Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Milla saan itseni muistamaan, etta meidan 2v on oikeesti tosi pieni vaikka puhuu kuin aikuinen? Vauvan syntyman jalkeen tuntuu niin isolta lapselta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
syksyllä 2 vuotta täyttänyt tyttö, joka puhuu todella hyvin. jotenkin sitä olettaa että osaisi sitten käyttäytyäkin kuin isommat lapset. huomaan suuttuvani tytölle helposti ja odottavani häenltä vähintään 3 vuotiaan ymmärrystä asioihin, koska puhe on niin hyvää.