Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko koko sisarussarja olla hyvännäköinen?

Vierailija
11.03.2023 |

Tunnen itseni typeräksi kun mietin tätä. Meillä on kaksi lasta ja odotan kolmatta. Lapset ovat älyttömän suloisia ja heistä näkee jo nyt, että tulevat aikuisinakin olemaan hyvännäköisiä.
Jostain syystä olen alkanut murehtimaan, voiko tämä kolmaskin olla yhtä söpö.
Mitä jos tämä onkin ruma ja jää aina sisarustensa varjoon? Voiko koko sisarussarja olla hyvännäköisiä täynnä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google Ashton kutser ja veljensä

Vierailija
2/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta Olet todella typerä!

Katsopa kuvia kaikista lasten iso- ja isoisovanhemmista, niistä voit ehkä päätellä, minkä näköisiä lapsistasi tulee aikuisina. Kaikki lapset ovat "söpöjä" pieninä. Teetkö lapsia ulkonäkö tärkeintä- periaatteella? Entä älykkyys ja luonne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulet sitten kun tutut yms. kertovat mielipiteensä. Mua on aina verrattu sisaruksiin ja ihmetelty kun he hyvännäköisiä. Itse en kehuja ole pahemmin saanut.

Vierailija
4/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas piilotetaan huoneeseensa, koska ulkonäkö ei kelpaa isille ja äidille.

Vierailija
5/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä sisaruksia on kolme ja olemme kaikki kauniita, myös vanhempamme ovat kauniita. Älykkyydessä , harrastuksissa ja kiinnostuksen kohteissa on vähän eroja.

Vierailija
6/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulet sitten kun tutut yms. kertovat mielipiteensä. Mua on aina verrattu sisaruksiin ja ihmetelty kun he hyvännäköisiä. Itse en kehuja ole pahemmin saanut.

Tätä pelkään, että esim siskoksista toinen olisi selvästi kaunis ja toinen ei niin kaunis. Kyllähän se varmasti sattuisi esim teini-iässä.

Ap

Vierailija
7/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on yksi sysiruma joukossa.

Vierailija
8/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta Olet todella typerä!

Katsopa kuvia kaikista lasten iso- ja isoisovanhemmista, niistä voit ehkä päätellä, minkä näköisiä lapsistasi tulee aikuisina. Kaikki lapset ovat "söpöjä" pieninä. Teetkö lapsia ulkonäkö tärkeintä- periaatteella? Entä älykkyys ja luonne?

En tee, tämmöinen nyt vain tuli mieleeni. Miksei tällaista saisi pohtia? Olisiko hyväksyttävämpää miettiä, tuleeko kolmannesta yhtä älykäs? 😔

Vierailija
9/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, esim meillä kaikki ollaan kauniita. Se vaatii oikeat geenit ja tietysti tuuria.

Vierailija
10/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei voi. On sellainen universaali sääntö että yksi sisarus on aina ruma kuin piru. Se lukee universumin lakikirjassa sivulla 18. Huoh.

Vierailija
11/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, tasan ei oo mennyt geenilotossa 😅

Vierailija
12/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni perheessä kaikki neljä lasta ovat pitkällä aikuisiässäkin kauniita. Myös erään ystäväni kahden siskonsa kanssa on erittäin kaunis.

Omassa perheessä myös useita lapsia ja meillä ehkä yksi joka erottuu joukosta ja muut tavan perunoita. :D

Omille syntymättömille lapsille opetan rohkeutta ja itsevarmuutta ja toivon että heistä kasvaa vahvoja huumorintajuisia aikuisia ennemmin kuin hyvännäköisiä. Toki plussaa jos tulevat isäänsä mutta äitinsäkin on päässyt ihan suht pitkälle elämässään vaikkei olekaan kummoinen ulkoisesti. ;)

13/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää 😅

Vierailija
14/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen kaksoisveljensähän on kehitysvammainen.

Vierailija
15/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meissä sisaruksissa ei kyllä ole. Kaikki ovat hyvännäköisiä.

Vierailija
16/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikkia lapsiani on kehuttu kauniiksi niin pikkulapsina kuin isompinakin. Minunkin mielestäni he ovat kaikki hyvin kauniita. Itse en niinkään ole, ovat onneksi perineet isänsä piirteet 🥰

Vierailija
17/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni perheessä kaikki neljä lasta ovat pitkällä aikuisiässäkin kauniita. Myös erään ystäväni kahden siskonsa kanssa on erittäin kaunis.

Omassa perheessä myös useita lapsia ja meillä ehkä yksi joka erottuu joukosta ja muut tavan perunoita. :D

Omille syntymättömille lapsille opetan rohkeutta ja itsevarmuutta ja toivon että heistä kasvaa vahvoja huumorintajuisia aikuisia ennemmin kuin hyvännäköisiä. Toki plussaa jos tulevat isäänsä mutta äitinsäkin on päässyt ihan suht pitkälle elämässään vaikkei olekaan kummoinen ulkoisesti. ;)

Näitä toki opetamme myös lapsillemme, tärkeämpiöhön nuo ovat kuin ulkonäkö. (johon ei voi juurikaan edes vaikuttaa) mutta kun kahden ekan kanssa on käynyt niin hyvä tuuri, niin mietin voiko käydä kolmannenkin kanssa 😅

Vierailija
18/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla. Mä tiedän yhden suvun, jotka ovat VAU! Isovanhempia myöten. Heillä on kymmenen (!!!) lasta, joista kukin toistaan komeampia ja kauniimpia. Siellä ollaan kuin Joe Manganielloa ja Morrena Baccarinia kerrakseen. Osa lapsistakin jo lisääntyneet, siis eihän sitä edes meinaa ymmärtää, että miten kaunista pukkaa.

Tulis hirveet paineet olla tuossa suvussa kiinni. Entäs jos mä sitten olisinkin se, joka tekee sen tavallisen näköisen lapsen? No, eihän tuo itse tietenkään ole asiasta moksiskaan, mutta ovat näyttäviä sukujuhlissa. Pukeutuvatkin aina niin kauniisti ja hyvä tapaisia. Mä en käsitä.

Mun veljeni nai tuosta suvusta siis yhden tyttären, että sitä kautta olen kytköksissä. Niin ja meillä on taas veljelle mennyt ulkonäkögeenit. Me kolme sisarta ollaan aika persjalkaisia pyörylöitä - taviksia.

Vierailija
19/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemuksieni mukaan on harvinaista että tulee edes yhtä söpöä lasta. Jos tulee, se on se yksi lapsi perheestä, joka erottuu edukseen. Monesti kyllä esimerkiksi vähän tummapiirteisten/tummepi ihoisten vanhempien lapset ovat aivan hirmuisen söpöjä lapsina, mutta aikuisena eivät ole hyvännäköisiä.

Minulla kaksi poikaa. Toinen oli lapsena aivan älyttömän söpö ja sai kehuja mihin hänet vietiinkin. Toinen poika taas ei ollut mikään söpö ...vaan enemmänkin isoneinäinen ja karski. Nyt ovat +20v ja sanoisin että osat ovat vaihtuneet.

Vierailija
20/32 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itselle osui huono tuuri, mutta enää en välitä, tarpeeksi kun on aikoinaan joutunu vertailun kohteeksi, niin tietää jo ns. Paikkansa