Pyörä talvella lasitetulla parvekkeella??
Vein pyörän sinne marraskuussa. Voiko tapahtua jotain?
Kommentit (15)
Niin mutta voiko PYÖRÄLLE käydä jotain esim mennä huonoksi??
Tuskin sille mitään käy, omani on kuistin alla pahimmalta vesi- ja lumisateelta turvassa talven ajan ja hyvin kulkee edelleen, en edes muista kuinka monta vuotta vanha se on.
Se menee huonoksi jos on alumiini runko. Runko haurastuu ja pahimmassa tapauksessa katkeaa kun otat sen keväällä käyttöön
Renkaat hapertuu jos auringossa, pyörä ruostuu, mutta tokivähemmän kuin hangessa.
t. pro
Minä pidän makuuhuoneessa maantiepyöräni. Se tykkää kesäpäivän lämmöstä.
Jos mehmet ylettyy kiipeämään niin voi kadota
No, kerää kosteutta ja kuivuu vuorotellen, ja se edistää ruostuvien osien korroosiota.
Ei oikein kestä säiden vaihtelua. Entä häkkikellari ja ketjuilla sitominen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missäpäin Suomea asut.
Ainakaan pakkanen ja kosteus ei tee pyörälle hyvää, erityisesti pyöränkumille, jarruille jne.
Homehtuu niin kuin se sohvasikin homehtui. Iso parveke sulla, illan mittaan löydät varmaan vielä lisää.
Eikö taloyhtiössä ole pyörävarastoa, puolilämmintä tilaa?
Parvekkeella säilytys, vaikka olisi suojattu lyhentää pyörän ikää merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missäpäin Suomea asut.
Ainakaan pakkanen ja kosteus ei tee pyörälle hyvää, erityisesti pyöränkumille, jarruille jne.
😃 Niinkö? Mulla on nastarenkaat ja pyöräilen läpi talven! Ulkona, siellä pakkasessa ja välillä loskassa. Mun pyörä on käyttöä varten. Kauniina kesäsunnuntaina ajelijat on erikseen.
Se voi pudota pahimmassa tapauksessa parvekelasin läpi. Joissain taloyhtiöissä ei katsota hyvällä jos parveke on joku varasto.