Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~o~JOULUMUORIT perjantaihin~o~

24.11.2006 |

Huomentaa!

Kipitetäänpä pinoon, hophop!

Kirsikka

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli

astrologiaa

, ei " horoskooppeja" . *virnuilee*

Perheessämme isä on tuplajouskari (sekä nousevalta että aurinkomerkiltään), joten perheen dynamiikkaan sopisi innostuva ja idealistinen jousimieslapsi vallan mainiosti. Itse olen rapunousuinen Vaaka, sopivasti kodin hengetärtä ja estetiikasta hurmaantunutta pohdiskelijaa sekaisin :) Esikoistytär on vaakanousuinen Härkä, huh, pistää välillä meidät vanhemmat aika lujille. (A. Hitlerillä oli muuten samat aurinko- ja nousumerkki... ;DDD Täytynee huolehtia siitä, että tytär pääsee taideopintojen pariin :P!) Tyttö on siis paitsi vahvatahtoinen niin valtavan viehättävä :) Kauris on myös maamerkki, joten voisi olla liian rankkaa meille vanhemmille saada toinen sarvipää perheeseen... Heh!

Jos joku ei tunnu " tyypilliseltä aurinkomerkkinsä edustajalta" , niin syy on usein siinä, että se ns. horoskooppimerkki on vain yksi osa kokonaisuutta. Netissä on monia ilmaisia ohjelmia, joilla voi selvittää ainakin ne kaksi muuta tärkeää tekijää; nousumerkin (riippuu syntymäkellonajasta, kartan yksilöllisin osa) ja kuumerkin (vaihtuu 2-3 päivän välein). MTV3n Helmi-sivuilla on suomenkielinen laskuri :)

Auts, nyt pitää mennä syömään (mies kokkasi!), täytyy päivittää synnytystapa-arviokuulumiset vaikka viikonlopun pinoon :)

Tinuri ja Itupulla rv 36+6

PS. Hyrrelle ONNEA!

Vierailija
22/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi onnea tähtösensä jo saaneille! Kohta niitä luukkuja taitaa aueta ihan urakalla :). Tsemppiä myös pukamista ja muista vaivoista kärsiville.

Mulla edelleen raskaus sujunut aika vaivattomasti, muita ongelmia ei ole kuin ison mahan aiheuttamat..Esikoisen perässä ei oikein enää jaksaisi juosta tai lattialla leikkiä. Aika iso stressi alkaa olla vaan siitä, että vauva on tällä hetkellä taas väärinpäin. Välillä kääntyi jo, mutta nyt sitten taas ollaan pää ylöspäin. Eron huomaa tässä vaiheessa jo selvästi, pään ollessa ylöspäin sen tuntee tosi ylhäällä. Ja potkut tekee kipeää. Sinänsä ei huolta, esikoinenkin kääntyi vasta viikon 36 jälkeen, mutta hirvittää jos tämä kakkonen ei käännykään ajoissa (ennenkuin tila loppuu). Tietääkö kukaan muuten onko sektiopäätös aina " lopullinen" ? Eli jos vauva on vielä ensi viikolla perätilassa ja meille annetaan sektioaika (ulkokäännöstä ei voida edes yrittää), voiko sitä perua jos vauva vielä sen jälkeen kääntyisi..Vai leikataanko sitten joka tapauksessa jos leikkausaika on varattu. Tuo leikkaus on mulle hirveä mörkö, osittain johtuen yhdestä lähipiirissä tapahtuneesta pieleen menneestä sektiosta (onneksi molemmat kuitenkin jäivät henkiin). Perätilasynnytystäkään en suostu harkitsemaan, sen verran pielessä olivat esikoisen kaikki painoarviot (lääkärin ultralla ja kätilön käsintekemä) ennen synnytystä.

