Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten joku voi ostaa suklaakevyn, ottaa pari riviä ja laittaa kaappiin. MInua tietoisuus suklaasta polttisi niin että en saisi edes unta ja syönkin koko levyn heti

Vierailija
10.03.2023 |

MIhin sitä edes pitäisi säästellä kun lisää saa kaupasta?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä puolestani en voi ymmärtää ihmisiä, jotka hotkaisee levyllisen suklaata yhdellä istumalla. Rouske vaan kuuluu, kun leuat jauhaa sitä mukaa, kun rivit levystä napsahtelee irti.

Ja joo, olen juuri kuvaamasi, herkkujen säilöjä. Jos ei maistu kuin pari palaa, niin ei maistu. Eikä se kummittele yhtään missään. Odottaa seuraavaa herkkuhetkeä.

Onneksi emme asu yhdessä, se suklaasi nimittäin katoaisi :D Ap

Eli sen lisäksi, että olet ahmatti, olet myös varas. Vaikutatpa "kivalta" tyypiltä.

Höllääpä pipoasi vähän :D

Mitä hauskaa tuossa muka on? Tyyppi vetää omat ja toisten herkut naamaan kuin vähäjärkinen.

Vierailija
42/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielii epäterveestä suhteesta ruokaan. Ja luultavasti merkittävästä ylipainosta.

Olen ylipainoinen, joukkusuklaita on vielä jäljella, ei mitään kiirettä syödä niitä pois. Silloin tällöin otan yhden konvehdin, kerran viikossa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu tietynlaisesta geenipoikkeamasta, kulkee suvuittain, näillä on enempi myös syömishäiriöitä koska herkkyys nuoruusiän lihomiseen on suorastaan valtaisa, ongelma katoaa itsestään keski-ikään tullessa eikä sen jälkeen ole edes taipumusta lihomiseen. 

Jopas oli taas täyttä sontaa.

Vierailija
44/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön usein yhden tai kaksi palaa päivällisen jälkeen. Silloin tekee uusien mieli makeaa, mutta sen saa tyydytettyä pienellä määrällä.

Tänään muuten tilasin pizzaa, mutta puolillaan jälkeen ei enää tehnyt mieli enempää. Sitten söin pari palaa suklaata.

Vierailija
45/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä numero 42; se on JOULU, en tiedä mistä tuo joukku tuli. :D

Vierailija
46/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut jo neljä viikkoa kolme suklaalevyä avaamatta kaapissa. Lisäksi on joululta suklaarasia, josta otan pari palaa päivässä. Ei maistu enemmän.

Olet huippujääkaappisuklaasäästäjä. Rintamerkki tulossa!

Vierailija
47/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä numero 42; se on JOULU, en tiedä mistä tuo joukku tuli. :D

Joukkuesuklaat.

Vierailija
48/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä? Minulla nytkin pari levyä kaapissa, otan aina 3 palaa kerralla.

Vierailija
49/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaat jääkaapissa?! Onko makuaistinne mennyttä kalua vai mistä tuollainen säilytysratkaisu on peräisin?

Kukaan ammattilainen, joka työskentelee suklaan parissa, ei suosittele jääkaappisäilytystä, koska se vaikuttaa sekä makuun että koostumukseen "pilaten" suklaan. Myöskään liian lämmin säilytys ei ole hyväksi, mutta saunassa ei kukaan vielä maininnut säilövänsä...

Vierailija
50/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä ravitsevaa ruokaa ei herkkuhimotkaan käy ylivoimaiseksi ja pystyy elämään herkut jemmassa!

Vierailija
51/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pari palaa silloin tällöin. En ikinä koko levyä. Tulee huono olo. Jäätelöäkin menee joku desi kerralla. Lapseni on samanlainen. Jättää jäätelöä joskus lautaselle, kun ei jaksa. Hänen pulleat kaverit ei tajua tätä ollenkaan. Me olemme normaalipainoisia hoikahkoja.

