Anopin kanssa riitaa ristijäis-tarjoilusta, pitää kuulemma olla hänen valmistamaa muikku pataa kuore veden muikusta ja minä häpeän silmät päästäni
ei ole juhlatarjoiluun kuuluvaa se! olen jo tilannut sormi syötäviä pikku suolasia ja kanapeita keiteringistä
Kommentit (34)
Oispa mulla anoppi joka tarjoutuisi tekemään perinneruokaa ristiäisiin. Sinne se sopii täydellisesti. Perinteiden vaaliminen antaa arvokkaan ja sivistyneen vaikutelman, niille nyrpistely ei.
Johan oli virheitä! Opettele kirjoittamaan kunnolla.
Lapsiparka, jos äiti noin häpeää suomalaisuuttaan. Ymmärrän jos ruoasta ei tykkää ja ei siksi hakua juhliin mutta häpeämällä nolaat vain itsesi.
Muikut mitä parasta ruokaa! Voisko olla esim paistettuja muikkuja?Kalahan on nykyään kallista eikä ihmisillä ole varaa ostaa sitä, niin vois olla tervetullutta vaihtelua.Muutenkin hienoa, jos tarjotaan ruokaa.
Mikä hiton ruoka on muka joku muikkupata?!! :D
Mut siis, siinähän ruikutat, muikut on herkullisia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton ruoka on muka joku muikkupata?!! :D
Mut siis, siinähän ruikutat, muikut on herkullisia.
Muikku on aliarvostettu sisävesien aarre, ja herkullinen ruoka kala
Kuinka monet ristiJäiset teillä oikein pidetään?
Ohhoh😆
Aina näitä valituksia sapuskoista, se joka maksaa niin myöskin määrää, ei tule riitaa.
Poro-kuiva lihakeittoa ehdotti viimeksi anoppi. Teillä noita ristiJäisiä riittää :D
Viimeksi oli lihakeittoa tms. Ja sä olit tilannut bebejä keiteringistä.
Kutsu mumma paikalle!
Hän hoitaa tilan teen.
Koittaisit nyt jo välillä keksiä jotain uusia aiheita, jos on ihan pakko päästä palstailemaan.
Rääppikö mies kaakun lisäksi beebet?
Kylmiön ristijäiset ja anoppi venkoilee?
Ettäs keh taa!
Tätä se mun une ni tiesi😴
Vierailija kirjoitti:
Missä ne hyydekaakut nyt on?
Krääpitty ja klähmitty, totta kai!
Vain hyyde hyllyy hyllyllä...
Mä tukkisin sen muikkupadan anopille per see seen. Oppispahan pitämään päänsä kiinni, hah hah hah