Onko mikään K-menu tuote oikeasti syötävää?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun luet kohdan "valmistaja", huomaat, että siellä on sama tuote eri paketissa monen tuotteen kohdalla.
Jaahas. Taas yksi, joka oikeasti luulee, että tuottaja lahjoittaa laadukasta tavaraa hyväsydämisyyttään halvemmalla pois. 😄
Totuus kumminkin on, että halpatuotteen hintaa on saatu alemmas, ottamalla tuotteesta jotain pois. Osa alennuksesta tulee siitä, että pakkaukseen ei satsata paljonkaan rahaa. Mutta se on vain osasyy. Loput tulee siitä, että itse tuotteesta jätetään jotain pois tai jotain korvataan jollain vähemmän laadukkaalla.
Tuottaja ja tuotteen valmistaja saavat vähemmän myös.
K-Menutuotteet on ihan parhaimpia. Ostan aina niitä, jos vain löytyy. Harmittaa, että oman paikkakunnan K-kaupasta ei enää löydy K-Menun paistovalmiita riisipiirakoita. Ilmeisesti niiden valmistus on lopetettu, koska ei auttanut myyjällekään valituksesta. Niitä pieniä piirakoita kyllä on, mutta en pidä niistä.
Ostan usein esim. kanatuotteita, tonnikalaa, seitiä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-menu omenat pussissa ovat hyviä.
Ne ovat puolalaisia, ei kiitos.
Vatsa ei aina kestä kotimaisia omenoita, silloin noi ulkomaiset on kivoja.
Meillä on tällä hetkellä minimaalinen budjetti ja vähintään 75% kotitalouden tuotteista on K-menua/Pirkkaa. Kun laadun kanssa nirsoiluun ei kirjaimellisesti ole varaa, niin ihan hyvin ovat meillä menneet alas! :D Wc-paperia en suosittele K-menuna ostamaan, koska on niin ohutta että loppujen lopuksi hinta kasvaakin korkeaksi. Pirkan Wc-paperi on todettu hinta-laatu-suhteessa hyväksi. Meille ihmisille (minä ja kumppani) ostan lähinnä halpamerkeiltä, mutta koiran ruoan ostan sitä valmistamaan erikoistuneilta brändeiltä, ettei hänellä tulisi mistään aineista puutteita. HAU HAU-championsin märkäruokapussit ovat muuten todella edullisia, vink vink, kaikille säästäville koiranomistajille. Harmittaa lähinnä K-menuun ostamisessa se eettinen puoli, kun toivoisi että olisi mahdollisuus syödä ja kuluttaa mahdollisimman vastuullisesti.
K-menun kalapuikot ovat ainakin kilpailijoiden omiin merkkeihin verrattuna ylivertaisen maukkaita.
Ne K-menun lasipurkissa olevat suolakurkut on mun lemppareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun luet kohdan "valmistaja", huomaat, että siellä on sama tuote eri paketissa monen tuotteen kohdalla.
Jaahas. Taas yksi, joka oikeasti luulee, että tuottaja lahjoittaa laadukasta tavaraa hyväsydämisyyttään halvemmalla pois. 😄
Totuus kumminkin on, että halpatuotteen hintaa on saatu alemmas, ottamalla tuotteesta jotain pois. Osa alennuksesta tulee siitä, että pakkaukseen ei satsata paljonkaan rahaa. Mutta se on vain osasyy. Loput tulee siitä, että itse tuotteesta jätetään jotain pois tai jotain korvataan jollain vähemmän laadukkaalla.
Ei sieltä mitään pois oteta. Halvempi hinta perustuu suurempaan ostomäärään ja suuremman kauppaketjun suurempaan painoarvoon. Uhataan vaihtaa tuottajaa, niin tuottaja ei uskalla riskeerata menetyksiä. Ottavat sitten paremman katteen merkkituotteesta.
Paljon laadukkaampia kuin S-ryhmän vastaavat halpatuotteet joista suurin osa onkin syömäkelvottomia.
Olen suosinut itsekin K-Menu -tuotteita, mutta vähän sieppasi, kun tein parista tuotteesta heille reklamaatiota ja tuli automaattiviesti, että vastaamme sinulle mahdollisimman pian jne. sepustusta. Tästä on nyt varmaan kohta vuosi, mutta ei ole tullut vastausta. Eli heitä ei kiinnosta asiakkaiden asiat.
Toinen noista jutuista oli, että ostin rasian sellaisia suklaa-appelsiini -täytekeksejä. Paketissa oli useita "puoliksi syötyjä" keksejä eli kekseistä puuttui isoja palasia ja niitä ei ollut pakkauksessakaan. En tohtinut syödä ehjiäkään. Ketutti, kun piti tarjota niitä kahvin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuottaja ja tuotteen valmistaja saavat vähemmän myös.
Ei voisi vähempää kiinnostaa, koska ei sinuakaan kiinnosta minun hyvinvointini tai esim. polttomoottoreilla saastuttaminen.
ovat hyviä tuotteita, ei se S:n Coop parempi oe
Voileipäkeksejä ostan joskus. Tosi hyviä mielestäni. Ostan myös Pirkkaa koska aika paljon niistä tehty Suomessa, K-menua tehdään ehkä vähän enemmän muualla Euroopassa tai kauempana.
Salaattijuustokuutiot lasipurkissa ihan ok.
K-menu uunilenkkiä ostan, ihan hyvää makkaraperunoihin.
Ei ole, ne on siellä kaupassa vain koristeena :)
Vittumikä pelle.
Vehnäjauhot eivät ole muutenkaan kalliita. Tuskin ovat suomalaisia nuo puolta halvemmat.