Voiko 40-vuotias olla vielä hehkeä ja laittautuva?
Itsellä ilmeisesti ikäkriisiä pukkaa. Voiko teistä vielä 40-vuotias laittautua ja olla hehkeä?
Kommentit (39)
Kyllä neljässäkympissä alkoi ikä näkyä. Ei mahda mitään. Sellainen raikkaus katosi.
Tottakai voi ihan minkä ikäisenä vaan. Aira Samulin on mun idoli.
Aira Samulin alkoi kai vasta 40 jälkeen elää kuin tahtoo ja minihameet, meikit,,,
Hänestä tuli nuorena äiti ja oli sairas ukko jne.
Toiset on aina hehkeitä.
Jos hoikka ja timmi niin tottakai. Moni 4kymppinen paremmassa kunnossa kun 25v naiset koska 2000-luvun alussa hoikkuus oli muotia 👍
Vierailija kirjoitti:
Noloa yrittää epätoivoisesti näyttää nuorelta! :D Tuossa iässä naisen tulee tajuta, että parasta ennen päiväys on ylitetty AIKOJA SITTEN.
Ei kai hehkeä ole mitenkään synonyymi sille että näyttää nuorelta?
Vierailija kirjoitti:
Noloa yrittää epätoivoisesti näyttää nuorelta! :D Tuossa iässä naisen tulee tajuta, että parasta ennen päiväys on ylitetty AIKOJA SITTEN.
Mutta jos ei ole tarkoitus enää hankkia lapsia, niin eihän se haittaa, vaikka hedelmällisyyden parasta ennen päiväys onkin jo kaukana takanapäin? Monessa muussa asiassa parhaat päivät ovat vielä edessä päin nelikymppisillä naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos hoikka ja timmi niin tottakai. Moni 4kymppinen paremmassa kunnossa kun 25v naiset koska 2000-luvun alussa hoikkuus oli muotia 👍
Ehkä tähän vaikuttaa se, että 2000-luvun alussa liikuttiin enemmän kävellen ja noita erilaisia pikaravintoloita oli vähemmän. Älypuhelmia ei ollut. Ei ollut myöskään woltteja tms.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ensikesän festareille joku värikäs tunikka päälle ja leveä naisten olkihattu. Sitten vaan eturiviin pyörimään ja nostelemaan käsiä musiikin tahtiin. Me nuoremmat saadaan hävetä silmät päästä kun vanhat yrittää nuortua.
Tunika? Joo, käytin niitä joskus parikymppisenä, kun ne oli muotia. En ole niitä enää 30 vuoteen käyttänyt. Jokin aika sitten oma 20v tyttäreni esitteli minulle tunikan, jonka oli itselleen ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ensikesän festareille joku värikäs tunikka päälle ja leveä naisten olkihattu. Sitten vaan eturiviin pyörimään ja nostelemaan käsiä musiikin tahtiin. Me nuoremmat saadaan hävetä silmät päästä kun vanhat yrittää nuortua.
Tunika? Joo, käytin niitä joskus parikymppisenä, kun ne oli muotia. En ole niitä enää 30 vuoteen käyttänyt. Jokin aika sitten oma 20v tyttäreni esitteli minulle tunikan, jonka oli itselleen ostanut.
Ei tunikat kyllä olleet 30v sitten muotia. Joskus 15v sitten oli, silloin kun minä olin nuori.
Voi. Duunissa on yksi valioluokan nelikybäinen MILF jonka noistaisin milloin tahansa neukkarin pöydälle "duunattavaksi".
Ei voi olla hehkeä. Minä luovutan muutenkin jo 38-vuotiaana. Olen tyhmä ja sellaiseksi jään. Ei kiinnosta ulkonäkö. Olen vanha. En välitä enää mistään paitsi lapsesta.
"Noloa yrittää epätoivoisesti näyttää nuorelta! :D Tuossa iässä naisen tulee tajuta, että parasta ennen päiväys on ylitetty AIKOJA SITTEN."
Ei hehkeä tarkoita nuorta ja monet naiset ovat upeimmillaan siinä 50 vuotiaina.
Olen 43 ja laittaudun kyllä ihan niin kuin ennenkin - meikkaan ja laitan hiukset, pukeutumisessa käytän kapealahkeisia housuja, paitapuseroita, toppi & bleiseri yhdistelmää tai mekkoja. Korkokenkiä käytän myös.
Satsaan laadukkaisiin ihonhoitotuotteisiin ja olen normaalipainoinen.
Viime syksynä sain jonkun herätyksen, että täytän 40 seuraavana vuonna. Katsoin itseäni kunnolla peilistä ja järkytyin, (7 vuoden laiminlyönti itseään kohtaan näytti muuten todella pahalta) Tein totaalisen elämäntapamuutoksen. Aloin liikkua, ja tein ruokavaliomuutoksen ( Vilja, maito, sokeri pois). Paino pudonnut 10kg ( 7 vielä jäljellä), iho ja hiukset parantuneet huomattavasti.
Olen säästänyt yksiä housuja periaatteella " kyllä ne vielä joskus taas mahtuu" . Sovitin niitä tänään ja olivat löysät,itku tuli. Huomenna vaateostoksille. Säkkimalliset vaatteet lähtee roskiin.
Näytin nelikymppisenä kolmikymppiseltä, olin todella hehkeäkin. Nyt 50+ olen selvästi vanhentuneempi siitä. Kuitenkin studiossa otetuissa valokuvissa näytin hehkeältä ja nuorelta, kun olin meikattu ja ammattikuvaaja otti kuvat. Monta kuvaa oli tietysti huonojakin, mutta muutama oli ihan ällistyttävän hyviä ja näytän niissä kiistatta sensuellilta ja hehkeältä.
Suosittelen lämpimästi ammattilaisen kuvattavana käymistä kaikille keski-ikåisille, jotka haluavat itsestään sellaisen muiston. Se ilahduttaa ja nostaa itsetuntoa. Vielä kutkuttaisi käydä buduaarivalokuvissa näiden tavallisten kuvien lisäksi.
Ei ainakaan hehkeä voi olla.