Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies lähetti viestin jossa toivotti hyvää naistenpäivää. Haluaisi tavata.

Vierailija
08.03.2023 |

Kiitin viestistä ja ihmettelin miksi haluaisi tavata. Itse minut jätti toisen takia. Kaipaa kuulemma minua. Joskus itsekin kaipaan häntä. Sinkkuna kun olen niin voisin kostaa samalla sille naiselle joka miehen vei.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exältä alkoi jossain vaiheessa tulemaan tuommoisia kaipausviestejä ja perään heppikuvia.

Laitoin viestit kuvakaappauksena suoraan sen naiselle ja kysyin, tietääkö mitä ukkonsa puuhaa.

Jätti mut rauhaan.

Mitä ihmettä sä sille naiselle olet kostamassa?

Ihan sen että olen kuitenkin miehen mielessä vaikka jättikin. Voin vaikka laittaa viestit naiselle että jättää miehen. En kyllä itsekkään enää vakisuhteeseen huolisi. Saisipa nainen kokea saman kuin minä. ap

Laita ne viestit sille naiselle, mutta älä tapaa miestä. Siinä saa koston sitten kumpainenkin. Nyt sinä olet kostamassa vain naiselle, mutta et miehelle, koska mies olisi saamassa taas sinut (ehkä vain kerraksi, mutta silti).

Vierailija
22/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla niinkin että mies todella haluaa ap.n takaisin. Tajunnut tehneensä virheen. Tosin luulisi ensin pyytelevän anteeksi ym. Mutta mahdollista kuitenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla niinkin että mies todella haluaa ap.n takaisin. Tajunnut tehneensä virheen. Tosin luulisi ensin pyytelevän anteeksi ym. Mutta mahdollista kuitenkin. 

Juu. Mennyt uusi suhde perseelleen ja ap nyt mielessä. Hetki niin miehellä taas uusi nainen. AP vain siirtymä ja lohtu.

Vierailija
24/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sentään toivotti naistenpäivää. On siinä vielä potentiaalia. Mulle kukaan toivottanut. 

Vierailija
25/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies teki pskasti ja haluat kostaa naiselle?

Mistä näitä sikiää..

Nainen saa miehen sekaisin. Antamalla kunnon seksiä saa miehen kuin miehen sekaisin. Vaikka olisi mies kuinka perheellinen. Jotenkin meidän naisten reiät sekoittaa miesten päät. 

Vierailija
26/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaivautuisi edes vastaamaan

Vierailija
27/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla ihmemies että jaksaa sellaisesta riidellä, vaikka ilmeisesti onkin täysi mulkku. Ilmeisesti kaikessa tarkoituksessa. Varakas vielä niin...

Vierailija
28/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaivautuisi edes vastaamaan

Mä olisin ehkä tehnyt niin kuin ap, eli kiittänyt ja kysynyt, miksi ottaa yhteyttä. Sen jälkeen en olisi enää vastannut.

Vierailija
29/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska 🤣🤣

Mistä kohtaa?

Vierailija
30/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturi haluaa pukille kun se toinen lähti

Vierailija
31/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös exä yrittää takaisin kun (taas) uusi suhde kaatunut. Lisäksi lähettää näitä elinkuviaan (ikäänkuin olisin unohtanut, miltä se näytti).

Hänellä nämä parisuhteet ovat lyhyitä, mutta intensiivisiä. Kesto kahdesta viikosta neljään kuukauteen.

Vierailija
32/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exältä alkoi jossain vaiheessa tulemaan tuommoisia kaipausviestejä ja perään heppikuvia.

Laitoin viestit kuvakaappauksena suoraan sen naiselle ja kysyin, tietääkö mitä ukkonsa puuhaa.

Jätti mut rauhaan.

Ihan sen että olen kuitenkin miehen mielessä vaikka jättikin. Voin vaikka laittaa viestit naiselle että jättää miehen. En kyllä itsekkään enää vakisuhteeseen huolisi. Saisipa nainen kokea saman kuin minä. ap

Laita ne viestit sille naiselle, mutta älä tapaa miestä. Siinä saa koston sitten kumpainenkin. Nyt sinä olet kostamassa vain naiselle, mutta et miehelle, koska mies olisi saamassa taas sinut (ehkä vain kerraksi, mutta silti).

Mä ehkä vähän aikaa vielä leikkisin mukana, että saan kunnon todisteet ja laittaisin naiselle.

Ihanko tosissaan AP meinaat jotain voittaa sillä, että pettäjän kanssa vielä menet sänkyyn?

Vierailija
33/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo varmaan nyt tämän oikean murun näyttämään sen kaapin paikan?

Vierailija
34/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätti mut rauhaan.

Kaikki heppiviestit jatkossa poliisille. Rikos.

Tais saada tuntuvammat sanktiot, kun nainen potkas pihalle :D

Vierailija
35/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tunnistin sinut taas kerran. Palstan satutäti. Aina sama rytmi ja samat sanamuodot näissä avauksissa ja kommenteissa, ei tarvita tekoälyä tunnistamaan ;-)

Sä se oot joka ketjussa tota iänikuista satutätiä jankkaamassa. Eikö sun elämässä tapahdu ikinä mitään?

Vierailija
36/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toki. Kaikkihan on mahdollista. Myös se on mahdollista että lehmät kasvattavat itselleen siivet ja lentää leputtelevat karsinoistaan taivaalle kuin linnut. Aivan yhtä mahdollista.

Vierailija
37/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katunut että jätin mieheni, pyytänyt anteeksi ja haluaisin takaisin. Mies nyt löytänyt paremman eikä edes vastaa. Tai vastannut että älä soittele. Rakastan vieläkin miestäni. En ymmärrä miksi petin ja jätin. Uusi suhde oli lopulta täyttä paskaa.

Vierailija
38/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko lahessa ja olet noin kolmekymppinen

Vierailija
40/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies teki pskasti ja haluat kostaa naiselle?

Mistä näitä sikiää..

Nainen, joka sotkeutuu varattuun on paska. Toivottavasti joku vamppaa sun puolison, nykyisen tai tulevan.

Minulle on aina ollut itsestään selvää, että varattuihin ei seota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme