Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihonhoitotuotesarjaa käytät?

Vierailija
23.08.2024 |

Vai yhdisteletkö eri merkkejä? Mä haluaisin löytää jonkun tuotesarjan, jossa olisi hyvän sisällön lisäksi kauniit pakkaukset.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tata Harper ja Dr. Barbara Sturm. Nyt viimeaikoina nuo brandit, ja Clinique kriisitilanteessa, kun ei ehdi tilaamaan netistä. 

Vierailija
2/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique ja Nuxe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta halvinta. Ei ole purkkien ulkonäöllä merkitystä.

Vierailija
4/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Avonin tuotteita. Sitä ei saa enää suomesta. Pitänee alkaa käyttää Vichyn tuotteita

Vierailija
5/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit pakkaukset? Anna mun kaikki kestää.

Vierailija
6/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit pakkaukset? Anna mun kaikki kestää.

Voi ei, kylläpä nyt on hirveää, jos joku haluaa katsella kauniita pakkauksia. Siis vitsi tää vaikuttaa muhun nyt tosi paljon.

Terv. nainen, joka ei käytä mitään ihonhoitosarjaa

Vierailija
7/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismasta halvinta. Ei ole purkkien ulkonäöllä merkitystä.

Ei tietenkään ole väliä. Purkin sisällöllä on väliä. Ei voi käyttää mitä tahansa tuotetta.

Vierailija
8/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaista kosmetiikkaa, pakkauksia löytyy vähän laidasta laitaan. Nyt eniten sarjaa Pyunkang Yul. Lisäksi pidän kovasti Aveeno-sarjan kasvotuotteista, mutta niitä ei ole Suomessa saatavilla ja netistäkin vähän nihkeästi.

Vierailija
9/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mossaa käytän.

Vierailija
10/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA Roche-Psay

Vierailija
11/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Widmeriä olen käyttänyt kymmeniä vuosia.

Vierailija
12/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan mun päivän spa rauhottumis hetkiä, joten käytän todella montaa tuotetta. Mulle pääasia on et mun purkeissa on mahdollisimman halvalla ne vaikuttavat aineet joita haluan. Jos ois varaa eikä napostelis pitää niin pitkiä spaherkiä niin käyttäisin tuotteita jotka sisältäisi useampaa vaikuttavista aineista joita haluan.

Mun rutiinit:

Aamu: pesen epäpuhtauksia ehkäisevällä kasvojenpesuaineella koska mun iho rasvoittuu herkästi. Sit taputtelen iholle kevyesti kasvoveden joka ehkäisee myös epäpuhtauksia, mustapäitä ja pienentää ihohuokoisia. Sit laitan c vitamiini seerumin, sen jälkeen collageeni seerumin ja kirkastavan silmänympärysgeelin. Sit tulee finnejä/mustapäitä ehkäisevä kiiltoa ehkäisevä kosteusvoide ja tietenkin aurinkorasva. 

Ilta: poistan meikin vedenkestävän silmämeikin poistoaineella (lidlin on muuten yllättävästi paras jota oon käyttäny), sen jälkeen puhdistan kasvot öljyputsarilla ja sit samalla kasvopesuaineella kun aamusin. Sit taas samaa kasvovettä kun aamulla, mut täs vaihees pidän tauon ja annan ihon kuivua. Sit laitan retinol seerumin ja annan senkin hetken olla muiden iltahommien aikana. Sit tuleekin Q10 silmänympärisvoide, jota sipasen usein myös mun otsaryppyyn. Sitte kosteuttava yövoide. 

Aina kun pesen kasvoja pesen vähintään minuutin per pesuaine/putsari, että vaikuttavat aineet ehtii vaikuttaa. Kerran viikossa myös kuorin ihon kevyesti savikuorinnalla ja sit laitan epäpuhtauksia imevän kosteuttavan savinaamion. N. Kerran viikossa haluun hemmotella itteäni vähän enemmän ja laitan joko kosteuttavan ja ravitsevan kangasnaamion tai silmänalus naamiot ja suihkin ihoa kosteuttavaa suihketta. 

Mä tykkään näistä rutiineista. Rauhottaa aamuja ja iltoja. Nykyään mun iho on myös sellasessa kunnossa, et laitan pohjameikin vaan n. Kerran-pari kuussa, silloin kun haluan laittaa luomiväriä tai eyelineriä silmän ulkonurkkiin. Muuten laitan normaali arkeen vaan kulmakynällä kulmat, vähän poskipunaa ja kevyet liimattavat irtoripset (tietty taivutus ja ripsari omiin ripsiin ennen tätä), juhliin laitan usein vaan vähän isommat ripset, mut pyrin ripsissä aina luonnollisuuteen. Lisäks laitan ohuesti eyelineriä silmien sisänurkkaan jotta ripset sulautuu paremmin. Pidän usein samoja ripsiä 2-3pv yönkin yli, koska mulla ne pysyy siistinä tosi hyvin. Tilaan ripset temulta halvalla ja ripsiliimana essencen liima ihan perus cittarista tai tokmannilta. 

Oho menipä lopussa ohi aiheen jo, hups! N35

Vierailija
13/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan mun päivän spa rauhottumis hetkiä, joten käytän todella montaa tuotetta. Mulle pääasia on et mun purkeissa on mahdollisimman halvalla ne vaikuttavat aineet joita haluan. Jos ois varaa eikä napostelis pitää niin pitkiä spaherkiä niin käyttäisin tuotteita jotka sisältäisi useampaa vaikuttavista aineista joita haluan.

Mun rutiinit:

Aamu: pesen epäpuhtauksia ehkäisevällä kasvojenpesuaineella koska mun iho rasvoittuu herkästi. Sit taputtelen iholle kevyesti kasvoveden joka ehkäisee myös epäpuhtauksia, mustapäitä ja pienentää ihohuokoisia. Sit laitan c vitamiini seerumin, sen jälkeen collageeni seerumin ja kirkastavan silmänympärysgeelin. Sit tulee finnejä/mustapäitä ehkäisevä kiiltoa ehkäisevä kosteusvoide ja tietenkin aurinkorasva. 

Ilta: poistan meikin vedenkestävän silmämeikin poistoaineella (lidlin on muuten yllättävästi paras jota oon käyttäny), sen jälkeen puhdistan kasvot öljyputsarilla

Miksi sipaiset?

Vierailija
14/14 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun rutiinit:

Ilta: poistan meikin vedenkestävän silmämeikin poistoaineella (lidlin on muuten yllättävästi paras jota oon käytt

Musta sipaista kuvas hyvin sitä miten laitan. Pyrin laittamaan silleen kevyesti sipaisemalla et se pysyy siinä rypyn kohdalla eikä leviä muualle. Ja jos tarkotat miks sinne niin mun yövoiteessa ei oo tällä hetkellä Q10:iä ja sen pitäis tukea ryppyjen häivyttämistä. Silmänympärysvoiteet on myös usein kosteuttavampia kun koko naamalle tarkoitetut. Eihän mikään voide tai seerumi ryppyjä kokonaan häivytä, mut koen ton Q10:n kuitenkin pienentävän rypyn syvyyttä. Luulen sen johtuvan hyvästä kosteutuksesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi