10 hengen nuorisojoukko ryösti alaikäiset väkivaltaisesti Oulussa, saaliiksi pipo Poliisi: Menee ihan hulluksi
Poliisi tutkii ryöstöä, joka tapahtui Oulun keskustassa sijaitsevassa kauppakeskuksessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/604f366a-5f50-4f4e-be0e-362ebc38157a
Kommentit (46)
Yrittäis minut ryöstää niin se olisi sen rosvon viimeinen teko. Yhden ryöstäjän hakkasin niin että se halvaantui mutta siitä on 20 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mitään seurauksia ei ikinä tule, voivat nuoret vapaasti rellestää ja käyttäytyä kuin alkuihmiset. Oikeasti täytyy ihmetellä tällaisten nuorten pahaa oloa ja kotikasvatuksen puutetta. Missä niiden vanhemmat ovat? Kännissä?
Jos lapset ovat ilkeitä ja nauttivat toisten kiusaamisesta, ei se tarkoita, että niillä olisi paha olo.
Toiset ovat vain ilkeitä ja pahoja alusta alkaen.
Ei ei, vaan yhteiskunta on epäonnistunut, yhteiskunta ei ole kantanut vastuutaan mainittujen nuorten osattomuuden, pahoinvoinnin ja muiden haasteiden suhteen, ja yhteiskunnan tulisi hävetä.
Monen chillaus on yhtä tyhjän kanssa. Ei mitään tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja epäillyt ovat kantasuomalaisia
Ei ole! Vaan v i tun äh lyjä ja s aatanan ne ekereitä!! 🤢🤮
Eivät, vaan ovat kantasuomalaisia. Olin paikalla Valkeassa kun tuo tapahtui, ja olivat v i tun ja s aat anan persereikäsuomalaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantasuomalaiseksi nimetään, jos syntyy Suomessa, vaikka kotikieli oli lubawi.
Höpö höpö. Jos hiiri syntyy hevostallissa on se sitten hevonen?
Jos ihminen syntyy sairaalassa niin hän on ihminen.
Olen nähnyt Valkeassa huumekauppaa. Beigeen popliinitakkiin pukeutunut keski-iän ylittänyt mies jututti vartijaa, ja samaan aikaan "penkkien miehet" (joita olen aina luullut vain juopoiksi) ostivat aineita. Hetken kuluttua kun kävelin ohi uudestaan, tyypit piikittivät käsivarteen "aamupalansa" puolen päivän jälkeen aulan laidassa. Pelotti kävellä ohi. Sen jälkeen olen vältellyt Valkeaan menemistä. Poliisikin voisi tuonne jalkautua paremmin ja katsoa valvontakameroita sen sijaan että vain vanhempia sinne kehoittavat menemään, toki hyvä kehoitus sekin.