Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia asioita on sattunut sulle vauvan yövalvottamisen=sinun väsymyksesi ansiosta?

Vierailija
23.11.2006 |

Minä voisin laittaa tähän muutaman omani:

1.Lähdin kauppaan lastenvaunujen kanssa ja otin roskiksen vaunujen alakoriin mukaan ajatellen että lykkään sen matkan varrella roskakatokseen.

Sinne alas se sitten jäi haisemaan koko kauppareissun ajaksi.

2.Yöllä unissani seisoin pinnasängyn vieressä tuntemattomasta syystä, mies heräsi siihen ja ihmetteli ähellystäni.

Aamulla herättyämme vauvamme oli ilkosen alasti sängyssään, enkä vieläkään ymmärrä miksi hänet riisuin. Lakanat tietysti märät.

3.Nukahdin eräänä iltana vauva viereeni sängyllä kovaa väsymystäni. Heräsin jossain vaiheessa yöllä nostamaan vauvan sänkyyn.

Aamuyöstä mies heräsi itkuuni, kun haparoin makuuhuoneessa miehen likapyykkejä ja itkin että " Mä olen sen nyt pudottanut sängystä eikä sitä löydy mistään!"

Vielä yks:

Yöllä jälleen (ylläri ylläri) imetin vauvaa sängyssä makuullani ja nukahdin, KESKEN LIIVIVSUOJUKSENVAIHDON, tissi oli paljaana.

Heräsin siihen kun vauva oli itse myöhemmin löytänyt tissin ja imi sitä, ja joku suihkusi naamalleni komeassa kaaressa, ja sehän oli tietty paljaana oleva tissi joka suihkusi toisen tissin tyhjenemisen reaktiosta.

Ihmettelin myös joskus mustelmia, tai no, fritsuja tisseissäni joita mieheni EI ollut tehnyt. Nehän oli tullut siitä kun vauva oli kai nälissään etsinyt nänniä ;)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en monena yönä muistanut miten olin lapsen ottanut sängystään syömään. Johti siihen että nukkui koko yön vieressä, kun pelkäsin että unisena tiputan tai jotain. Ensimmäiset kuukaudet on myös aika usvan peitossa. Alussa ei edes eilisen tapahtumia pystynyt muistamaan. Ei vakavampaa.

Vierailija
22/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin lapselle aikaa yksityislekurille ja siinä kyselivät sos-tunnukset yms. jotka toki muistin, mutta kun vastaanottoapulainen kysyi ett " onko numerosi X0X-XXX?" totesin vaan että ei ole, se on varmasti vanha. Toisessa päässä oli aika hiljaista ja kysyi että olenko varma. Vastasin että juu, vaihdoin numeroa jokin aika sitten. Tällöin vastaanottoapulainen tuumasi että " joo, tää numero vaan näkyy meidän näytöllä kun soitat..."

Nolotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut vauvaksi ja säikähtänyt, etä tippuu sängystä.

Kerran heräsin aamulla siihen, että koira nukkuu tyytyväisenä mun kainalossa. On ilmeiseti liikuskellut jalkopäässä yöllä ja minä olen luullut, että vauva ryömii siellä ja repinyt kainaloon nukkumaan.

Kerran olin lähdössä koiran kanssa vaunulenkille ja seisoin alaovella vaunujen kanssa hihna kädessä. Hetken mietin, että nyt jotain puuttuu ja sitten tajusin:" Kele, se koira jäi sisälle!" Koiran ilme oli aika paljon puhuva, kun sen menin hakemaan... =)

Vierailija
24/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös etsinyt vauvaa peiton alta vaikka omassa sängyssään nukkuikin.

Kaupassa ollessani (yksin siis) seisoin kassajonossa vastikepaketti sylissäni ja heijasin sitä hiljalleen puolelta toiselle ja höpötin että kohta ollaan kotona kulta ja pääset omaan sänkyyn nukkumaan... " Heräsin" vasta, kun muut jonottajat katsoivat kummeksuen.

Tyhjiä ostoskärryjä tuli heijattua myös enenmmän kuin kerran...

Vierailija
25/30 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamaan. Huomasin heti eron kun lopetin imetyksen, omat yöheräämiset muuttui vaikeammiksi. Mutta tottahan jos on öisin valvova vauva tms., ei siinä mitkään hormoonit enää auta. Mutta että ihan niin kamalaa se öisin heräily ja katkonaiset unet ei mielestäni ollu kuin voisi kuvitella.

Vierailija
26/30 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen raukka sitten sai tyytyä olemaan ilman /märissä vaipoissa.

Vierailija
27/30 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tyyliin " mitäs mä meinasinkaan tehdä" tai " missähän se juuri käsissäni kantama tavara nyt on" jne. Pahinta lienee se, että olin kyllä useamman kerran hyvin vähällä heittää vauvan seinään, kun ei enää hermot pitäneet väsymyksen keskellä.

Vierailija
28/30 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa olen useasti maksanut ostokset ja lähtenyt kävelemään pois, sitten on kassa huudellut perään että otatko nuo mukaan...

Vierailija
29/30 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tajunnut ajoissa! Meillä oli myös pikkusiskoni hoidossa (4v) ja kaksi kissaa löytyy myös, noh.. laitoin siskolle aamupalaa ja samalla ruokin kissat. Kuinkas ollakkaan kissat olivat tyytyväisiä kun saivat muroista maidot, mutta jostain kumman syystä siskolle ei kelvannut miumau muona :D (ei muuten aikoihin tullut yöksi:)

Tää on varmaan paras tohellus: Yöllä heräsin tyttöä syöttämään, havahdun siihen kun tuputan pulloa miehelle, raukka säikähti kamalasti kun kesken unien tulen häiritsemään..

Tavaroiden nimet on unohtunu ja ostoskärryt saivat kyytiä jne...

Vierailija
30/30 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit monesti olen tekemässä jotain ja keskenkaiken unohdan et mitä.

Kerran luulin et en ollut syöttänyt alle viikon ikäistä vauvaa ollenkaan. Olin nukkunut niin sikeästi et en muistanut mieheni nostaneen vauvan tissille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi