Mikä ihmeen julkinen taho ottaa yhteyttä aamulla klo 6.50?
Kaupungin numerosta näytti tulleen muttei henkilöinyt ketään tai osoittanut mitään virastoa tms. Ovikellokin soi kerran aamupäivällä. En vastannut puhelimeen enkä avannut ovea. Olen lomalla ja nukuin. Ei ollu mitään sovittukaan tälle päivälle. Lapsia on, mutta heilläkin loma tällä hetkellä eikä mitään sovittuna heilläkään. En yhtään tykkää tuntemattomista numeroista tai ovikellon pimpottelusta jos mitään ei ole sovittu.
Kommentit (61)
Jos näkee sen olevan virallinen taho. Siihen voi soittaa takaisin.
Eivät työn takia ehkä voi vastata. Mutta näkevät takaisin soittosi ja soittavat heti kun sopii.
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö se kuka oli yrittänyt soittaa??
Ei, mutta soitan tuohon numeroon huomenna klo 5 aamulla. Ap
Luulisi, että laittaisivat viestiä tyyliin:
"Hei, Yritimme tavoitella sinua liittyen ajanvaraukseesi. Soitathan numeroon 2552665220 heti kun pystyt. Ystävällisin terveisin Porvoon kunnan terveysasema"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole läheisiä. Ap
Ainahan on poliisi ja ulosottomies.
Ei ole niidenkään kanssa ollut tarvetta asioida ikävissä merkeissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosottomiehet
Ei ne tee töitä kuin virka-aikaan 8-16
Toimistohommat tehdään osapuilleen noin mutta käytännön perintähommat ja voudille määrätyt tehtävät tehdään kun asiakas saadaan kiinni. Esim. kanteet ja kiinniotot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole läheisiä. Ap
Miten voi asioida ulosottomiehen kanssa positiivissa merkeissä?
Vierailija kirjoitti:
MIksi teet tästä alotuksen 12 h päästä? Oletko edes selvillä kellonajoista?
Hän on lomalla joten on poistanut kellon käytön elämästään
Vierailija kirjoitti:
"Hei, Yritimme tavoitella sinua liittyen ajanvaraukseesi. Soitathan numeroon 2552665220 heti kun pystyt. Ystävällisin terveisin Porvoon kunnan terveysasema"
Mun työpaikalla ei ole tapana näpytellä viestejä eikä siihen ole mahdollisuuttakaan. Yritetään tavoitella potilasta soittamalla ja se on sitten hänen menetyksensä jos jossain psykoosissa ei uskalla puhelimeen vastata.
Kenellä on puhelin päällä 6:50 lomapäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole läheisiä. Ap
olemalla saajapuolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole läheisiä. Ap
Soittaa ulosottohenkilölle ja puhuu hänen kanssaan. Luulitko että ovat kun tiikerit kimpussa? Viimeksi kun soittivat niin palauttivat rahaa minulle. Eivät vaan voineet selvittää pankkitilini numeroa koska ulosmittausta ei kohdallani ollut (eivät saa kuulemma mennä tarkistamaan pankkitilejä muuten). Tiesin tämän koska Soite (Toimii täällä Keski-Pohjanmaalla ns. terveyspalvelujen tuottajana) oli laskun lähettänyt suoraan jollekin perintäfirmalle (jonka maksoin) vaikka E-lasku heidän kanssaan on tehty. Tietenkin soitin Soitteen laskutukseen ensin ja kysyin että mikä ihme teitä vaivaa. Näkyi kyllä erittäin hyvin heidän koneeltakin jotta E-laskutus on voimassa. Summa summarum: otettiin kaksi kertaa se lasku + perintäfirman kulut jotka loppujen lopuksi palautettiin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun työpaikalla ei ole tapana näpytellä viestejä eikä siihen ole mahdollisuuttakaan. Yritetään tavoitella potilasta soittamalla ja se on sitten hänen menetyksensä jos jossain psykoosissa ei uskalla puhelimeen vastata.
Niin, että v¨tunko väliä sillä, vaikka kuolisi kotiinsa kunhan vain sinun ei tarvitse yhtään ylimääräistä liikettä tehdä palkkasi eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole läheisiä. Ap
Soittaa ulosottohenkilölle ja puhuu hänen kanssaan. Luulitko että ovat kun tiikerit kimpussa? Viimeksi kun soittivat niin palauttivat rahaa minulle. Eivät vaan voineet selvittää pankkitilini numeroa koska ulosmittausta ei kohdallani ollut (eivät saa kuulemma mennä tarkistamaan pankkitilejä muuten). Tiesin tämän koska Soite (Toimii täällä Keski-Pohjanmaalla ns. terveyspalvelujen tuottajana) oli laskun lähettänyt suoraan jollekin perintäfirmalle (jonka maksoin) vaikka E-lasku heidän kanssaan on tehty. Tietenkin soitin Soitteen laskutukseen ensin ja kysyin että mikä ihme teitä vaivaa. Näkyi kyllä erittäin hyvin heidän koneeltakin jotta E-laskutus on voimassa. Summa summarum: otettiin kaksi kertaa se lasku + perintäfirman kulut jotka loppujen lopuksi palautettiin minulle.
No itse ajattelen, että jo se on negatiivinen asia, jos päätyy tilanteeseen, että pitää soittaa ulosottoon. En keksi yhtään positiivista tapaa joutua ulosottoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole läheisiä. Ap
Eipä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole läheisiä. Ap
olemalla saajapuolella
Ei sekään ole positiivista. Hirveästi ylimääräistä vaivaa ja kuluja, kun lähdetään laskuja perimään tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljä lähäri ei tajua, että ihminen voi olla vaikka TÖISSÄ eikä siksi PYSTY vastaamaan kun sinä soittelet. Sori siitä. Kaikilla meistä ei ole työaikana mahdollista juoruta puhelimessa niin kuin sinulla ilmeisesti on.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on puhelin päällä 6:50 lomapäivänä?
Mulla on puhelin päällä 24/7. Monestakin syystä. Lapset ja muistisairas äiti nyt olennaisimmasta päästä syyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljä lähäri ei tajua, että ihminen voi olla vaikka TÖISSÄ eikä siksi PYSTY vastaamaan kun sinä soittelet. Sori siitä. Kaikilla meistä ei ole työaikana mahdollista juoruta puhelimessa niin kuin sinulla ilmeisesti on.
Mitä sinäkään töiden tekemisestä tiedät? Sen vähän mitä olet lehdistä lukenut mutta et oikeastaan ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinäkään töiden tekemisestä tiedät? Sen vähän mitä olet lehdistä lukenut mutta et oikeastaan ymmärtänyt?
Tein töitä jo ennen kuin sinä olit rääkäissyt ensi huutosi. Älä muna rupea kanaa opettamaan.