska kansanedustaja ei ole virkamies, vaan kyseessä on edustajantoimi. Ymmärrättekö tämän eron tavalliseen työntekijään tai virkamieheen?