Oletko kateellinen Johanna Harlinille?
Kommentit (27)
En. Enkä Minttu Räikkösellekään tai muiden miljonäärien vaimoille. Rahat haluaisin, mutta en niitä miehiä. Näillä naisilla itsellään ei ole rahoja eli joutuu miehiään miellyttämään, pyytämään rahaa. Ei kivaa.
En - en haluaisi olla julkisuudessa mistään syystä
Ei käy Johannaa kateeksi nyt, eikä varsinkaan 15 vuoden päästä kun Johannalla on riesanaan teini-ikäinen ja ikääntynyt puoliso.
Olen. Ihana huomaavainen mies, täydellinen lapsi, lämmin asuinympäristö, ei tarvitse tehdä päivääkään oikeita töitä.
Olen. Johanna saa Rennyn ihanaa isoa giggeliä.
No olen! Hän on nuori ja kaunis ja minäkin haluaisin kuherrella Rennyn kainalossa!
Pertti53
Joo, rahat kelpaisi. Ja hän on myös kaunis. Renny ei ole oikein tyyppiäni ja pikkulapsiaika, ei kiitos sillekin.
En ole. No Mintulla ja Kimillä on pieni ikäero, Kimi on 43 ja Minttu 36 mutta nuo muut isänsä ikäisten kanssa.....Mintulla taitaa olla jotain omia tulojakin.
........Vanhoja pian horiseviksi muuttuvia ukkoja....Ikä on vaan sellainen juttu, että se alkaa näkyä parisuhteessakin. Sääliksi lähinnä käy. Noilla likoilla ei ole omaa rahaakaan luultavasti ja avioehdot mahtaa olla tehtyinä. Lähinnä tulee mieleen koreasti puetut piiat.....noi veskat, killuttimet ja kalliit puvut ei tuo onnea elämään.
Itse en haluaisi ryhtyä noin riippuvaiseksi yhdestäkään äijästä.
Ei helvetti! Miksi kukaan olisi! Siis nuori ja kaunis nainen mutta herää nyt aamulla siellä ja siitä seurasta! Kyllä menee nuoruus hukkaan.
Tunteekohan Renny kullissaan edelleen jäätävän poltteen...
Vierailija kirjoitti:
Ei käy Johannaa kateeksi nyt, eikä varsinkaan 15 vuoden päästä kun Johannalla on riesanaan teini-ikäinen ja ikääntynyt puoliso.
Johanna on astunut paskaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ihana huomaavainen mies, täydellinen lapsi, lämmin asuinympäristö, ei tarvitse tehdä päivääkään oikeita töitä.
Niin, nuorena kun tuollaiseen lähtee eikä tee töitä, rikas mies elättää (onko Renny rikas, kai se on?), on varmasti mukavaa, luksusta, eikä tarvitse huolehtia asioista. Mutta onko se myös samalla kultainen häkki mihin joutuu ja jää monet tärkeät asiat tekemättä, mm. opiskelu. Sen lauluja laulat kenen leipää syöt ja siitä leivänsyöttäjästä olet riippuvainen.
En todellakaan, Renny on ällöttävä. Käytökseltä ja ulkonäöltä, ollut aina kaiken ikäisenä. En koskis miljardeistakaan.
Johanna on nätti nainen, joka onneksi hankki fiksun tutkinnon ennen avioliittoaan. Sillä työllistyy sitten keski-ikäisenäkin vielä, kun on eronnut yh ja palaa Suomeen etsimään sitä oikeaa puolisoaan.
Tietysti. Renny on komea, nuori, rikas ja rehellinen huippuohjaaja.