Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunisteletko asioita muille, koska häpeät joitakin asioita elämässäsi?

Vierailija
27.08.2024 |

Esimerkiksi huono ammatti tai joku sairaus?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia joo.

Vierailija
2/13 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Suurin häpeilemäni on yksinäisyyteni. En todellakaan haluaisi ihmisten tietävän, kuinka yksinäinen todella olen. Ettei ole miestä eikä lapsia, ei mitään seurustelua tai seksiäkään lähes 20 vuoteen, ei yhtään kaveria tai ystävää, suvunkaan kanssa en ole tekemisissä paitsi äitini kanssa joskus... Ahdistaa, jos esim. kampaaja alkaa kysellä vaikka juhlapäivän suunnitelmia, tai lomasuunnitelmia, kun totuus olisi, että möllötän taas yksin kämpässäni tietokonepelejä pelaten. Kuten tein omana 50-vuotisjuhlapäivänäni hiljattain. Joten usein sitten joko väistän kysymyksen, tai joskus olen keksinyt valheitakin.  "Kavereiden kanssa mökillä sitä ihan vaan"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän ettei tunnu missään vaikka oon ihan rajoilla jaksamisen suhteen.

Sen olen huomannut, että jos yritän kertoa näistä niin suhtautuminen muuttuu vihamielisemmäksi ja hyökkääväksi. Käsketään hakea apua, pienintäkään elettä ei tarjota itse.

Vierailija
4/13 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutama vuosi sitten puhelinmyyjä. Minua hävetti kyseinen työ joten kaunistelin sitä kertomalla, että teen toimisto hommia ja asiakaspalvelua työkseni. 

Vierailija
5/13 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo. Minulla on vain vähän kavereita, niin kutsun kavereiksi myös ihmisiä, jotka ovat ainoastaan tuttuja/tuttavia. 

Vierailija
6/13 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Eikö muka saisi.

Vierailija
7/13 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeän miestäni ja aivan syystä

Vierailija
8/13 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä mitään mutta en vaan jaksa ihmisten typeriä kommentteja ja ymmärtämättömyyttä.

Esim. "Aijaa, mut sähän oot niin terveen näköinen..." tai "Ai, mun tädillä on toi sama, oletko kokeillut asiaa Z, Y ja X?" tai "Onneks mulla ei oo tollasta!" tai "Joo, kyl mä tiiän, mullaki oli kerran melkein 2 kuukautta kipuja" tai "Mut aattelet vaan positiivisesti" jnejne.

Vierailija
9/13 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kenellekään ensinnäkään kuulu muiden sairaudet, joten miksi sitä ei saisi olla kertomatta. 

Vierailija
10/13 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En häpeä mitään mutta en vaan jaksa ihmisten typeriä kommentteja ja ymmärtämättömyyttä.

Esim. "Aijaa, mut sähän oot niin terveen näköinen..." tai "Ai, mun tädillä on toi sama, oletko kokeillut asiaa Z, Y ja X?" tai "Onneks mulla ei oo tollasta!" tai "Joo, kyl mä tiiän, mullaki oli kerran melkein 2 kuukautta kipuja" tai "Mut aattelet vaan positiivisesti" jnejne.

Haha juuri näin. Ikinä ei kannata avautua kuin lähimmilleen, oikeastaan mikä tahansa ongelma on kyseessä. Hölmöjä ihmisiä vaan on niin paljon

Vierailija
11/13 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten määrää.

Vierailija
12/13 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmia joo.

Tuo. En minä oikeastaan mitään muita aspekteja elämässäni häpeä. Tietyt asiat/valinnat johtuvat mt-ongelmasta, mutta jos kyseiset valinnat tulevat puheeksi, niin kerron jotain sinnepäin olevia syitä, jotka eivät varsinaisesti ole valheita, mutta jotka ovat kuitenkin vähemmän ratkaisevia kuin se pään viiraaminen.