Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kateellinen Johanna Harlinille?

Vierailija
10.03.2023 |

Vastaapa rehellisesti.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Renny on komea, nuori, rikas ja rehellinen huippuohjaaja.

Vierailija
2/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä Minttu Räikkösellekään tai muiden miljonäärien vaimoille. Rahat haluaisin, mutta en niitä miehiä. Näillä naisilla itsellään ei ole rahoja eli joutuu miehiään miellyttämään, pyytämään rahaa. Ei kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En - en haluaisi olla julkisuudessa mistään syystä

Vierailija
4/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
5/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy Johannaa kateeksi nyt, eikä varsinkaan 15 vuoden päästä kun Johannalla on riesanaan teini-ikäinen ja ikääntynyt puoliso.

Vierailija
6/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ihana huomaavainen mies, täydellinen lapsi, lämmin asuinympäristö, ei tarvitse tehdä päivääkään oikeita töitä.

Vierailija
7/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
8/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en todellakaan.

Vierailija
9/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Johanna saa Rennyn ihanaa isoa giggeliä.

Vierailija
10/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
11/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen! Hän on nuori ja kaunis ja minäkin haluaisin kuherrella Rennyn kainalossa!

Pertti53

Vierailija
12/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rahat kelpaisi. Ja hän on myös kaunis. Renny ei ole oikein tyyppiäni ja pikkulapsiaika, ei kiitos sillekin.

Vierailija
13/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. No Mintulla ja Kimillä on pieni ikäero, Kimi on 43 ja Minttu 36 mutta nuo muut isänsä ikäisten kanssa.....Mintulla taitaa olla jotain omia tulojakin. 

........Vanhoja pian horiseviksi muuttuvia ukkoja....Ikä on vaan sellainen juttu, että se alkaa näkyä parisuhteessakin. Sääliksi lähinnä käy. Noilla likoilla ei ole omaa rahaakaan luultavasti ja avioehdot mahtaa olla tehtyinä. Lähinnä tulee mieleen koreasti puetut piiat.....noi veskat, killuttimet ja kalliit puvut ei tuo onnea elämään. 

Itse en haluaisi ryhtyä noin riippuvaiseksi yhdestäkään äijästä. 

Vierailija
14/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti! Miksi kukaan olisi! Siis nuori ja kaunis nainen mutta herää nyt aamulla siellä ja siitä seurasta! Kyllä menee nuoruus hukkaan.

Vierailija
15/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Hän ei ole edes kaunis.

Vierailija
16/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Kysytkö vitsinä?

Vierailija
17/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteekohan Renny kullissaan edelleen jäätävän poltteen...

Vierailija
18/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy Johannaa kateeksi nyt, eikä varsinkaan 15 vuoden päästä kun Johannalla on riesanaan teini-ikäinen ja ikääntynyt puoliso.

Johanna on astunut paskaan.

Vierailija
19/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ihana huomaavainen mies, täydellinen lapsi, lämmin asuinympäristö, ei tarvitse tehdä päivääkään oikeita töitä.

Niin, nuorena kun tuollaiseen lähtee eikä tee töitä, rikas mies elättää (onko Renny rikas, kai se on?), on varmasti mukavaa, luksusta, eikä tarvitse huolehtia asioista. Mutta onko se myös samalla kultainen häkki mihin joutuu ja jää monet tärkeät asiat tekemättä, mm. opiskelu. Sen lauluja laulat kenen leipää syöt ja siitä leivänsyöttäjästä olet riippuvainen.

Vierailija
20/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, Renny on ällöttävä. Käytökseltä ja ulkonäöltä, ollut aina kaiken ikäisenä. En koskis miljardeistakaan.

Johanna on nätti nainen, joka onneksi hankki fiksun tutkinnon ennen avioliittoaan. Sillä työllistyy sitten keski-ikäisenäkin vielä, kun on eronnut yh ja palaa Suomeen etsimään sitä oikeaa puolisoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi