Akseli Herlevi muutti kaksioon vuokralle
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vaan kirjoitti:
Eikö se olekkaan rikas että voisi ostaa kattohuoneiston mistä vaan.
Pelaa fiksusti. Investoi voitot sen sijaan, että itse nostaisi ne. Tulevaisuudessa voi nostaa sitten sitä enemmän.
velkojaan se maksaa kaikilla voitoilla
Niin, sitähän se investointi tarkoittaa.
JEE! minullakin on toivoo, olen lihava kokki joka sijottanut pikavippeihin ja maksan niitä takaisin joka kk, eli se on investointia ollutkin eikä velkaantumista.
Eipä taida sitten kaikki lihavat kokit älytä bisneksestä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vaan kirjoitti:
Eikö se olekkaan rikas että voisi ostaa kattohuoneiston mistä vaan.
Pelaa fiksusti. Investoi voitot sen sijaan, että itse nostaisi ne. Tulevaisuudessa voi nostaa sitten sitä enemmän.
Tän kaverin tulevaisuus on kyllä aika heikolla pohjalla jos ei muuta elintapojaan, kannattaisi tuhlata nyt jos jtn saa irti.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaisi. Ei viitsi katsoa burgerimiehet - ohjelmaa kun inhottaa tuonluokan mässäily. Se ei ole ikinä ok mutta vielä vähemmän nykyaikana kun tiedämme maailman tilanteen. Miksi tv-tuotanto tukee noiden pulskujen matkoja ja mässinkiä?
Mitäpä jos kysyisit niiden sponsoreilta? :D
Tää sarjahan on ihan täysin ostettua mainosta, niin paljo tuotesijottelua että pahaa tekee se mainostaminen joka käänteessä. En ihmettelisi jos maikkarille maksetaan että näyttää tätä.
Joskus muutamia vuosia Herlevi oli jollain messuilla kokkailemassa, ja yök, ei pystynyt katsomaan alkua pidemmälle. Hygienia oli mitä oli, vaikka siihen pisteelle oli järjestetty juokseva vesi, eli rakennettu hana. Kertaakaan ei pessyt käsiään, ja pyyhki välillä niitä johonkin paidan liepeeseen. Muutaman minuutin katsomisen jälkeen oli pakko lähteä pois, niin kuvottavaa oli koko touhu,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuuko toi edes asumaan kaksiossa?
repesin röhönauruun
Minä myös. Yllätti.
Vierailija kirjoitti:
Tää sarjahan on ihan täysin ostettua mainosta, niin paljo tuotesijottelua että pahaa tekee se mainostaminen joka käänteessä. En ihmettelisi jos maikkarille maksetaan että näyttää tätä.
Niinpä se kuvio taitaa näissä juuri mennäkin. Fazer, Valio, Wolt ja kumppanit maksaa tuotteidensa mainostamisesta ensin jätkille ja sitten Neloselle käytännössä tunnin mittaisesta mainospaikasta.
AV:n typerimmät aloitukset top viitoseen pääsee tällä keskustelun otsikolla.
Vierailija kirjoitti:
Pirun hyvä sarja, kun vaan skippaa ne ruuanlaitot lopusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä se kuvio taitaa näissä juuri mennäkin. Fazer, Valio, Wolt ja kumppanit maksaa tuotteidensa mainostamisesta ensin jätkille ja sitten Neloselle käytännössä tunnin mittaisesta mainospaikasta.
olin näkevinäni joskus että joku herlevi tuotti itse tän kuran, eli kaupittelee myös sen telkkariin (eli itse maksaa että saa olla ruudussa) ja mainostaa sen takia niitä tuotteitaan että sitä kautta saisi jonkun missin maksut maksettua, voin olla väärässäkin
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista? Eikö hän tienannut miljoonia ravintoloillaan? Muistan lukeneeni että pelkästään Helsingin Lönnrothinkadun ravintola tuotti 420 000 euroa voittoa vuodessa.
Syönyt jo ne rahat : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olin näkevinäni joskus että joku herlevi tuotti itse tän kuran, eli kaupittelee myös sen telkkariin (eli itse maksaa että saa olla ruudussa) ja mainostaa sen takia niitä tuotteitaan että sitä kautta saisi jonkun missin maksut maksettua, voin olla väärässäkin
Olet väärässä, mutta ei siitä kannata olla pahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
AV:n typerimmät aloitukset top viitoseen pääsee tällä keskustelun otsikolla.
Ja halusit itsekin olla mukana. Hienoa!
Mun mies katsoo joskus tota sarjaa. Itse en pysty, kun noi laardikasat vetää ruokaa kaksin käsin naamaan, tulee itselle mieleen lähinnä ruveta kasvisyöjäksi...
Vierailija kirjoitti:
Mun mies katsoo joskus tota sarjaa. Itse en pysty, kun noi laardikasat vetää ruokaa kaksin käsin naamaan, tulee itselle mieleen lähinnä ruveta kasvisyöjäksi...
Kannattaa pidättäytyä myös niistä kasviksista pari kolme päivää aina kerrallaan, pelkällä vedelläkin elää. Semmoinen 5-2 on ihan sopiva anoreksian aloitussarjaksi, viitenä päivänä syöt vähän ja kahtena et ollenkaan. Parin kuukauden päästä voit alkaa kokeilemaan varovasti, onko rasvaprosentti kohdillaan, ja jos ei vielä, yhtenä päivänä viidestä voi alkaa varovasti laittamaan sormia kurkkuun ja oksentamaan sen ruuan pois.
Siitä se lähtee! Eipähän kukaan ainakaan sinua pääse kutsumaan laardikasaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista että ohjelmista tullu ns. pitkiä mainoksia, jokunen tuotesijottelu vois mennä mutta kun sitä tuputetaan joka käänteessä pakkopullana.
Vierailija kirjoitti:
Kaks ukkoa käy televisiossa grillillä -> Laardikasat vetää ruokaa kaksin käsin naamaan :D :D :D
Ihan kiva mies on. Toivottavasti tajuaa joskus ylipainon vaarat. On meinaa vielä nuori.
Pikavippejä ylipäätään ottaneena ihan ymmärrettävää, että käsität investoinnin noin.