Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdokkaat haukkuu suomalaisia hölmöiksi

Vierailija
11.03.2023 |

En minä ainakaan äänestä semmoista ehdokasta. En ymmärrä voivatko he päästä eduskuntaan valittamalla kun jotkut pitävät edelleen maskia . Mm. Yksi puoluesihteeri

Tänään näin kaupassa, vanha pappa maskissa työnsi pyörätuolissa vanhaa maskissa olevsa vaimoaan. Niitä ffp 2. Jos sairaanhoitaja ei ymmärrä sairaiden suojelevan itseään jöä ikman ääntäni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöt on ihan hyvä sana kun vaalikarjasta puhutaan. Kiva taas äänestää vähiten huonoa. Mikähän se olisi tällä kertaa?

Vierailija
2/3 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuolla,lailla maskeja/hengityssuojaimia käyttäviä arvostelee? Itse käytän biologista lääkitystä, joka laskee vastustuskykyä. Nyt hengityssuojainta käyttämällä olen päässyt eroon jatkuvasta flunssien sairastamisesta, joissa olen joutunut välillä keuhkokuumeen vuoksi sairaalaan.

Pitäisikö minun siis jonkun eduskuntavaaliehdokkaan mieliksi olla suojelematta itseäni ja kuluttaa itseäni, rahojani ja yhteiskunnan varoja hankkiutumalla osastohoitoon? Yksi vuorokausi maksaa satoja euroja. Moni luulee, että osastohoitoon hinta on se, mitä laskussa lukee. Ilman veronmaksajajien subventointia voisi helposti tulla yli tonnin lasku muutamasta osastopäivästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus pystyy ihan mihin vaan esim,äänestäjät ovat hömöjä kun meitä äänestävät..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme