Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~o~JOULUMUORIT perjantaihin~o~

24.11.2006 |

Huomentaa!

Kipitetäänpä pinoon, hophop!

Kirsikka

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, ettei yöllä nukuta! Nukahdan heti klo 23 jälkeen sikeään uneen, herään viiden hujakoilla ja ei unta millään. Sitten käkin muutaman tunnin ja odottelen koululaisen heräämistä ja sitten pääsen takaisin nukkumaan ja nukun usein siihen saakka kuin tyttö tulee koulusta...? No, pääasia että joskus nukutaan.

Nahan alla voidaan ilmeisesti hyvin, koska meno on vieläkin kovin vauhdikasta. Eilen meillä oli hoidossa 11kk Nooa-vauva ja masuvauva piti tolkutonta menoa koko sen ajan. Mukava poika tuo Nooa, tykkää kovasti mun kanapastasta. On kotona valikoiva syömään, mutta täällä veteli kolme pientä lautasellista pöperöä ja suuttui, kun lautanen alkoi tyhjentyä. Ja mikä hassuinta, tytsy 8v oli mustis. Kiukutteli ihan tyhmistä asioista, mitä se sitten on, kun oma vauva tulee kotiin???

Hui, viikon päästä alkaa joulukuu ja kuukauden päästä on jouluaatto! Joku eilisessä pinossa sanoikin, ettei oikein käsitä, että vauva on tulossa, joulun tulon jotenkin käsittää , mutta että oikein vauvakin... Ehkä se konkretisoituu viimeistään silloin, kun supistukset piiskaavat kunnolla? Kovasti vauvaa ollaa odotettu, mutta nyt iskee paniikki, että kohta se on oikeasti täällä!!! Kuullostaa oudolta, mutta näin se vaan menee. Tosin kyllä muistan hämärästi, että silloin tytsyn odotusaikana vauvantulo tuli selväksi silloin, kun kävin tutustumassa synnytys- ja vuodeosastoon ja näin siellä muutamia vastasyntyneitä. Outo on ihmismieli!

Nyt täytyy laittaa koululainen matkaan ja mennä itse vällyjen väliin. Äitiyslomalla olo tuntuu NIIN mukavalta...

Kirsikka ja aarre rv 35

Vierailija
2/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiiop!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ollaan kotona, vaikka taas oli yöllä pari lupaavaa supparia...

Kuinka meinaatte viikonlopun viettää? Meillä isäntä töissä ja huomenna on yhden tytön kaverin synttärit ja loppu onkin ihan auki. Ajattelin, ett äsunnuntaina vois mennä kattomaan Hesan keskustan jouluvaloja ja -ikkunoita. Aikamoista hiljaisleloa...

Hyvää vointia kaikille, t. Maituliini 38+5

Vierailija
4/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopusta, tehdään vessaremppaa vielä, ikkuna- ja ovilistat ja kalusteet puuttuu vielä. Pihaakin voisi vähän haravoida, sehän aiheuttaa supistuksia tiettävästi. Miehellä olisi ns. pikkujoulut sadankilsan päässä joku saunailta / yhdistetty tärkeä vuosikokous, jonne olis kai pakko mennä, mutten taida päästää... korkeintaan omalla autolla kokoukseen ja takas saa mennä.

Mulla viime yö oli ihan kamala. Väsytti, mutta heräilin kahden tunnin välein koko yön pissalle... Aamulla poitsu 2 v joka yleensä nukkuu ysiin huuteli jo seiskan aikaan sängystään puuhapeteä. " PuuhaPete, PuuhaPete, Puuhapete!!" Kivaa...... Muuten olo on hyvä ja seesteinen.

Huisia tosiaa että ihan just on joulukuu! Meillä alkupuolen odottajilla alkaa oikeesti olla aika vähissä, eikä muillakaan joulukuisila enää kauaa mene. Nyt tuntuu että joulukuulle mennään ja reippaasti täällä kuitenkin, mutta ehkä hyvä niin, saa vauveli vielä kehittyä viimeiset hetkensä ennen tähän maailmaan tuloa.

Vauvaa varten on kaikki kutakuinkin reilassa, mutta mun teksi ihan kamalasti mielei mennä ostelemana jotain vaatteita vielä silti, nyt kun tiedetään sukupuolikin.... Hölmöä, kun MITÄÄN ei tarvittais.... tiedän. Mutta kun olisi niin söpöjä pikkumiehen vaatteita tuolla kaupoissa, ja ei sit tarvitsisi joulua isoveikan vanhoissa viettää... saanko mennä edes ihan pikkuisen shoppailemaan vielä, saanhan??? (kysyn teiltä kun mies ei ymmärrä tätä... ;))

Tänään tulee siivooja pesemään ikkunoita mun avuksi ja sitten lisäksi aloitan koko kämpän superkuurauksen. Aattelin, että jos ottais huone per päivä tahtia ehtis tässä ehkä vielä tehdä kunnon siivouksen ennen vauvaa. Eilen aloittelin jo järjestelemällä vaatehuonetta ja vein kasan miehen kesävaatteita vinttiin odottamaan. Se kun ei itse saa sellaista tehtyä, tulee uusi kesä ennen kuin sen vaatekaappi on siivottu. Ja tahti kiristyy sit sitä mukaa kun päivät etenee, ellei ens viikollakaan supistele pesen ja jynssään saunat kunnolla....

voikaa hyvin ja hauskaa viikonloppua kaikille!!

äitikuu rv 38+3 / 37+4

Vierailija
5/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkään ei päästä ulos kun on niin kurja keli! Ja lämpömittari näyttää +6 ja nyt on melkein joulukuu!!!! Outoa!

Illalla supisteli taas aika lailla, mut eipä muuta. Esikoinen haahuili yöllä ympäri kämppää, ei kuulu hänen tapoihinsa ja minä nukuin koko yön kuin tukki (ei sekään kuulu nykyään tapoihin), nukahdin aina heti vessareissun jälkeen, joita oli vain kaksi...

Mennään taas luottoystävän luo, missä lapset saa leikkiä keskenään ja me mammat ei tehdä mitään, hänellä oli la viime sunnuntaina, joten koskaan ei tiedä, voiko varmaksi sopia tapaamisesta vai ei. Niiskulle ja pinenlle pipiläiselle terkkuja, tullaaan sitten teille kun olette parantuneet!

Mäkään en oikein hahmota vauvan tuloa, jotenkin haluasin synnärille ainoastaan sen takia, että se itse synnytys olis ohi eikä sitä tarvitsisi enää miettiä, mutta se vauva, hankala ajatella... Samalla tavalla kyllä ajattelin esikoisesta, en oikein osaa käsittää, että tuolla masussa on ihan oikea ihminen!

Voikaahan paksusti!

Tiina 38+1 (joka oli esikoisestä näillä viikoilla jo synnärillä vedet menneenä täysi synnytys käynnissä vaan eipä tällä kertaa...)

Vierailija
6/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ahkerasti käynyt lukemassa pinoja, mutta oma kirjoittelu on ollut vähissä. Ja vähiin käyvät myös meidän odottajien päivät. Itse odotan hieman jo malttamattomana itse synnytystä ja samalla pieni pelon poikanenkin hiipii esiin. Uskon ja luotan siihen, että kaikki kuitenkin menee hyvin.

Meillä onkin nyt sitten tiedossa oikein mullistavia asioita joulukuussa, muutakin siis kuin vauvan syntymä ja uuden arjen opettelu pikkuihmisen kanssa. Miehelläni on entisestä liitosta tytär, joka nyt sitten on muuttamassa meille pysyvästi joulukuun aikana. Ei ehkä maailman paras ajoitus, mutta on hieman pakkotilanne. Tytön äiti on tullut liian tutuksi kuningas alkoholin kanssa ja tämä on tytön kannalta paras ratkaisu. Itseä hieman hirvittää näin suuri elämänmuutos kerralla. tuntuu, että esikoisessa on ihan tarpeeksi tekemistä ja nyt siellä huusholliin muuttaa murkkuikäinen neitonenkin...... Hui!

Otan kuitenkin tähän sen kovan uskon ja luoton, että kaikki lähtee sujumaan....

Masuasukki tuntuu viihtyvän hyvin vielä yksiössään. Kauheeta myllerrystä pitää välillä, tuntuu että masussa olis mustekala! :)

Meni vähän oman navan murehtimiseksi tämäkin viesti, mutta ehkä antanette anteeksi!

-Murppu 37+3

Vierailija
7/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hereillä jo (!) tähän aikaan kun yhdeksältä oli neuvola.

Edelleen kaikki näyttää menevän erittäin hyvin. Hemoglobiini pysyny 120 ja paineet oli vain 94/74 eli neuvolan tädin mielestä kummallisenkin alhaalla, mutta niin ovat olleet koko raskauden ajan. Katseli korttia ja totesi että mulla on ollu yläpaine korkeimmillaan jopa 108 ja alapaine 79 =) Sf-mitta oli sama kuin viime viikolla eli 34 ja meinasi että pää tuntui jo aika alhaalla ja taitaa olla jo jonkun verran kiinnittynytkin että jos tässä pikkuhiljaa alkais jotain tapahtumaan...

Kävin tuossa lukemassa marraskuisten pinoa kun en meinaa ajatella enää mitään muuta kuin että millon pääsee synnyttämään ja kyllähän tuo vähän auttoi -tuli ainakin aika nolo olo kun yhdelläkin näytti menevän jo yli viikolla yliaikaa ja minä täällä vaan valitan vaikka laskettuun aikaan on vielä viikko... Neuvolaankin sovittiin aika viikon päähän eli lasketulle päivälle ja niinhän se meinas että kyllä mä varmaan vielä silloin pääsen käymään...

Eilen kävin muuten vähän hassusti kun join illalla kupillisen glögiä ja noin vartin päästä ihmettelin että mitä mun housuille valuu... No, sehän glögi pisti tissit vähän ylikierroksille ja maitoa tuli niin mahtavasti että oli kastellu paidan ja valunu jo reidellekki ku istuin sopivasti kumarassa =D Koko illan saikin pitää sitten liivinsuojuksia ettei ois menny kaikki paidat likaiseksi. No, tiedänpähän nyt olla varovainen glögin kanssa jouluna -pitää juoda sitä vain aina vähän ennen vauvan ruoka-aikaa =)

Viikonloppuna ei puuhailla varmaan mitään ihmeempiä. Mun papalla ois synttärit huomenna että siellä käydään ja huomenillalla vois käydä mun vanhempien luona ottamassa kunnon löylyt jos ne nopeuttais tätä yhtään... Pitäisköhän tänään petata pienelle sänky valmiiksi, sitten olisi kaikki niin valmiina kuin voi olla =)

pimmi 39+0

Vierailija
8/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti parempi päivä tänään.. eilinen kiukku on poissa.

Joulu on jo tosiaan ovella ja valmisteluja pitäis alkaa tekemään. Täälä on jo muutamassa talossa valot ilmestyneet pihaan ja ikkunoihin.. itsekin suunnitelin niiden laittamista, nyt olis helppo laittaa kun ei ole kylmä ja lumi tiellä.

Vauvan tulo ei kyllä ole edes vielä lähellä, täälähän minä kärvistelen vielä sit tammikuuussakin.. hieman olen kyl katellinen teille joilla on jo päivät vähissä.

OLis la miehen viimeinen keikka tällä vuodelle, yritän täs päättää et lähtiskös sitä kattelemaan.. en tiedä..onhan täs vielä aikaa miettiä.

Siis jotakin oli vielä, mut tuo pojan ketale tuli tohon ja katkas mun ajatukset.. pakko mennä, on kuulemma nälkä.

nefili

Vierailija
9/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kaverit vitsit vähissä. takapuoleen ilmaantu yhtäkkiä yksi päivä ulkoinen pukama :( anteeksi kuvailu. verta ei tule, mutta ei tällä pyllyllä kuulkaas istuta. kaikki kotikonstit olen kokeillut, pukamarasvaa, nestettä, suihkuttelua.sinnittelin tähän päivään , mutta nyt taidan alkaa soitteleen jo neuvolaan tai sit soitan suoraan synnärille, liekköhän noista jotain vaaraa synnytyksessä? ei kiva kun miehellä töitä vielä viikko, luojankiitos esikoinen jo kohta4v niin ei tarvi perässä mennä ihan koko aikaa. eilinen päivä meni makoillessa, ainut mikä auttaa pukamiin :/ taidan suunnistaa apteekkiin kun mies tulee ja ostaa kaikki lääkkeet mitä pukamiin kehitetty :)

me alettiin kans " laajentamaan" hih..keksittiin tehdä vaatekaapista toimisto

eihän tilan tarve ole kun puolenvuoden ajan tarvii mahtua hoitopöydät js pinnikset. aletaan varmaan suunnittelemaan isompaa kotia :)

voimia kaikille joulupullille, hommat kutsuvat

yritän tulla moikkaaamaan vielä päivemmällä jahka pukamiltani kykenen :(

Vierailija
10/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello,

heräsin klo 5 maissa, tein pari tuntia töitä... nyt taas sängyssä.

Virallinen äitiysvapaa alkoi lauantaina ja jo 2 päivänä töissä, tänäänkin pomo pyyteli mut sanoin että nyt kyllä lepään... jäi pari juttua kesken joo, harmi mutten itse voinut sairaslomalle mitään! Sitäpaitsi mellä on töissä muutenkin niin kiire ja mylläkkä, että ne hommat olis jäänyt kesken kun koko ajan tulee ad hoc jotain kiireellistä pakollista joka olis pitänyt jo eilen hoitaa... kaikilla varmaan ollut kauheeta kiirettä. Vaan eikös kaikilla joulukuisilla jo ole alkanut äitiysvapaa :-)

Sain äitiyspakkauksen vasta tällä viikolla. Oli kyllä poikamaisia värejä!

Lääkärineuvolassa arvelivat että etuajassa meidän vauveli syntyy. Kohdunkaula niin lyhyt ja pehmentynyt. Laskettuun aikaan siis enää 4 ja puoli viikkoa...

Tänään supistellut jo välillä napakastikin, esim. nyt... au... vaikkei tämä vielä satu.

Mies on pe ja la varpajaisissa, täytyy muistuttaa sitä pitämään puhelin auki.

Kuinkas moni tähtönen on jo saanut nyytin?

ERKKIERIKA koita jaksaa pukamien kanssa. Mulla ollut jo kauan, onneksi ne eivät ole kipeät. Joku suositteli luumusosetta vauvanruokaa, se on tuntunut minuakin auttavan.

Halauksin

Heini ja masumyllertäjä rv 35

Vierailija
11/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se shoppailu.. ehdottomasti minun lempi aihe.

Äitikuu: Mielestäni shoppailu on vähän niinkuin pakollista näin raskaana.. luulis siitä pian olevan joku lakikin :0) etekin joulu ja alennus myynnit pitää hyödytää. Ja tuleva nyyti tarvitsee edottomasti mahd. paljon kaikkea söpöä ja uutta. Itsekin odotan jo kovasti ens viikkoa kun lapset on hoidossa ja mies töissä.. pääsee taas kaupungille toteuttamaan itseänsä. Elinen dokkari kengista sai kyllä sukat pyörimään.. ihanaa kun pääsee pian tääs kenkä kaupoille.

Sit ajattelin GALLUPPIA noita horoskooppi merkeistä pistää kun ne aina välillä joidenkin tekstistä ilmaantuu: ELi mitäs merkkejä teidän talosta löytyy?? ja vastaavatko luonteet merkkejä?

Meillä on tyttö kalat ja ihan kala luonne, kiltti(liiankin), taiteellinen, empaattinen ja valitettavasti helposti hyväksikäyttettevissä.

Pika on taas neitsyt: Pedantti jääräpää joka ajaa äitnsä hulluksi päivittäin.

Mies ja minä ollaan molemmat skorppareita: tulos on aika räiskyvä, toisaalta ompa ainoita ihmisiä joka todella tuntee minut.

Eli sellaista, nyt ulos vähäksi aikaa.

Nefili 35 tasan

Vierailija
12/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi viikot kuluu suht nopeaa. Alan olla suht kyllästynyt tähän valtavaan vatsaani. Kävin eilen kokoarvioinnissa ison sf-mitan vuoksi. Vauva köllötteli oikein päin, imi peukkuaan ja oli nyt arviolta kolme kiloinen. Lasketunajan tiennoilla se olisi kuulemma suunnilleen 3,5 kg eli samankokoinen kuin edelliset lapset. Lapsivettä oli normaali määrä eli vähenemään päin. Mulla sattuu nyt vain olemaan pitkän ja kapean mallinen kohtu, josta syystä sf-mitta on yli käyrien. Kohdunkaulan kanava oli suljettu ja kanavaakin oli 4cm jäljellä. Raskaus kestää kuulemma ainakin laskettuun aikaan asti. Plääh! Ei auta kuin jatkaa odotusta....

Vierailija
13/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sataa ja sataa ja sataa.... Aamulenkki on tekemättä neuvolan takia ja vähän polttelisi päästä kävelylle. Olen käynyt tällä viikolla kaksi kertaa päivässä 4,5 km lenkin joten tämä mamma ainakin on hyvässä kunnossa kunhan tulee aika lähteä synnyttämään :)

Kävin siis aamulla neuvolassa ja kaikki oli lähes ennallaan. Vauva oli nyt jo kiinnittynyt, lapsivesi vähentynyt ja kuulemma häpyliitos avautunut ja painunut. Terveydenhoitaja sanoi että minulla on nestekertymä ylähuulen päällä ja se kuulemma ennakoi synnytystä parin päivän sisään. Toivottavasti on näin. Eilen supisteli tihesti ja yöllä heräsin jumalattoman kipeisiin ja " kirveleviin" supistuksiin jotka sitten ilmeisesti lopahtivat koska nukahdin ja heräsin aamulla kellon soittoon :( Terveydenhoitaja kehui että näytän todella kauniilta ja säteilevältä, ei kyllä oikein tunnu siltä mutta kylläpä kummasti piristi synkkää päivää :)

Kävin hakemassa valmisruokaa paikallisesta Kiinalaisesta - nam :) Otin kaksi annosta ja söimme lasten kanssa toisesta niin paljon kuin jaksoimme ja siitäkin jäi vielä paljon jäljelle. Saapahan mieskin herkutella kun tulee ja taitaa jäädä vielä huomisellekin rippeet.

Huomenna olisi tarkoitus lähteä kiertämään huonekaluliikkeet, etsimme kahta nojatuoli-kiikkutuolia takkahuoneeseen. Mieskin hoksasi että olisipa mukava vauvan kanssa kiikustella ja katsoa samalla televisiota takan edessä istuen. Mies on aina halunnut nahkakalusteita joista minä en pidä ja hän oma-aloitteisesti ehdotti että voitaisiin ostaa kaksi valkoista kangastuolia, olin ihan ihmeissäni moisesta myönnytyksestä :) Saa nähdä mitä huomenna tarttuu mukaan, tarttuuko mitään - riippuu hinnoista. Hintahaarukka ko. tuoleilla vaikuttaa olevan 300-800 e ja en kyllä maksa kovin kauheita summia vaikka olisi kuinka hyvä kiikustella.

Taidanpa oikaista vähäksi aikaa sulattelemaan kiinalaista ja suklaata :)

MrsCruiser tasan 39 !

Vierailija
14/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin kiirus pakko vastata pikaisesti mun lempparigalluppiin ;D Nefili kyseli horoskooppimerkeistä, niistä on täällä jo kesällä ollut juttua mutta kerrataan vaan, mä rakastan tätä aihetta!!

Meillä mä olen jousimies, ihan tyypillinen suurpiirteinen haaveilija ja suunnittelija, ikuinen opiskelija ja kaikesta mahdollisesta kiinnostunut maailmanparantaja, myös negitiivisessa mielessä tyypillinen lajini edustaja, möläyttelen suustani milloin minkäkinlaisia sammakoita.. ;) Hyväntahtoinen hölösuu luki jossakin, näinhän se on, ja ikuinen lapsi tavallaan.

Mies on vastakkainen merkki, kaksonen, vaikkei kylläkään oikein osu tuo merkki hänelle.

Poika 2v on se huolellinen, keskittyväinen ja tarkka neitsyt, ihan kuin suoraan kirjan esimerkeistä. Uskomatonta mutta totta!

Nyt saadaan siis toinen jousimies tähän perheeseen, eli toinen hunsvotti mun lisäksi .... saas nähdä millainen tapaus hän, on, en tunne ennestään yhtään poika-puolista jousimiestä, mä, mun sisko ja muutama hyvä kaveri kaikki naisia...

mrs Cruiserilla h-hetki lähellä! Onnea matkaan jos lähtö tulee kesken huonekalushoppailin ;)

nyt poitsua viemään päiväunille.

äk

Vierailija
15/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti palailla kirjoittelemaan, vessassa istuessani lueskelin vanhaa vauva-lehteä jossa sattui sopivasti olemaan juttu horoskooppimerkeistä.

Jousimies : 23.11-21.12

Kaikesta uudesta innostuva jousimieslapsi auttaa vanhempiaan löytämään realistisen totuuden omasta itsestään, sillä hän etsii totuutta koko ikänsä.

Kauris : 22.12-19.1

" vanhana syntynyt" , ikäisiään kypsempi kauris-lapsi syntyy auttamaan stressaantuneet vanhemmat irti oravanpyörästä.

Meidän perheestä löytyy neitsyitä, leijona ja kala. Minä ja vanhempi lapsista ollaan neitsyitä ja hyvin tyypillisiä semmoisia, minä ainakin - säntillinen ja pikkutarkka turhasta nipottaja, herkkä ja itseensävetäytyvä ja täydellisyydentavoittelija, joka " karva" ja kulma tulee olla ojennuksessa. Poika on vielä ainakin minua paljon suurpiirteisempi. Mies on leijona : huomiota rakastava ja aina " oikeassa" , joka asiaan on oma mielipide, tyttö on kiltti ja mukautuva suurisydäminen kala joka rakastaa kaikkia ihmisiä ja asioita.

MrsCruiser

Vierailija
16/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinas jäädä huomaamatta kun oli tos esittely pinossa.

ONNEA HYRRELLE VAAVIN TULOSTA!!!!!

Nyt on sit taas yks luukku avattu!

nefili

Vierailija
17/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan napaan ei juuri uutta. Onneksi toisaalta, koska mies on ollut työmatkalla toisessa kaupungissa ja tulee vasta illalla. Tilasi vauvan viikonlopuksi, jotta pääsee mukaan synnytykseen. :)

Minustakin on todella vaikea ymmärtää, että mahassa on todella elävä pieni ihminen. Se on hämmentävää ja ihanaa samaan aikaan. Kaikkein vaikeinta on pienellä tulokkaalla, jolla on suurin elämänmuutos edessä ja pakkotutustuminen moniin uusiin ihmisiin. Jännittää kamalasti millainen tämä möyrijä on.

Murppu: Toivottavasti ei ole liian rankkaa. Hienoa kuitenkin, että autatte miehesi tytärtä.

Maito: itselläni on tullut pitkin raskautta pieniä tippoja ternimaitoa. Ei mitenkään paljon, mutta riittävästi, että sen huomaa. Välillä ei tule ollenkaan. Riippunee siitä miten paljon olen muistanut juoda.

Asiat joita olen erityisesti kaivannut raskauden aikana:

* mahallaan/selällään nukkuminen ja kölliminen

* selkähieronta siten, että olen mahallani

* erilaiset namijuustot

* maksamakkara

* raaka kala, kylmäsavulohi ja muut äyriäiset

* lenkkeily (juokseminen)

* sylikkäin istuskelu ja yleishalailukönyäminen miehen kanssa (on ollut täysin mahdotonta viimeiset pari kuukautta jättimahan takia)

rv. 37+6 (huomenna vaihtuu taas viikko ja sitten ollaankin jo kaikkien laskutapojen mukaan synnytysviikoilla)

Vierailija
18/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyrrelle oikein paljon onnea pojasta. :)

Vierailija
19/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sitä ollaan vieläkin :(

heinille kiitos kannustuksesta pukama sodassa. minulla aika ihmeellinen tilanne kun massu ei ole kovana,päinvastoin.koitahan jaksaa, vaikka työt pukkaa päälle. olet lomasi ansainnut :)

jokos hyrre on nyytin saanu?

mä olen kans tilannut nyytin nyt v.lopuksi ;) miehellä alkaa isyysloma 4.12 niin oltais koko perhe jo kotona eikä lomapäiviä menisi sairaalassa oloon,

en kyllä jaksa uskoa enään poppakonsteihin. olen siivonnu, pessy mattoja, saunonut ym. mutta ei niin ei :D pimu taitaa olla yhtä jääräpäinen kun äitinsä. mieskin puhuu: taitaa tulla melkonen matami :D

nyt vois alkaa tapahtumaan, kun esikoisen kummisetä kylässä niin olisi lapsenlikkakin valmiina. vauvelin vaatteet pesty, pinnis kasattu ei muuta kun odottelemaan.

gallubbi:

meidän talossa asustaa: minä skorppari ja mies lellona ;) aikamoista menoa! lellonasta voisi sanoa sen verran, reviriään suojeleva, mustasukkanen, ihana jääräpää!

esikoinen kauris: auttavainen, sosiaalinen, muutoksiin mukautuva!

itsestäni ei tarvitse kertoa ;)

voimia kaikille!

Vierailija
20/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppia: mies on skorpioni ja täydellisen tyypillinen semmonen :) ihana! Minä olen neitsyt kuten esikoinenkin - - ei tyypillisiä tiukkapipoja eli pieleen menee siinä luonnehdinta meidän osalta. Tyttö on vesimies ja tooooodella suurpiirteinen toisissa asioissa ja toisissa niin pilkun tarkka että neitsyt-äitikin jo hoputtaa :)) Ja tuleva vauva sitten jousimies :))

Täällä myös yksi joka tilannut synnytyksen tälle viikonloppuun :)) vanhemmat lapset vein isälleen (aikamoisen painostuksen jälkeen suostui ottamaan) ja nyt oisi niin hyvä tilaisuus miehenkin olla sairaalassa kanssamme koko viikonlopun :) koiravahtikin pääsisi tulemaan.. *hoputtaa toukkaa maailmaan*

Tämä tyhjiöpää menee nyt takasin sohvalle sulattelemaan pizzaa (käytiin ravintelissa ennen kun vein muksut isälle) - - uuhh!!! *börb*

Palaillaan pulleromuorit :))

RauPotar ja toukka 37+6