Mikä ihmeen julkinen taho ottaa yhteyttä aamulla klo 6.50?
Kaupungin numerosta näytti tulleen muttei henkilöinyt ketään tai osoittanut mitään virastoa tms. Ovikellokin soi kerran aamupäivällä. En vastannut puhelimeen enkä avannut ovea. Olen lomalla ja nukuin. Ei ollu mitään sovittukaan tälle päivälle. Lapsia on, mutta heilläkin loma tällä hetkellä eikä mitään sovittuna heilläkään. En yhtään tykkää tuntemattomista numeroista tai ovikellon pimpottelusta jos mitään ei ole sovittu.
Kommentit (61)
Olisiko jollekin läheisellesi tapahtunut jotain , jota oltiin tulossa kertomaan sinulle?
Kyllähän täällä paljon tiedetään, mutta ehkä on vähän turhan toiveikasta kysyä palstalta kuka soitti sinulle. Vastaamalla puhelimeen sekin olisi selvinnyt.
Joo, kaupunki vaan haluaa ärsyttää sinua, kun tietävät ettet tykkää soitoista yms
Sosiaaliviranomainen se oli. Haiskahtaa lastensuojelulta.
Poliisi, Sossu, sairaala.
Kaikille olen laittanut viestiä, ettei pyytämättä saa olla yhteyksissä, vaan on pyydettävä audienssia kirjallisesti vähintään viikkoa etukäteen.
Poliisi voi ottaa yhteyttä, sairaala voi ottaa yhteyttä. Jos autoasi on vahingoitettu, talosi palaa, autosi on väärin parkkeerattu tai katuosuutesi joka kuuluu hoidettavaksesi aiheuttaa hengenvaaraa, voidaan sinuun ottaa yhteyttä. Velipoikani herätettiin perheineen kerran keskellä yötä palokunnan toimesta, kun piharakennus oli liekeissä. Onneksi öinen ohikulkija oli havainnut palon ja hälytti palokunnan. Myös siinä tapauksessa, että alueella on joku yleistä vaaraa aiheuttava tilanne, pyritään asukkaisiin ottamaan yhteyttä.
Mutta nuku sinä. Toivottavasti kohtaat loppusi kauniisti ja ylhäisessä yksinäisyydessä. Koska loma.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole läheisiä. Ap
Kerroit, että lapsilla on loma, sitten kerrot, ettei ole läheisiä. Eivätkö lapsesi ole läheisiä?
Tai sitten se on huijausnumero ja soittavat oikeasti jostain vinku-Intiasta. "Koneessasi on jotain vialla, asenna etäkäyttöohjelma jotta voimme tarkastaa laitteesi."
Voi olla myös sattumaa. Ovikello siis.
MIksi teet tästä alotuksen 12 h päästä? Oletko edes selvillä kellonajoista?
No ei nyt sossukaan kukonlaulun aikaan soittele kai. Ei ole autoa, asun kerrostalossa, lapset on kotona. Eikä ole muita läheisiä. Oli mitä oli. Laittavat varmaan viestiä jos kauheasti vielä asiaa.
Ap
Aamun hammaslääkäriajan peruutus esimerkiksi itselläni ollut noihin aikoihin
Ja olen totaalisen kyllästynyt puheluihin jotka tulevat ns. tavallisesta numerosta, ja sitten siellä on joku vinkuintialainen pölynimurikauppias.
Ap
Poliisi siellä kyselee rikoksistasi. Kannattaisi vastata niin ei tule ihan niin suurta kakkua.
Vierailija kirjoitti:
Ulosottomiehet
Ei ne tee töitä kuin virka-aikaan 8-16
Selvisikö se kuka oli yrittänyt soittaa??
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt sossukaan kukonlaulun aikaan soittele kai. Ei ole autoa, asun kerrostalossa, lapset on kotona. Eikä ole muita läheisiä. Oli mitä oli. Laittavat varmaan viestiä jos kauheasti vielä asiaa.
Ap
Kyllä Sossu päivystää 24/7, koska lasten hätäsijoitus.
Minulle ainakin soitettiin yöllä sairaalasta, että läheiseni on sairaalassa sydänoireiden vuoksi.