Akseli Herlevi muutti kaksioon vuokralle
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista? Eikö hän tienannut miljoonia ravintoloillaan? Muistan lukeneeni että pelkästään Helsingin Lönnrothinkadun ravintola tuotti 420 000 euroa voittoa vuodessa.
Verokoneen mukaan on nostanut yrityksestään rahaa hyvin maltillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mahtuuko toi edes asumaan kaksiossa?
repesin röhönauruun
Vierailija kirjoitti:
burgerimiehet kaksiossa olis kyl mahtava formaatti, näen silmissä kun lihahiki täyttää puolet kämpästä ja se jäätävä öhinä kun ei mahdu edes kääntyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
burgerimiehet kaksiossa olis kyl mahtava formaatti, näen silmissä kun lihahiki täyttää puolet kämpästä ja se jäätävä öhinä kun ei mahdu edes kääntyyn
Jätkä osaa ruuanlaiton ja bisneksen sekä matkailee työkseen. Eipä oo Herlevissä paljo muuta kulmaa pilkalle kuin ylipaino :D Pitäkää kiinni siitä mitä teillä on.
Minua haittaisi se, että koskaan ei tiedä milloin saa sydänkohtauksen tai verisuonet muuten vaan tukossa. 35- vuotias mies ja tuossa kunnossa. Olen itse nainen ja saman ikäinen kuin Ake.
Hänen kannattaisi käydä yksityisellä lääkärillä hakemassa ozempic resepti.
kelpaisi muuten, mutta sarjasta on käynyt ilmi, että käyttää alkoholia ilmeisen paljon ja lisäksi minua risoo henkilökohtaisesti yletön ja liiallinen voin käyttö. Ylipainosta viis, siitä on helpointa päästä eroon, mutta päihteet on ehdoton turn off
Eikö se olekkaan rikas että voisi ostaa kattohuoneiston mistä vaan.
Kysyn vaan kirjoitti:
Pelaa fiksusti. Investoi voitot sen sijaan, että itse nostaisi ne. Tulevaisuudessa voi nostaa sitten sitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä osaa ruuanlaiton ja bisneksen sekä matkailee työkseen. Eipä oo Herlevissä paljo muuta kulmaa pilkalle kuin ylipaino :D Pitäkää kiinni siitä mitä teillä on.
Yhden TV-sarjan kuvaukset. Matkailee työkseen😆🤣😂
Todella surkimus täytyy miehen olla jos tollasia fanittaa. Naisethan ei todellakaan fanita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viides kausi.
Vierailija kirjoitti:
Todella surkimus täytyy miehen olla jos tollasia fanittaa. Naisethan ei todellakaan fanita.
Fanitan todellakin.
Läski jauhelihapihvinpalvoja. EHAANA🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoho, eikö David Attenborough tai Jacques Cousteau muka matkailleet työkseen, tampio? :D :D :D
Pelkäänpä että noilla elintavoilla muuttaa seuraavaksi puutalon yksiöön kellarikerrokseen..
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vaan kirjoitti:
Pelaa fiksusti. Investoi voitot sen sijaan, että itse nostaisi ne. Tulevaisuudessa voi nostaa sitten sitä enemmän.
velkojaan se maksaa kaikilla voitoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vaan kirjoitti:
Niin, sitähän se investointi tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vaan kirjoitti:
Niin, sitähän se investointi tarkoittaa.
JEE! minullakin on toivoo, olen lihava kokki joka sijottanut pikavippeihin ja maksan niitä takaisin joka kk, eli se on investointia ollutkin eikä velkaantumista.
Ei tarvitse olla omaa taloa. Tuskin edes vielä tietää mihin haluaa asettua ja vielä tuskin haluaa asettua mihinkään.