Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehtiikö juhannukseksi laihtua 15kg? Millä dieettillä? Paino nyt 97kg

Vierailija
08.03.2023 |

Otsikko

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova pitää dieetti olla. 2100 kcal on paljon, siihen-500 kcal ja jokapäiväinen liikunta kuluttaa 500g/vk, eli 2kg/kk. En käy kuntosalilla, työ liikkumista välillä istumista. Kotona jumppaan esim. kuminauhaan käyttäen välillä ihan perus liikkeitä. Tuo on itsellä ollut turvallinen painonpudotus. Olen herkkuperso, joten takapakkia olen ottanut. Vuosi sitten painoin 78kg, nyt 66kg. Tavoitteena nyt kesään mennessä tuo 6kg, tiukkaa tekee.

Mittarissa yli 50v, eli univaje vie voimia ja vaikuttaa syömiseen ja jaksamiseen.

Vierailija
42/46 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kababentin, sitä kun otat laihdut kuukaudessa 7 kg.

No ei laihduta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otappa tavoitteeksi juhannus 2024 tai 2025 niin tuosta voi jotain tullakin. Surkeiden syömis/liikuntatapojen korjaamiseen menee aikaa. Aloita nyt.

Entäs minä joka syön terveellisesti ja olen aina syönytkin ja aina liikkunut paljon? Laihdunko minä nopeammin?

Eri mutta saman painoinen

Vierailija
44/46 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otappa tavoitteeksi juhannus 2024 tai 2025 niin tuosta voi jotain tullakin. Surkeiden syömis/liikuntatapojen korjaamiseen menee aikaa. Aloita nyt.

Entäs minä joka syön terveellisesti ja olen aina syönytkin ja aina liikkunut paljon? Laihdunko minä nopeammin?

Mistä ylipainoisuutesi siis johtuu?

Vierailija
45/46 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten olin vaikeasti sairas enkä pystynyt liikkumaan normaalisti(aktiivisti). Lohdutin itseäni siihen nähden liikaa herkuilla.

Nyt paino ei ole enää pariin vuoteen noussut mutta tippuu todella hitaasti ja nyt junnannut 3 kk samassa. Myös kilpparin vajaatoiminta on(leikattiin tuolloin sairausjaksolla pois) eikä kilpirauhasarvot ole vieläkään kunnossa, jospa ensi kuussa lisättäisiin tyroksiinia. Myös unettomuutta on, sekin vaikeuttaa painonhallintaa ja vähentää päivittäista aktiivisuutta.

Mutta rakastan liikuntaa ja terveellistä ruokaa joten se ei ole ongelma tällä hetkellä.

Vierailija
46/46 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten olin vaikeasti sairas enkä pystynyt liikkumaan normaalisti(aktiivisti). Lohdutin itseäni siihen nähden liikaa herkuilla.

Nyt paino ei ole enää pariin vuoteen noussut mutta tippuu todella hitaasti ja nyt junnannut 3 kk samassa. Myös kilpparin vajaatoiminta on(leikattiin tuolloin sairausjaksolla pois) eikä kilpirauhasarvot ole vieläkään kunnossa, jospa ensi kuussa lisättäisiin tyroksiinia. Myös unettomuutta on, sekin vaikeuttaa painonhallintaa ja vähentää päivittäista aktiivisuutta.

Mutta rakastan liikuntaa ja terveellistä ruokaa joten se ei ole ongelma tällä hetkellä.

Ja miksihän et kertonut tuota heti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi