Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HU: Perussuomalaisilla on Helsingissä mahdollisuus ohittaa SDP sekä vasemmistoliitto ja mahdollisuus napata lisäpaikka kovalla loppukirillä

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensikertalaisista 18-22-vuotiaista äänestäjistä tutkitusti lähes joka neljäs antaa tukensa vaalissa perussuomalaisille. Tämä merkitsee 2-3 prosenttiyksikön lisänousua ps:n äänitulokseen nostaen sen reilusti yli 20 %.

Saas nähdä, realisoituuko tämä? 

Helsingissä demareilla ei ole oikein sellaista selkeää ykkösehdokasta, kuten PS:llä on Halla-Aho. Joten demareiden äänet jakautuu ehkä heidän kannaltaan liikaa. 

Vihreät tulee ottamaan myös takapakkia. Kokoomus voittaa Helsingissä selvästi. Voi olla, että Elina Valtonen saa suurimman äänimäärän. 

Demareilla on se Nuzzima, olen nähnyt mainoksia jo busseissa.

Vierailija
62/70 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa nyt kuitenkaan. Persujen äänestäjät ovat usein heikkolahjaisia, elämäntapatyöttömiä, päihdeihmisiä jne. Eiköhän krapula vie voiton taas vaalipäivänä. Itse kieltäisin r a s i s t i s e t puolueet kokonaan, ja potkisin persut kannattajineen maasta ulos.

Eli olet itse r a s i s t i.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautteeni ketjusta ypille:

Erittäin rasistinen ketju. Otsikosta huolimatta 10 sivun ketjun ir a kilaisten ma ah an mu ut tajie n ja so malien tekemistä la ps e nrais kau kse sta Tampereella ja Oulussa.

Paljon rasistista vihapuhetta ketjussa jossa kaikki somalit ja irakilaiset leimataan la pse nra iska aji ksi

Vierailija
64/70 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä persut ! Jauhot suuhun kommareille !!

Vierailija
65/70 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leimaamista pitää välttää vaikka tiedetään että h0_m0 m1ehet ovat yleenaä myös pe###iileja, koska ovat tiuk##pep###sista pikkupojista kiinnostuneita

Vierailija
66/70 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upealta kuulostaa! Pidetään peukkuja 👍🏻

Itsehän olen ehdottomasti mukana talkoissa täällä helsingissä.

Vierailija
67/70 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto liitto hah, hah. haa.

Vierailija
68/70 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, terv. Espoo-persu, joka toivoo myös Uudellemaalta persuinvaasiota eduskuntaan.

Vierailija
69/70 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittajien on nyt vaan totuteltava puhuttelemaan Purraa rouva päämnisteriksi, vaikka kuinka tekisi pahaa.

Tämä olisi niin huippua!! Ja sitten samat henkilöt, jotka kuitanneet kaikki Mariniin ja viisikkoon kohdistuvat arvostelut naisvihana, joutuisi miettimään miten sanansa asettelevat pääministeri Purraa kritisoidessaan. Kyllä, olisin ensimmäisenä heittämässä takaisin misogynia-korttia. :D 

Vierailija
70/70 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun otetaan huomioon persujen jatkuva lobbaus täälläkin, ei ole mikään ihme, että kansa äänestää niitä.

Politiikka 101, pidä puolueesi nimi jatkuvasti esillä. Se tapahtuuko se hyvässä tai pahassa on täysin merkityksetöntä. Persujen kätyrit ovat tehneet loistavaa vaalityötä, mutta he tajuavat sen vasta sitten, kun tuloksia lasketaan äänestyspaikkojen ovien sulkeuduttua.

Yllätys tulee olemaan heille toiveiden täyttymys.

Tyypillinen ylimielisen vihervassarin mielipide. Dissaat äänestäjiä, siis niitä muita, jotka eivät kuulu teidän ideologiseen uskonlahkoon, siitä että emme osaisi ajatella itse. Että jonkun lobbaus olisi syy äänestää perussuomalaisia.

Teille on vaan niin mahdoton ajatus sisäistää, että myös Helsingissä on korkeasti koulutettuja, menestyneitä perheellisiä ihmisiä, jotka on kyllästyneet sdp ja vihreät sekoiluun ja taloudelliseen itsemur haan, jotka haluavat suomesta taas turvallisen ja taloudellisesti kasvavan hyvän maan elää ja kasvattaa lapsia.

Sdp ja vihreät eivät ole enää vaihtoehto. Eikä kokoomus, joka haluaa myydä pohjavedet, kosket, kaivokset ja hengitysilman ulkomaisille sijoittajille.

PS on järkevän ja vastuullisen äänestäjän ainoa vaihtoehto.

Erinomainen viesti. Tässä viestissä kiteytyy kaikki se, mikä minua nykymenossa ottaa päähän. Siksi valintani on ensimmäistä kertaa elämässä PS.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi