Etsinnässä paras tumma paahtoinen kahvi
Suositelkaa hyvää tummaa paahtoa millä aamu lähtee käyntiin
Kommentit (49)
Löfbergs Crescendo. Mielestäni paras ns. bulkkikahveista. Pienpaahtamoiden tuotteet sitten erikseen, mutta ne eivät sovellu hinnaltaan ainakaan meidän päivittäiskäyttöön.
En osaa merkkiä suositella, mutta suosittelen käyttämään tummapaahtoisen kahvin kanssa paksuja suodatinpusseja. Niistä ei tule se ikävä palaneen maku läpi niin kuin ohuista halpissuodattimista.
Makuasioita, mutta mä tykkään eniten Löfberg's Crescendosta.
Vierailija kirjoitti:
Reko
Nordquist
Vierailija kirjoitti:
En osaa merkkiä suositella, mutta suosittelen käyttämään tummapaahtoisen kahvin kanssa paksuja suodatinpusseja. Niistä ei tule se ikävä palaneen maku läpi niin kuin ohuista halpissuodattimista.
Oliks tää vitsi? Mä en käytä suodattimia ollenkaan vaan teen pressopannulla.
Miksi pitää jotain neekerikahvia juoda? Miksi vaaleapaahto ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Reko
Tää on myös hyvä 👍
T. Crescendo-mies
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää jotain neekerikahvia juoda? Miksi vaaleapaahto ei kelpaa?
Liian hapokasta eikä maku ole hyvä. Haluan juoda kahvini maidon kanssa eikä vaaleapaahtoisten hedelmäinen kitkeryys oikein toimi siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää vitsi? Mä en käytä suodattimia ollenkaan vaan teen pressopannulla.
Meillä on pavuista jauhava keitin. Suodatinkahvista jää puuttumaan se rasvainen täyteläisyys, mutta kukin toki tyylillään.
Vatsa kestää paremmin tummaa paahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Löfbergs Crescendo. Mielestäni paras ns. bulkkikahveista. Pienpaahtamoiden tuotteet sitten erikseen, mutta ne eivät sovellu hinnaltaan ainakaan meidän päivittäiskäyttöön.
Ihan hyvä mutta naurettavan surkea pakkaus!
Toinen hyvä on arvid nordqvistin ranskalainen paahto, tässä on sentään hyvä pakkaus.
Olen ostannut Juhla-Mokka tumma tummempi pahto.Kesällä huomasin Itä-Keskus kaupat se on hävinyt myynistä? Joten ostellut Juhla-mokaa tumma pahto.Ei sama kuin tumaa tummempi pahto. Joten ostin kokeeksi pienen paketin : Pikku Juhla-mokka ,Pehmeät tummapaahdot Rohkea 220g. Tänään avasin paketin ,ei minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Vatsa kestää paremmin tummaa paahtoa.
Vaalea paahto närästää ja kivistää täällä, tummapa ei.
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita, mutta mä tykkään eniten Löfberg's Crescendosta.
Minulle maistuu parhaiten aavistuksen verran vähemmän hapokas Kharisma. :)
Presidentti tumma paahto.