Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nöyryyttävin hetki synnyttäessä

Vierailija
11.03.2023 |

Oli kun ponnistuksen aikana tuli paskat. Synnärillä sanotaan ettei lasta ilman paskaa. Mutta nyt kun kätilö vilkaisi ovelle tullutta hoitsua. Pääsi paskat tippumaan lattialle asti. En tosin huomannut sitä itse vaan synnytyksessä mukana ollut mies kertoi myöhemmin🤭

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ollut paskojani aikaa surra synnyttäessä.

Vierailija
2/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sitä synnytysväkivaltaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haistoin sen hajun ja siitä tajusin että taisi tulla jotain. Mutta eiköhän se ole ihan luonnollista.

Vierailija
4/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sanotakin, et " Ei tullu lasta eikä paskaa." Ihan normaalia tuo on synnytyksessä.

Vierailija
5/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosteen kuuluu tulla synnyttäessä, siitä tietää että ponnistat oikein.

Vierailija
6/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tuli lapsivedet, limatulpat, veret, kuset ja paskat iloisesti sekaisin pöydälle miehen silmien alla, eikä voinut kyllä vähempää kiinnostaa siitä ähertäessä. Eikä viekäkään.

Vierailija
7/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli se seuraava aamu, kun menin suihkuun ja kokovartalopeilistä katsoi runneltu kroppa: maha ei ollut vielä kutistunut, vaan sen kohdalla heilui tyhjä, kamelin kyttyrän muotoinen säkki , alapää valui verta ja reidet olivat lyijynraskaat menetetyn veren ja anemian vuoksi.

Vierailija
8/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän enää ei anneta peräruisketta kun mennään synnyttämään.

Vierailija
9/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosteen kuuluu tulla synnyttäessä, siitä tietää että ponnistat oikein.

Sitä ei vain sanota synnydvalmennuksessa oleville neitosille.

Vierailija
10/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet ap? 14?

Vierailija
11/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nöyryyttävää ja väkivaltaa. Myös äideillä on oikeudet nykyisin.

Vierailija
12/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! :D En ole tätä tiennytkään. Ajattelin, että VOI tulla, mutta että TULEE.

Vierailija
13/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö voisi laittaa synnytyksen ajaksi korkin siihen reikään mistä paska tulee?

Vierailija
14/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nöyryyttävintä oli toista lasta synnyttäessä, kun halusin olla miehen kanssa olla kahden kesken kätilön lisäksi. Mutta ei: pieneen huoneeseen tuli loppuvaiheessa toinen kätilö ja  yli 10 hoitajaopiskelijaa, (miehen mukaan myös kaikki talon siivoojat). 

Minulta ei kysytty mitään. Synnytyksen jälkeen kaikki lähtivät kylvettämään vauvaa, jäin yksin kramppaamaan ja palelemaan. Onneksi yksi hoitajaopiskelija tuli katsomaan  ja antoi peiton.

Vierailija
15/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän jos nykyään ajettaisiin vielä karvat kuten vielä 80-luvulla.

Vierailija
16/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pyysin sitä heti sairaalaan tullessa ja sain vesiperäruiskeen. Ei tarvinnut ulostaa synnyttäessä kun oli suoli tyhjänä silloin. Tosin luonnollistahan sekin olisi ollut.

Vierailija
17/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa tuli lapsivedet, limatulpat, veret, kuset ja paskat iloisesti sekaisin pöydälle miehen silmien alla, eikä voinut kyllä vähempää kiinnostaa siitä ähertäessä. Eikä viekäkään.

Hyi.

Vierailija
18/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli se seuraava aamu, kun menin suihkuun ja kokovartalopeilistä katsoi runneltu kroppa: maha ei ollut vielä kutistunut, vaan sen kohdalla heilui tyhjä, kamelin kyttyrän muotoinen säkki , alapää valui verta ja reidet olivat lyijynraskaat menetetyn veren ja anemian vuoksi.

Kaikkeen te raukat suostutte.

Vierailija
19/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut mitään nöyryyttävänä, mies häpesi ja nolosteli minunkin puolestani .D Esim. kun kokeilin synnytysjakkaraa ja kyykkypas""sin lattialle. Tai kun sain luvan mennä suihkuun ennen osastolle siirtymistä, suihku oli käytävällä ja viuhahdin sinne per""e paljaana veret jaloille valuen.

Vierailija
20/79 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryyttävin oli vasta lasten synnyttyä eli kätilö ilmoitti osastolla, että saan nähdä lapseni vasta sitten, kun olen itsenäisesti käynyt suihkussa ja kävelen itse hakemaan lapset, siihen asti vauvat on hoitajilla. Tämä ei ole mikään hotelli, jossa äitejä passataan. Yöllä oli tehty sektio, puudutus vielä voimassa, en saanut leikkaussalissa edes koskettaa lapsia ja sitten kätilö ilmoittaa, että ähäkutti, koska tehtiin sektio, niin älä luulekaan, että saisit lapsiasi huoneeseen.

Aamukierrolla lääkäri kysyi, miten imetys sujuu ja kun vastasin, että en ole edes nähnyt lapsiani saati kokeillut imetystä, niin johan alkoi tapahtua. Ensin ihmeteltiin, miksi en ole hakenut lapsia huoneeseen ja kun muistutin, että juurihan sitä on todettu, että puudutus toimii yhä, että miten oletitte minun raahautuvan käytävään, niin hoitajat hoksasivat että niinpä. Jos ei voi kävellä, ei voi noutaa lapsia. Ja jos ei saa lapsia huoneeseen, ei voi ottaa niitä syliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi