SIIS KATOITTEKO NOITA BB:N TATSKOJA...kauheeta!
hannella kuin oksennus tai ripuliläjä... ollilla lukee Elli kädessä...jkauheeeeeee
Kommentit (14)
Ei kenenkään kuvat mitään kovin hyviä ollut.
Varsinkin Ollin. Karmee " elli" ;))))
Ihmeellisiä riipustuksia. Ollin varsinkin ihan ihmeellinen kiekura. Ja vielä niin iso ja noin näkyvällä paikalla. Poika varmaan katuu myöhemmin.
ja hienoja!
Millaisia tatuointeja te mahdatte arvostaa...
Jotain festareilla tehtyjä hennatatskoja intia-teemalla?
Mitä jos raahaisitte ne ahterinne vaikka ulos lenkille. Voisi se aivotoimintakin piristyä edes vähäsen
Hannen tatska oli kyllä aika outo, samoin Ollin
Ärsyttää vaan, kun täällä aina jauhetaan, niin kuin maailmassa ei muuta olisikaan, kuin ne hemmetin puusilmät.
Vai onko sinulla taito tietää asioista ja ihmisistä ilman, että edes näet niitä?
Ja itse en edes avaa ketjua, joka ei pätkääkään kiinnosta. kehotan tekemään samoin, niin ei tarvitse stressata. Tai sitten voi vaihtaa palstaa sellaiseen, joka ei ole nimeltään aihe vapaa.
ei mielestäni yksikään tervepäinen lähde, eli siksi ovat puusilmiä. Ja miksikö avaan näitä ketjuja? Ei täällä enää ole muita ketjuja.. En väsy ihmettelemään, kuinka köyhää on eräiden elämä.
Että minulla onneksi on muutakin elämää kuin BB ja AV
elämä tuntuu pyörivän näiden kahden kiintopisteen ympärillä. Ei jaksa käsittää.
Mielenkiintoista, että mielipiteeni ajaa sinut noin pahasti puolustuskannalle.
Minusta niihin voisi jättää kommentoimatta. Oli kyse sitten mistä vaan.
Ja nyt lopetan tämän viestiketjun tukkimisen viesteillä, jotka eivät koske aihetta.
Ole hyvä ja ole vinäkin tekemättä niin jatkossa. Älä avaa ketjuja, jotka eivät kiinnosta. Nytkin ekalla sivulla oli kaksi BB aloitusta. Keskity vaikka niihin muihin, joista ehkä löytyy jotain, joka sinuakin kiinnostaa.
Illan jatkoja sinulle (toivottavasti sinulle mielekkään aiheen parissa)
Minulla myös lienee oikeus todeta, että mokoma on mielestäni typerää. Jos vaikka joku huomaisi, että ihan oikeeakin elämää on olemassa.
Ja nehän on aluksi turvoksissa joten ei niistä saa kovin hyvin selvää ja näyttävät sotkusimmilta/mustimmilta kuin lopullinen tulos.