Mutta eipä sen kummempaa täällä, lievää paniikkia ilmassa :/.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähinnä seuraillut muiden touhuja ja elänyt hengessä mukana. onnea kaikille niille jotka ovat jo saaneet vauvelin, minä odottelen vielä kuun loppuun saakka.

horoskoopit kiinnostavat myös minua ja olen oinas, nousevalta merkiltäni rapu. tuleva vauvamme tulee olemaan kauris, kuten miehenikin. synttärit näyttäisivät osuvan samalle päivälle, mikäli synnytys tapahtuu kuten paperilla laskettu.. ;0) sarvipäitä siis olemme koko perhe ja sen kyllä olemme miehen kanssa jo huomanneet! kävin muuten noilla mtv3 helmi -sivuilla tekemässä tähtikartan ja voi, kuinka mielenkiintoinen kartta aukenikaan omalla kohdallani.. käykääpä kokeilemassa itsekin.

liityn kaikkien niiden joukkoon jotka kärsivät väsymyksestä ja unettomuudesta yhtä aikaa. väsymys on suurin alkuillasta ja keskiyöllä piristyn. n. 00:00 olen pirteä kuin peipponen eikä nukkumisesta tule mitään. meillä on näin ollen neulottu, siivottu ja järjestelty paikkoja jotta väsyisin ja uni maistuisi paremmin. turhaan.

vessassa juoksemiseen olen jo niin tottunut, etten enää oikeastaan edes herää sinne mennessäni. näin ollen en voi olla aamulla varma kuinka monta kertaa olen siellä yön aikana käynyt. *hih* muistini reistailee pahasti ja keskittymiskykyni on lähes olematon. saatan olla kovasti tekemässä asiaa, mutta unohdan kesken kaiken mitä oikein olenkaan tekemässä. esim. lähden ulos kävelylle ja samalla matkalla suunnittelen poikkeavani kauppassa. saattaa olla että muistan mennä kauppaan, mutten todellakaan enää muista mitä sieltä piti ostaa. ja kauppalista odottaa kotona keittiön pöydällä saapuessani kotiin..

supistuksia on ollut jo viikolta 15, mutta paikat ovat pysyneet kiinni. vauva oli pitkään perätilassa, mutta nyt hän tuntuu kääntyneen ympäri *huh*. sf-mitassa ei ole ollut pariin viikkoon kuin pieni muutos joten toivotaan että näin vaavin on hyvä olla koko loppuaika! myös minua pelottaa se, että joutuisin sektioon perätilan vuoksi.

loppurutistusta vaille, vai mitä muut muorit? joko olette tehneet jouluostoksenne? ajatelkaa; kohta on joulu! se tuntui vielä vähän aikaa sitten niin kaukaiselta.. ja nyt se on jo ovella. kaikkea hyvää muille,

mom72 34+6

Vierailija
24/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi ihana pieni prinsessa 19.11. Synnytys oli helppo ja nopea kesti vain 2h45min. Painoa oli 3600g ja pituutta 51cm ja pipo oli 34cm. Kerron myöhemmin lisää. Nyt vauvaa hoitaan. Kotiuduimme tiistaina.

Vierailija
25/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut pikkuisen tytön johdosta. Millä viikolla olitte, kun synnytit? En jostain syystä löytänyt nimimerkkiäsi tuolta Joulukuisten esittelyistä.

Vierailija
26/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muorien rivit harvenevat.. onko tuolla synnytyspuolella jo meille omaa pinoa?

nyt hyvää yötä ja koettakaa saada unen päästä kiinni!

Vierailija
27/28 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä vähitellen alkaa luukut aukeamaan...Onnea koko perheelle!

elmersson 38+4

Vierailija
28/28 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi tiistaina pieni poika täysin yllättäen rv 36. Ei oltu ihan varauduttu näin pikaiseen lähtöön, mutta onneksi kaikki sujui oikein hyvin! Painoa oli kertynyt 3140g ja pituuttakin 50 cm. Tänään kotiuduttiin ja nyt nautitaan vauva-arjesta! Tulen myöhemmin kertomaan synnytyksestä ja muutenkin kuulumisia:)

Tsemppiä kaikille ja hyviä vointeja!

T:Vattu ja Jippu