Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko koko sisarussarja olla hyvännäköinen?

Vierailija
11.03.2023 |

Tunnen itseni typeräksi kun mietin tätä. Meillä on kaksi lasta ja odotan kolmatta. Lapset ovat älyttömän suloisia ja heistä näkee jo nyt, että tulevat aikuisinakin olemaan hyvännäköisiä.
Jostain syystä olen alkanut murehtimaan, voiko tämä kolmaskin olla yhtä söpö.
Mitä jos tämä onkin ruma ja jää aina sisarustensa varjoon? Voiko koko sisarussarja olla hyvännäköisiä täynnä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien kokemuksieni mukaan on harvinaista että tulee edes yhtä söpöä lasta. Jos tulee, se on se yksi lapsi perheestä, joka erottuu edukseen. Monesti kyllä esimerkiksi vähän tummapiirteisten/tummepi ihoisten vanhempien lapset ovat aivan hirmuisen söpöjä lapsina, mutta aikuisena eivät ole hyvännäköisiä.

Minulla kaksi poikaa. Toinen oli lapsena aivan älyttömän söpö ja sai kehuja mihin hänet vietiinkin. Toinen poika taas ei ollut mikään söpö ...vaan enemmänkin isoneinäinen ja karski. Nyt ovat +20v ja sanoisin että osat ovat vaihtuneet.

Voi mennä toisinkin päin. Olen perinyt tummat piirteet, kaikki sisarukseni ovat ainakin vähän vaaleampia. Lapsena olin porukan rumin, ja aina se kenen ulkonäköä ei juhlissa kehuttu. Teini-iän jälkeen olen jatkuvasti saanut ihastelua ulkonäöstäni, ja se on jatkunut tähän päivään saakka.

Vierailija
22/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on myös semmoisia perheitä, joissa lapset ovat aivan älyttömän rumia. Monta kertaa tehnyt mieli yhdelle semitutulle sanoa, että lopettakaa jo tuo lasten tekeminen. On ne vaan niin oudon näköisiä.

Viides niille tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on oppinut syömään jo lapsena terveellisesti, terve sielu terveessä ruumiissa.

Vierailija
24/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, jännityksellä jään odottamaan tämän kolmosen tapaamista sekä toki toivomaan parasta 😍

Vierailija
25/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta moni on lapsena kivan ja söpön näköinen mutta aikuisena ihan perusperuna.

Vierailija
26/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen on ihan neutraali ilmaisu mutta miehet ovat komeita ja naiset kauniita, kun ulkonäöstä puhutaan.

Vierailija
27/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista, jännityksellä jään odottamaan tämän kolmosen tapaamista sekä toki toivomaan parasta 😍

No miten kävi höpönassu? Kerro kerro.

Vierailija
28/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 7 lasta, ja kaikki ovat hyvännäköisiä. Se johtuu siitä, että kukaan heistä ei ole perinyt ulkonäköään isänsä äidiltä.

Vierailija
29/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta moni on lapsena kivan ja söpön näköinen mutta aikuisena ihan perusperuna.

No tämä! Olin itse söpö lapsi, samoin omat lapseni ja nyt voi todellakin sanoa, että perusperunoita ollaan. 😄 Naapurin lapsi oli tosi oudon näköinen pienenä, mutta nyt kaunis nuori. Vanhemmat ihan taviksia, samoin tuon nuoren sisarukset. Mutta kai jotkut ovat sieviä lapsina ja sieviä vielä aikuisinakin.

Vierailija
30/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla. Mä tiedän yhden suvun, jotka ovat VAU! Isovanhempia myöten. Heillä on kymmenen (!!!) lasta, joista kukin toistaan komeampia ja kauniimpia. Siellä ollaan kuin Joe Manganielloa ja Morrena Baccarinia kerrakseen. Osa lapsistakin jo lisääntyneet, siis eihän sitä edes meinaa ymmärtää, että miten kaunista pukkaa.

Tulis hirveet paineet olla tuossa suvussa kiinni. Entäs jos mä sitten olisinkin se, joka tekee sen tavallisen näköisen lapsen? No, eihän tuo itse tietenkään ole asiasta moksiskaan, mutta ovat näyttäviä sukujuhlissa. Pukeutuvatkin aina niin kauniisti ja hyvä tapaisia. Mä en käsitä.

Mun veljeni nai tuosta suvusta siis yhden tyttären, että sitä kautta olen kytköksissä. Niin ja meillä on taas veljelle mennyt ulkonäkögeenit. Me kolme sisarta ollaan aika persjalkaisia pyörylöitä - taviksia.

Ohis,

Kyseenalaistamatta sitä etteikö iso porukka voisi olla kauniita/komeita, mietin kuitenkin paljonko on ns. ulkonäköä ja paljonko opittua käyttäytymistä/tyylikyyttä.

Tarkoitan sitä, että suht taviksestakin saa kauniin kun vaatteet, hiukset, olemus ym. on siistiä ja kohdillaan. Kärjistäen sama ihminen:

Punamusta "kouvola-tukka", nenälävistys, päällä Popedan bändipaita, ja kulahtaneet legginsit ja crocsit jalassa.

Vs.

Luonnollisen vaalea pidempi hiusmalli, missä siisti leikkaus/kampaus, helmikorut, omalle kropalle sopivat, kivan malliset ja suht neutraalit vaatteet, jalassa ehkä korkokengät tai vitivalkoiset tennarit.

Eri stailauksilla sama ihminen voi olla todella erinäköinen. Päälle vielä (usein kotoa opittu) käyttäytyminen, on vee sana sitä ja vee sana tätä rööki huulessa roikkuen, vai kohtelias "sivistynyt" puhetyyli, ja sellainen "hyväryhtinen" (en keksinyt parempaa kuvausta) olemus muutenkin.

Vierailija
31/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän pinnallinen ap.

Vierailija
32/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: