Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies lähetti viestin jossa toivotti hyvää naistenpäivää. Haluaisi tavata.

Vierailija
08.03.2023 |

Kiitin viestistä ja ihmettelin miksi haluaisi tavata. Itse minut jätti toisen takia. Kaipaa kuulemma minua. Joskus itsekin kaipaan häntä. Sinkkuna kun olen niin voisin kostaa samalla sille naiselle joka miehen vei.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa. Mutta mitä siitä hyödyt?

Vierailija
2/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki pskasti ja haluat kostaa naiselle?

Mistä näitä sikiää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä se. Hyvää naistenpäivää!

Vierailija
4/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska 🤣🤣

Vierailija
5/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kosto pitäs kohdistaa mieheen eikä naiseen. Ei ketään väkisin viedä.

Jos haluat paneskella sut dumpanneen eli sua huonompana vaihtoehtona pitäneen kanssa, siitä vaan. 

Vierailija
6/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi antaa miehelle parisuhteessa eikä itkeä kun mies löytänyt paremman. Nyt mies ei varmaan saa tarpeeksi niin lähestyy sinua.

Vierailija
7/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuus?

8/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi tätä miestä, jos hän on itse halunnut lopettaa seurustelun nimenomaan siksi, koska "on löytänyt paremman naisen".

9/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko ap naimisissa?

Vierailija
10/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivää vietetään muistutuksena niistä joilla ei ole ihmisarvoa. Oletko sellainen?

Vierailija
11/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryytät vain itseäsi jos tapaat miestä. Arvaapa ghostaako sinut kun saa haluamansa?

Vierailija
12/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut ryppy rakkauteen ja on ollut ilman seksiä jonkun aikaa. Ajattelee että sulta irtoaa helposti. Älä mene retkuun. Mun yksi kaveri oli läpensä rakastunut mieheensä, olivat olleet yhdessä vuosia. Mies petti ja jätti, sitten noin puolen vuoden kuluttua soitti ja kehui ja mielisteli ja eiköhän tämä mun kaveri suostunu tapaamaan sen. No, oli kuulemma oikein intohimoista seksiä ja kaveri oli onnensa kukkuloilla, kun mies kertoi rakastavansa jne. Seuraavana aamuna äijä olikin "tullut toisiin aatoksiin". Kaveri musertui ihan täysin, sitä oli kyllä hirveä kuulla ja yrittää lohduttaa. Takuulla ei ollut mitään ajatustakaan takaisinpaluusta sillä äijällä, kunhan halusi käyttää kaveriani vielä kerran. Oksettava tyyppi.

Vierailija
13/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Olitteko ap naimisissa?

Olimme kolme vuotta. Yhdessä kahdeksan. ap

Vierailija
14/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exältä alkoi jossain vaiheessa tulemaan tuommoisia kaipausviestejä ja perään heppikuvia.

Laitoin viestit kuvakaappauksena suoraan sen naiselle ja kysyin, tietääkö mitä ukkonsa puuhaa.

Jätti mut rauhaan.

Mitä ihmettä sä sille naiselle olet kostamassa?

Vierailija
15/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fellaatiotako ajattelit vai normi penetraatiota?

Vierailija
16/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exältä alkoi jossain vaiheessa tulemaan tuommoisia kaipausviestejä ja perään heppikuvia.

Laitoin viestit kuvakaappauksena suoraan sen naiselle ja kysyin, tietääkö mitä ukkonsa puuhaa.

Jätti mut rauhaan.

Ihan sen että olen kuitenkin miehen mielessä vaikka jättikin. Voin vaikka laittaa viestit naiselle että jättää miehen. En kyllä itsekkään enää vakisuhteeseen huolisi. Saisipa nainen kokea saman kuin minä. ap

Vierailija
17/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätti mut rauhaan.

Kaikki heppiviestit jatkossa poliisille. Rikos.

Vierailija
18/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kumpaakin janottaa vanha suola

Vierailija
19/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätti mut rauhaan.

Ihan sen että olen kuitenkin miehen mielessä vaikka jättikin. Voin vaikka laittaa viestit naiselle että jättää miehen. En kyllä itsekkään enää vakisuhteeseen huolisi. Saisipa nainen kokea saman kuin minä. ap

Huhhuh 😮

Ja mies pääsee paneskelemaan kumpaakin kun akat keskittyy tappelemaan keskenään.

Koita mennä eteenpäin.

Vierailija
20/42 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tunnistin sinut taas kerran. Palstan satutäti. Aina sama rytmi ja samat sanamuodot näissä avauksissa ja kommenteissa, ei tarvita tekoälyä tunnistamaan ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi