Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuisi, jos työkyvyttömyyseläkeläisiltä vietäisiin tuet

Vierailija
11.03.2023 |

Menisivätkö töihin vihdoinkin? Vai lähtisivätkö rullatuolien kanssa protestoimaan, tai ryöstelemään?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläke on ihan joutava kun ihmiset pärjää toimentulotuellakin.

Vierailija
22/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkyvyttömyyseläke on ihan joutava kun ihmiset pärjää toimentulotuellakin.

Jeesus että olet debiili. Oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heistä,joita tämä naurattaa. Et ikinä tiedä mitä sinulle tai läheisellesi voi tapahtua; vaikka huomenna.

En minäkään uskonut ikinä sairastuvani. Mutta ei minulta kysytty.

Muistathan silloinkin naureskella,muistathan?

(En oikeasti toivo kenellekään sairastumista, sen verran empatiaa vielä löytyy, mutta joku voisi viettää vaikka viikon näissä oloissa ja tulla sitten kertomaan vieläkö naurattaa)

Vierailija
24/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida hirveen monella olla nuo eläke kuviot hanskassa

Vierailija
25/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida hirveen monella olla nuo eläke kuviot hanskassa

Nyt ne näyttäisivät olevan harvinaisen hukassa 😅 Ihan pukkaa hikeä kun yritän ymmärtää kuinka helvetissä voi olla ymmärtämättä - mitään.

26/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän eläke ole sosiaalituki.

Vierailija
27/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin osasta tulisi kuin taikaiskusta työhaluisia ja -kykyisiä. Turha alapeukuttaa, tiedätte tämän olevan totta.

Vierailija
28/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa työkyvyttömyyseläkkeistä ei ole tukia, eikä niitä makseta yhteiskunnan varoista tai eläkevakuutuksista, vaan ne maksetaan yksityisistä vakuutusyhtiöistä, yritysten tai henkilön omista tapaturma-, liikenne yms. vakuutuksista ja siksi maksetaan vakuutusmaksuja.

Huvittavia nämä aivopierut, kun tehtaillaan aloituksia, vaikka ei tiedetä mitään.

Vierailija
29/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että ap ja kaltaisensa sairaille ja vammaisille irvailijat sairastuvat itse vakavasti ja parantumattomasti tai vammautuvat vailla paranemisen mahdollisuutta.

Vierailija
30/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös he ole eläkkeellä ja saa eläkettä?

Eläke on yhteiskunnan maksama tukimuoto ihmiselle, joka ei enää työtä tekemällä pysty elättämään itseänsä.

Pidätkö siis vanhuuseläkkeitäkin tukina? Saan työkyvyttömyyseläkettä ihan juuri saman verran mitä olen tienannut vanhuuseläkkeeksenikin.

Eläkkeet on tukia.

Ei niitä mihinkään ole tienattu vaan töissäkäyvät maksavat eläkeläisten eläkkeet.

Vierailija
31/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse ap. mene työkyvyttömyyseläkkeelle?

Hyppää auton alle ja katso miten käy, niin toivottavasti sinäkin pääset työkyvyttömyyseläkkeelle.

Työssähän sinä et ap. ole, niin tapaturman mahdollisuutta tuskin mahdollista tai jonkun ammattitaudin.

Vierailija
32/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkyvyttömyyseläkkeeni lakkautettaisiin, menisi varmaan töihin. En tiedä, miten siinä kävisi.

En tosin tiedä, onko työkyvyttömyyseläke tuki sen enempää kuin vakuutuskorvaukset yleensä.

Vierailija
33/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös he ole eläkkeellä ja saa eläkettä?

Eläke on yhteiskunnan maksama tukimuoto ihmiselle, joka ei enää työtä tekemällä pysty elättämään itseänsä.

Pidätkö siis vanhuuseläkkeitäkin tukina? Saan työkyvyttömyyseläkettä ihan juuri saman verran mitä olen tienannut vanhuuseläkkeeksenikin.

Eläkkeet on tukia.

Ei niitä mihinkään ole tienattu vaan töissäkäyvät maksavat eläkeläisten eläkkeet.

Suurin osa työkyvyttomyyseläkkeistä maksavat yksityiset vakuutusyhtiöt esim. tapaturma- tai liikennevakuutuksen perusteella.

Eivät ole mitään tukia. Tuet maksetaan verovaroista.

Vierailija
34/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö siis vanhuuseläkkeitäkin tukina? Saan työkyvyttömyyseläkettä ihan juuri saman verran mitä olen tienannut vanhuuseläkkeeksenikin.[/quote]

Eläkkeet on tukia.

Ei niitä mihinkään ole tienattu vaan töissäkäyvät maksavat eläkeläisten eläkkeet.[/quote]

Joidenkin palkat joutuu joku maksamaan.         Ainakin Suolessa

Vierailija
35/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienin mahdollinen mielisairas eläke. Rahaa ei mene oikein mihinkään. En polta en autoile. Olen lahjoittanut kymppejä Pelastakaa lapsille, Ukrainaan ja maanjäristykseen. Ei sitä silti kadehtia tarvi.

Vierailija
36/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaikuttaa demarilta. Sairaat vain raatamaan sosialistisen isänmaan kunniaksi...

Vierailija
37/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuona poistuisi luonnollisia reittejä pitkin.

Vierailija
38/38 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä voi saada asumis ja toimeentulotukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme