Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan itse esittäneet ja saaneet palkankorotusta?

Selina
11.03.2023 |

Minulta tyrmättiin heti. Nyt mietin, lähteäkö pois.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni sukset ristiin johdon kanssa, päätin etsiä uuden työpaikan, sain sen, mutta ennen irtisanoutumista (ta ei tiennyt uudesta duunista) ehdotin johdolle, että lähden vapaaehtoisesti kultaista kädenpuristusta vastaan. Tarttuivat tarjoukseen :D. Vieläkin ihmettelen niiden tyhmyyttä

Työelämäni yksi huippuonnistumisistani. 

Vierailija
22/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa ja koska perustelut olleet asiallisia, niin korotuksen olen myös aina saanut. Itse nämä asiat pitää hoitaa, ei niitä muutkaan sinulle pyydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tessiä kummempi ole, vaikka kuinka pyytelee. Siitäkin on yritetty joskus jättää lisiä maksamatta.

Oven takanahan on se jono uusia duunareita. Palkankorotukset kuuluu yleisemmin yliopiston käyneille. Voi niitä duunarikin saada jos on erityisen erikoista osaamista. Lapio tai harava kädessä turha toivo.

Vierailija
24/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti.

Miten muuten kuvittelet että palkankorotuksia saadaan?

Ekan kerran pyysin palkankorotusta kun olin lukiolaisena toista kesää samassa työpaikassa.

Vierailija
25/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pyytänyt, mutta muutaman kerran korotettu ihan yllättäen pyytämättä. Eikä kyse ole ollut mistään yleisistä TES-korotuksista.

Mutta isoimmat korotukset olen saanut työpaikkaa vaihtamalla.

Vierailija
26/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pyytänyt, mutta muutaman kerran korotettu ihan yllättäen pyytämättä. Eikä kyse ole ollut mistään yleisistä TES-korotuksista.

Mutta isoimmat korotukset olen saanut työpaikkaa vaihtamalla.

Minä sain vasta indeksikorotuksiin liittyvän palkankorotuksen. 

Vierailija
27/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteet kuntoon ja pyytämään. Siks kun mä haluisin, ei ole peruste

Vierailija
28/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sekä pyytämällä että pyytämättä. Ei se sen kummempaa vaadi kuin että on hyvä siinä mitä tekee. Ja tietty että uskaltaa pyytää jos se aiheellista on.

Vierailija
29/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut sekä pyytämällä että pyytämättä. Ei se sen kummempaa vaadi kuin että on hyvä siinä mitä tekee. Ja tietty että uskaltaa pyytää jos se aiheellista on.

Se niin riippuu siitä esihenkilöstä. Jos se kieli on ruskea ylemmän johdon nuoleskelusra, niin varmasti ei anna palkankorotusta, vaikka kuinka olisit ansainnut sen.

Vierailija
30/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 10 vuotta sitten pyysin, mutten saanut. Siitä muutaman kuukauden päästä pomo antoi "omasta aloitteestaan" minulle 200 euron korotuksen. Oli nähnyt minun selailevan työpaikkailmoituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän