Mitä ajattelet jos viisikymppinen nainen sanoo olevansa kotiäiti
Kommentit (28)
Kotimummo olisi osuvampi nimitys. Viisikymppinen on auttamatta liian vanha pikkulasten kotiäidiksi.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi laittaa mitä mieltä olen, mutta eiköhän nämä lapset ole jo kouluikäisiä....joten siitä voi äkkiä päätellä onko ihminen laiska.
Ja tästä voi päätellä että kirjoittaja on varsin ilkeä ja ahdasmielinen ihminen joka ei pysty kunnioittamaan toisten erilaisia valintoja elämässä.
Minä lapseton kohta kuuskymppinen sanoin just viime viikolla olevani kotiäiti. Mitä se kellekään kuuluu miksen ole työelämässä, ja tässä tapauksessa kuulija kyllä tajusi että oli ns läppä toi kotiäitiys.
Olen 52v kotiäiti. Saatiin lapset myöhemmällä iällä. Meillä 5v kaksoset sekä 6v ja 7v lapset. Olen kotona ja osittain miehen firmassa töissä. Ennen lapsia tein hyvän työuran eikä harmita lainkaan, että nyt keskityn täysiin lapsiin, kotiin, mieheen sekä itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän ei ole vielä mitään. Törmäsin hiljattain päälle kuusikymppiseen vaaliehdokkaaseen, joka oli laittanut tittelikseen kotiäiti. Tuon ikäisenä olisi parempi mainita olevansa vaikka isoäiti tai jotain muuta, kun on ihan selvää, että jälkikasvu on lentänyt pesästä jo vuosikymmeniä sitten.
Ei meidän kaikki lapset ole lentänyt pois pesästä, kun täytämme 60v. Ollaan toki jo myös isovanhempia. Uskossa emme ole.
huudan kuin sireeni, paheksun ja kauhistelen
Jos se myy pervoille käytettyjä pikkareita tekaistulla profiililla.