Vierailija
52/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko kyseessä ROYAL Suklaa vai ei.

ROYAL suklaan houkutusta on miltei mahdoton vastustaa.

Vierailija
53/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja varmaan saa halvauksen, kun kerron, että joudun joskus heittämään suklaata kompostiin, koska sitä ei kukaan ole syönyt ja se on pilaantunut (tähän menee sitten aikaa, ihan pari viikkoa ei riitä, mutta pari vuotta kyllä, näköjään).

Vierailija
54/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaat jääkaapissa?! Onko makuaistinne mennyttä kalua vai mistä tuollainen säilytysratkaisu on peräisin?

Kukaan ammattilainen, joka työskentelee suklaan parissa, ei suosittele jääkaappisäilytystä, koska se vaikuttaa sekä makuun että koostumukseen "pilaten" suklaan. Myöskään liian lämmin säilytys ei ole hyväksi, mutta saunassa ei kukaan vielä maininnut säilövänsä...

Minttukrokantti maistuu paremmalle kylmänä. Viileä tunne tulee suuhun. Voi pitää myös kädessä hetken ilman että sormet ihan tahmeena ja ruskeat.

Vierailija
55/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun jemmoissani suklaat pääsee helposti vanhenemaan, unohdan ne sinne, jos muut ei satu löytämään. Sain yli kuukausi sitten Fazerin sinisen, hyvä jos pari riviä sain syötyä tuona aikana. Lahjoittelin sitten loput pojille syötäväksi, heihin uppoaa suklaa aina, puhumattakaan heidän isästään.

Sama. Mulla on yksi kaapppi täynnä herkkuja enkä saa edes herkuttelupäivinä tehtyä siihen kauan isoa vajetta. Suklaalevyjä on tällä hetkellä jotain 7 kpl ja olen viimeksi syönyt suklaata pari kuukautta sitten puoli levyä.

Vierailija
56/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä puolestani en voi ymmärtää ihmisiä, jotka hotkaisee levyllisen suklaata yhdellä istumalla. Rouske vaan kuuluu, kun leuat jauhaa sitä mukaa, kun rivit levystä napsahtelee irti.

Ja joo, olen juuri kuvaamasi, herkkujen säilöjä. Jos ei maistu kuin pari palaa, niin ei maistu. Eikä se kummittele yhtään missään. Odottaa seuraavaa herkkuhetkeä.

Onneksi emme asu yhdessä, se suklaasi nimittäin katoaisi :D Ap

Oi tiedän, sillä satun asumaan ahmatin kanssa, joka elää ajatellen niin, että kaikki mikä jää kerralla syömättä olisi vapaata riistaa 🤨😒

Vierailija
57/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan syödä palan suklaastani ja annan loput vaimolleni kun ettei päivämäärävanhene tai hänen tarvitse käydä ryöstöretkellä. Hän antaa salmiakit puolestaan minulle samoin muut irtokarkit jos ostanut. Ne eivät säily yhtä istumaa kauempaa itselläni. 

Vierailija
58/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa elopainokilot niin osataan analysoida tarkemmin.

Jouluna en syö konvehteja vaikka tarjotaan. Wienernougata ostan itse rasian jouluna ja syön sen noin viikon sisällä. Muulloin keksisuklaa 25 g riittää tyydyttämään suklaanhimon ja niitä ostan melkein joka kuukausi muutaman kaappiin karkkipäivän varalle. Joskus 60 g kaurasuklaapatukka myös menee mutta tuo 25 g sopii laihduttajalle paremmin.

Herkuttelen nauriilla, se kummittelee mielessäni jääkaapista. Taidan kohta hakua rouskuteltavaksi.

Vegaani 100 kg, mitä haluat analysoida?

Vierailija
59/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi syödä suklaata kuin muutaman palan kerrallaan, tulee äklö olo

Vierailija
60/78 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pystyn säilömään avattua suklaalevyä vaikka viikkokausia. Sipsit sen sijaan menevät nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän