näetkö värillisiä vai mustavalkoisia unia?
entä näetkö itsesi muistikuvissasi?
itse näen värillisiä unia ja näen itseni muistikuvissani.
Kommentit (11)
näen itseni muistikuvissa, nyt kun kävin sitä miettimään eka kertaa, niin taidan tosiaan katsella muistikuviani ulkopuolisen silmin. Erikoista...?!
Vierailija:
entä näetkö itsesi muistikuvissasi?itse näen värillisiä unia ja näen itseni muistikuvissani.
Olen myös nähnyt unta, jossa tiedän näkeväni unta.
kaikenlaisia unia, paitsi hyyyyvin harvoin nykyajasta (nykyisestä asunnosta tms, vaan tapahtumapaikkana on aina paikka vuosien takaa, esim. lapsuudenkoti. Myös lähes joka unessa se unimaailma on sama. Eli aina se on samanlainen kaupunki tms jonne uni sijoittuu. Olen jo oppinut kulkemaan uni-helsingissäni, ja aina muistan edellisistä unista kivoja paikkoja, joissa sitten vierailen ;)).
unissa niitä sitten käsitellään. Usein vain ihmiset unohtavat aamulla näkemänsä unet.
Minä myös kykenen kontrolloimaan usein uniani ja tiedä unessa näkeväni unta ja käytän sitä hyväkseni.
joo, olen hullu.
Mieleenpainuvin mainos oli Jeesus kaurahiutaleet tekstitetyn mustavalkounen aikana. Jeesus mainos oli kuitenkin värillinen.
Minä myös kykenen kontrolloimaan usein uniani ja tiedä unessa näkeväni unta ja käytän sitä hyväkseni.
[/quote]
Ulkopuolisen kannalta? Kyllä joskus näen itseni lapsena.. Tai jossakin tilanteessa hetken aikaa.
Mutta yleensä olen joku muu unissani, tai sitten vain oma nykyinen (paitsi lapsi tai oma mies ei ole lähes koksaan ollut unissani realistisesti) itseni (ainakin luulen niin).
eettä jos vaikka mietitte miä teittä tänään päivällä, väettekö itsenne siinä muistikuvassa?
näen niin harvoin, tai sitten en muista niitä... =(
nuorempana näin enemmän...
Oon aina ihmetellyt tätä juttua mustavalkoisista unista... näkeekö joku muka sellasia??? Mitä järkeä siinä on???