Mies! Mikä on typerintä mitä deittisi on sanonut tai tehnyt?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viimeisintä naista, jonka kanssa olen yhden illan viettänyt, olivat molemmat taiteellisia, ja luulivat, että taiteellisuus on sama asia kuin luovuus. Ei ole.
Luovia ammatteja ei ole olemassa, on vain luovia yksilöitä, ja siellä missä todellista kehitystä tapahtuu, on myös luovia yksilöitä.
Todellinen luovuus on todella harvinainen asia.
Moni esimerkki tässä ketjussa on ollut ihan ymmärrettävä, mutta tämä kuulostaa lähinnä turhannillitykseltä.
Terveisin ei-taiteellinen, ei-luova nainen
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viimeisintä naista, jonka kanssa olen yhden illan viettänyt, olivat molemmat taiteellisia, ja luulivat, että taiteellisuus on sama asia kuin luovuus. Ei ole.
Luovia ammatteja ei ole olemassa, on vain luovia yksilöitä, ja siellä missä todellista kehitystä tapahtuu, on myös luovia yksilöitä.
Besserwisserit ovat heittämällä ärsyttävimpiä treffikumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni esimerkki tässä ketjussa on ollut ihan ymmärrettävä, mutta tämä kuulostaa lähinnä turhannillitykseltä.
Terveisin ei-taiteellinen, ei-luova nainen
Totta ja myös huonolta itsetunnolta ja siltä että tuolla märinällä kompensoidaan jotain salattua kateutta luovien/taiteellisten alojen ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tulin treffit paikalle,nainen huuteli pöydästä mitä haluaa.tiskiltä.
Kun olin tuonut mitä haluaa ja istahtanut pöytään,alkoi kertoa edellisistä panoistaan.miten olivat menneet ja missä tapahtuneet.
Lähdin samantien.Tuo naisten kehuminen panoista ja edellisistä kumppaneista on kyllä niin perinteistä. Siihen on pakko olla vain kaksi mahdollista syytä:
1) Nainen kuvittelee, että myös miehiä viehättää nainen, jolla on paljon kysyntää miesten keskuudessa. Naista itseään viehättää tällainen mies, joten nainen ajattelee, että näin se menee myös miehillä.
2) Nainen testaa miestä, hyväksyykö mies parisuhteeseen naisen, jolla on ollut lukuisia seksikumppaneita
Ei muuten viehätä mies, jolla paljon kysyntää. Käytetty mikä käytetty ja liian usein loppuun käytetty. Oli pakko tulla korjaamaan.
t. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Siteerasi Scriptaa.
Osoittaa mielenkiintoa yhteiskunnallisia asioita ja Isänmaan tilaa kohtaan! Osoittaa järkevää suhtautumista kiistämättömiin tosiasioihin ja älyä!
Vakava turn-ON! Onks' vapaa vielä?
On kyllä varsin vähäisiä syntejä, kun vertaa miesten tekosiin tuossa toisessa ketjussa. Määrittelee väärin luovuuden tai kertoo olevansa seksuaalisesti aktiivinen. Onpa hirveää. Eipä sillä, kyllä seuransa saa valita. Mutta tylsä ketju tulee näistä 😂.
Puhelimen rassaaminen koko ajan. "Kun mulla on niiiin paljon kavereit".
Ei tullut toisia treffejä
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen rassaaminen koko ajan. "Kun mulla on niiiin paljon kavereit".
Ei tullut toisia treffejä
Omg. Hirveää.
Puhui vain itsestään. Matkoista, harrastuksista jne. Puhukoot jollekin muulle.
Sanoi ettei hänellä ole nälkä just kun olin saanu ruuan valmiiksi.
Kutsuin häntä kakaraksi, jolloin hän lopulta sitten söi puolikkaan annoksen.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä varsin vähäisiä syntejä, kun vertaa miesten tekosiin tuossa toisessa ketjussa. Määrittelee väärin luovuuden tai kertoo olevansa seksuaalisesti aktiivinen. Onpa hirveää. Eipä sillä, kyllä seuransa saa valita. Mutta tylsä ketju tulee näistä 😂.
Ja sinulle olisi täysin ok, jos mies alkaisi ensimmäisillä treffeillä kertomaan siitä, miten paljon on tällä hetkellä naisia kierrossa? Enpä usko, että kovinkaan moni nainen olisi otettu tuosta ilmoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen taas vasta vanhempana ymmärtänyt kuinka paljon luovia ihmisiä onkaan! Nuorena ja naiivina ajattelin esimerkiksi, että insinöörit tekee tylsiä juttuja ja laskee vaan oppimillaan kaavoilla samoja asioita päivästä toiseen. Ehkä jotkut tekeekin, mutta insinöörejä on suurissa määrin myös tosi luovissa töissä, joissa tehdään koko ajan uutta ja keksitään ratkaisuja ihmisten tarpeisiin. Väärin olisi väittää että vain taidealat on luovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tulin treffit paikalle,nainen huuteli pöydästä mitä haluaa.tiskiltä.
Kun olin tuonut mitä haluaa ja istahtanut pöytään,alkoi kertoa edellisistä panoistaan.miten olivat menneet ja missä tapahtuneet.
Lähdin samantien.Tuo naisten kehuminen panoista ja edellisistä kumppaneista on kyllä niin perinteistä. Siihen on pakko olla vain kaksi mahdollista syytä:
1) Nainen kuvittelee, että myös miehiä viehättää nainen, jolla on paljon kysyntää miesten keskuudessa. Naista itseään viehättää tällainen mies, joten nainen ajattelee, että näin se menee myös miehillä.
2) Nainen testaa miestä, hyväksyykö mies parisuhteeseen naisen, jolla on ollut lukuisia seksikumppaneita
Ei muuten viehätä mies, jolla paljon kysyntää. Käytetty mikä käytetty ja liian usein loppuun käytetty. Oli pakko tulla korjaamaan.
t. Nainen
Eipä.
Vaimomatskuahan noin fiksu nainen olisi.
-m