Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Mikä on typerintä mitä deittisi on sanonut tai tehnyt?

Vierailija
09.03.2023 |

Mies. Kerropa tylyin treffikokemuksesi?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kahvilla ja tokaisi yhtäkkiä että sukupuolia on vain kaksi. Ryntäsin heti pois.

Vaimomatskuahan noin fiksu nainen olisi.

-m

Vierailija
22/36 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viimeisintä naista, jonka kanssa olen yhden illan viettänyt, olivat molemmat taiteellisia, ja luulivat, että taiteellisuus on sama asia kuin luovuus. Ei ole. 

Luovia ammatteja ei ole olemassa, on vain luovia yksilöitä, ja siellä missä todellista kehitystä tapahtuu, on myös luovia yksilöitä. 

Todellinen luovuus on todella harvinainen asia. 

Moni esimerkki tässä ketjussa on ollut ihan ymmärrettävä, mutta tämä kuulostaa lähinnä turhannillitykseltä.

Terveisin ei-taiteellinen, ei-luova nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viimeisintä naista, jonka kanssa olen yhden illan viettänyt, olivat molemmat taiteellisia, ja luulivat, että taiteellisuus on sama asia kuin luovuus. Ei ole. 

Luovia ammatteja ei ole olemassa, on vain luovia yksilöitä, ja siellä missä todellista kehitystä tapahtuu, on myös luovia yksilöitä. 

Besserwisserit ovat heittämällä ärsyttävimpiä treffikumppaneita.

Vierailija
24/36 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni esimerkki tässä ketjussa on ollut ihan ymmärrettävä, mutta tämä kuulostaa lähinnä turhannillitykseltä.

Terveisin ei-taiteellinen, ei-luova nainen

Totta ja myös huonolta itsetunnolta ja siltä että tuolla märinällä kompensoidaan jotain salattua kateutta luovien/taiteellisten alojen ihmisiä kohtaan.

25/36 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/36 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tulin treffit paikalle,nainen huuteli pöydästä mitä haluaa.tiskiltä.

Kun olin tuonut mitä haluaa ja istahtanut pöytään,alkoi kertoa edellisistä panoistaan.miten olivat menneet ja missä tapahtuneet.

Lähdin samantien.

Tuo naisten kehuminen panoista ja edellisistä kumppaneista on kyllä niin perinteistä. Siihen on pakko olla vain kaksi mahdollista syytä:

1) Nainen kuvittelee, että myös miehiä viehättää nainen, jolla on paljon kysyntää miesten keskuudessa. Naista itseään viehättää tällainen mies, joten nainen ajattelee, että näin se menee myös miehillä.

2) Nainen testaa miestä, hyväksyykö mies parisuhteeseen naisen, jolla on ollut lukuisia seksikumppaneita

Ei muuten viehätä mies, jolla paljon kysyntää. Käytetty mikä käytetty ja liian usein loppuun käytetty. Oli pakko tulla korjaamaan.

t. Nainen

Vierailija
27/36 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siteerasi Scriptaa.

Osoittaa mielenkiintoa yhteiskunnallisia asioita ja Isänmaan tilaa kohtaan! Osoittaa järkevää suhtautumista kiistämättömiin tosiasioihin ja älyä!

Vakava turn-ON! Onks' vapaa vielä?

Vierailija
28/36 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä varsin vähäisiä syntejä, kun vertaa miesten tekosiin tuossa toisessa ketjussa. Määrittelee väärin luovuuden tai kertoo olevansa seksuaalisesti aktiivinen. Onpa hirveää. Eipä sillä, kyllä seuransa saa valita. Mutta tylsä ketju tulee näistä 😂.

29/36 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kommentteja?

Vierailija
30/36 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen rassaaminen koko ajan. "Kun mulla on niiiin paljon kavereit".

Ei tullut toisia treffejä

Vierailija
31/36 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen rassaaminen koko ajan. "Kun mulla on niiiin paljon kavereit".

Ei tullut toisia treffejä

Omg. Hirveää.

Vierailija
32/36 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui vain itsestään. Matkoista, harrastuksista jne. Puhukoot jollekin muulle.

Vierailija
33/36 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi ettei hänellä ole nälkä just kun olin saanu ruuan valmiiksi.

Kutsuin häntä kakaraksi, jolloin hän lopulta sitten söi puolikkaan annoksen.

Vierailija
34/36 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä varsin vähäisiä syntejä, kun vertaa miesten tekosiin tuossa toisessa ketjussa. Määrittelee väärin luovuuden tai kertoo olevansa seksuaalisesti aktiivinen. Onpa hirveää. Eipä sillä, kyllä seuransa saa valita. Mutta tylsä ketju tulee näistä 😂.

Ja sinulle olisi täysin ok, jos mies alkaisi ensimmäisillä treffeillä kertomaan siitä, miten paljon on tällä hetkellä naisia kierrossa? Enpä usko, että kovinkaan moni nainen olisi otettu tuosta ilmoituksesta.

Vierailija
35/36 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen taas vasta vanhempana ymmärtänyt kuinka paljon luovia ihmisiä onkaan! Nuorena ja naiivina ajattelin esimerkiksi, että insinöörit tekee tylsiä juttuja ja laskee vaan oppimillaan kaavoilla samoja asioita päivästä toiseen. Ehkä jotkut tekeekin, mutta insinöörejä on suurissa määrin myös tosi luovissa töissä, joissa tehdään koko ajan uutta ja keksitään ratkaisuja ihmisten tarpeisiin. Väärin olisi väittää että vain taidealat on luovia.

Vierailija
36/36 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tulin treffit paikalle,nainen huuteli pöydästä mitä haluaa.tiskiltä.

Kun olin tuonut mitä haluaa ja istahtanut pöytään,alkoi kertoa edellisistä panoistaan.miten olivat menneet ja missä tapahtuneet.

Lähdin samantien.

Tuo naisten kehuminen panoista ja edellisistä kumppaneista on kyllä niin perinteistä. Siihen on pakko olla vain kaksi mahdollista syytä:

1) Nainen kuvittelee, että myös miehiä viehättää nainen, jolla on paljon kysyntää miesten keskuudessa. Naista itseään viehättää tällainen mies, joten nainen ajattelee, että näin se menee myös miehillä.

2) Nainen testaa miestä, hyväksyykö mies parisuhteeseen naisen, jolla on ollut lukuisia seksikumppaneita

Ei muuten viehätä mies, jolla paljon kysyntää. Käytetty mikä käytetty ja liian usein loppuun käytetty. Oli pakko tulla korjaamaan.

t. Nainen

Eipä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi