Voiko koko sisarussarja olla hyvännäköinen?
Tunnen itseni typeräksi kun mietin tätä. Meillä on kaksi lasta ja odotan kolmatta. Lapset ovat älyttömän suloisia ja heistä näkee jo nyt, että tulevat aikuisinakin olemaan hyvännäköisiä.
Jostain syystä olen alkanut murehtimaan, voiko tämä kolmaskin olla yhtä söpö.
Mitä jos tämä onkin ruma ja jää aina sisarustensa varjoon? Voiko koko sisarussarja olla hyvännäköisiä täynnä?
Kommentit (32)
Sitten on myös semmoisia perheitä, joissa lapset ovat aivan älyttömän rumia. Monta kertaa tehnyt mieli yhdelle semitutulle sanoa, että lopettakaa jo tuo lasten tekeminen. On ne vaan niin oudon näköisiä.
Viides niille tulossa.
Ne on oppinut syömään jo lapsena terveellisesti, terve sielu terveessä ruumiissa.
Kiitos kommenteista, jännityksellä jään odottamaan tämän kolmosen tapaamista sekä toki toivomaan parasta 😍
Minusta moni on lapsena kivan ja söpön näköinen mutta aikuisena ihan perusperuna.
Hyvännäköinen on ihan neutraali ilmaisu mutta miehet ovat komeita ja naiset kauniita, kun ulkonäöstä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista, jännityksellä jään odottamaan tämän kolmosen tapaamista sekä toki toivomaan parasta 😍
No miten kävi höpönassu? Kerro kerro.
Meillä on 7 lasta, ja kaikki ovat hyvännäköisiä. Se johtuu siitä, että kukaan heistä ei ole perinyt ulkonäköään isänsä äidiltä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta moni on lapsena kivan ja söpön näköinen mutta aikuisena ihan perusperuna.
No tämä! Olin itse söpö lapsi, samoin omat lapseni ja nyt voi todellakin sanoa, että perusperunoita ollaan. 😄 Naapurin lapsi oli tosi oudon näköinen pienenä, mutta nyt kaunis nuori. Vanhemmat ihan taviksia, samoin tuon nuoren sisarukset. Mutta kai jotkut ovat sieviä lapsina ja sieviä vielä aikuisinakin.
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla. Mä tiedän yhden suvun, jotka ovat VAU! Isovanhempia myöten. Heillä on kymmenen (!!!) lasta, joista kukin toistaan komeampia ja kauniimpia. Siellä ollaan kuin Joe Manganielloa ja Morrena Baccarinia kerrakseen. Osa lapsistakin jo lisääntyneet, siis eihän sitä edes meinaa ymmärtää, että miten kaunista pukkaa.
Tulis hirveet paineet olla tuossa suvussa kiinni. Entäs jos mä sitten olisinkin se, joka tekee sen tavallisen näköisen lapsen? No, eihän tuo itse tietenkään ole asiasta moksiskaan, mutta ovat näyttäviä sukujuhlissa. Pukeutuvatkin aina niin kauniisti ja hyvä tapaisia. Mä en käsitä.
Mun veljeni nai tuosta suvusta siis yhden tyttären, että sitä kautta olen kytköksissä. Niin ja meillä on taas veljelle mennyt ulkonäkögeenit. Me kolme sisarta ollaan aika persjalkaisia pyörylöitä - taviksia.
Ohis,
Kyseenalaistamatta sitä etteikö iso porukka voisi olla kauniita/komeita, mietin kuitenkin paljonko on ns. ulkonäköä ja paljonko opittua käyttäytymistä/tyylikyyttä.
Tarkoitan sitä, että suht taviksestakin saa kauniin kun vaatteet, hiukset, olemus ym. on siistiä ja kohdillaan. Kärjistäen sama ihminen:
Punamusta "kouvola-tukka", nenälävistys, päällä Popedan bändipaita, ja kulahtaneet legginsit ja crocsit jalassa.
Vs.
Luonnollisen vaalea pidempi hiusmalli, missä siisti leikkaus/kampaus, helmikorut, omalle kropalle sopivat, kivan malliset ja suht neutraalit vaatteet, jalassa ehkä korkokengät tai vitivalkoiset tennarit.
Eri stailauksilla sama ihminen voi olla todella erinäköinen. Päälle vielä (usein kotoa opittu) käyttäytyminen, on vee sana sitä ja vee sana tätä rööki huulessa roikkuen, vai kohtelias "sivistynyt" puhetyyli, ja sellainen "hyväryhtinen" (en keksinyt parempaa kuvausta) olemus muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Google Ashton kutser ja veljensä
Apua, tasan ei oo mennyt geenilotossa 😅
Niin, kaverilla on CP-vamma.
Voi mennä toisinkin päin. Olen perinyt tummat piirteet, kaikki sisarukseni ovat ainakin vähän vaaleampia. Lapsena olin porukan rumin, ja aina se kenen ulkonäköä ei juhlissa kehuttu. Teini-iän jälkeen olen jatkuvasti saanut ihastelua ulkonäöstäni, ja se on jatkunut tähän päivään saakka.